کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9377 | مشاهده و دانلود: 757305393 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/11 | اعضاء: 318478 | نظرات: 37982
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

زیروکلاینت چیست

زیروکلاینت چیست و چه کاربردی دارد

زیروکلاینت چیست و چه کاربردی دارد؟ چه تفاوتی بین تین کلاینت و زیروکلاینت وجود دارد؟ بهترین برند تولید کننده Zero Client کدام است؟ زیرو کلاینت دستگاهی محاسباتی است که به منظور دست یافتن به محیط‌های مجازی طراحی شده و قادر است محاسبات پیچیده را به راحتی انجام دهد. از جمله ویژگی‌های این محصول باید به سادگی و ابعاد کوچک آن اشاره داشته باشیم. بسیار سبک بوده و تنها اجزای ضروری روی آن تعبیه شده است. این دستگاه فاقد سیستم عامل مستقل بوده و به منظور اجرا باید به یک سرور مرکزی متصل شود. جالب است بدانید که تمامی تنظیمات، دیتای کاربران و نرم افزارها از سوی سرور مرکزی ذخیره می‌شوند. امنیت بالایی را در دسترس قرار داده و هزینه نگهداری پایینی دارد به همین دلیل به انتخابی مناسب برای استفاده در ادارات، بیمارستان و ... تبدیل شده است.

کاربردهای زیروکلاینت

Zero Client به سبب ویژگی‌های منحصر به فرد و مزایایی که در اختیار قرار داده به بهترین انتخاب برای فضای کاری تبدیل شده و شرایط را برای افزایش راندمان کاربران فراهم کرده است. از جمله کاربردهای این محصول باید به موارد زیر اشاره داشته باشیم.

کاربرد زیروکلاینت در محیط کار

زیروکلاینت به یکی از بهترین گزینه‌ها در محیط کار تبدیل شده و به دلیل مدیریت مرکزی و امکان بروزرسانی که فراهم کرده است برای کارمندان انتخاب مناسبی به حساب می‌آید. در صنایع تولیدی چون کارخانه‌ها به منظور دسترسی به سیستم کنترل و مدیریت تولید کاربردی عمل کرده است. ساختاری مقاوم در برابر رطوبت یا گرد و غبار نشان داده و توانسته انتخابی ایده‌آل برای خرید باشد.

کاربرد Zero client در مدارس

این سیستم برای ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزان و دانشجویان مناسب بوده و شرایطی را به وجود آورده تا به راحتی نرم افزارهای آموزشی را با بهرمندی از آن بروزرسانی کرده و از دیتاهای اضافه جلوگیری کنید. همچنین جالب است بدانید که برای برگزار کردن دوره‌های آنلاین نیز مناسب است.

زیروکلاینت در بیمارستان و کلینیک 

در حوزه بهداشت و بیمارستان توانسته به منظور دست یافتن به پرونده‌های پزشکی و مدیریت بیمارستان نقشی کلیدی را ایفا کند. به دلیل ابعاد کوچک و صدای کم در اتاق عمل مورد استفاده قرار گیرد. همچنین در کلینیک‌ها برای ثبت اطلاعات مراجعین بکار گرفته می‌شود.

انواع زیروکلاینت

زیروکلاینت با توجه به پروتکل ارتباطی و قابلیت‌هایی که ارائه می‌دهد به انواع مختلفی تقسیم می‌شود، بر این اساس این دستگاه در نظر گرفتن امکاناتی که در اختیا قرار داده به صورت زیر طبقه بندی می‌شود.

زیروکلاینت پایه

Zero Client را باید ابتدایی‌ترین نوع این دستگاه در نظر بگیریم که امکانات اولیه را در اختیار قرار داده است تا فعالیت‌های سبک خود را با بهرمندی از آن به راحتی انجام دهید. این محصول در مقایسه با سایر دستگاه‌ها قیمت کمتری داشته و با هزینه پایین‌تری در اختیار قرار گرفته است. در صورتی که به دنبال دستگاهی برای وب گردی هستید این دستگاه بهترین انتخاب برای شما است. 

زیروکلاینت میان رده

این محصول نسبت به دستگاه‌های معمولی امکانات بیشتری داشته و به راحتی از چند مانیتور پشتیبانی می‌کند بر این اساس برای فعالیت‌های سنگین گزینه مناسبی است که از پورت‌های اضافه USB برخوردار بوده و در طراحی و ساخت آن از پردازنده‌های قوی‌تری استفاده شده به همین دلیل می‌تواند در شرکت‌ها کاربردی ظاهر شود.

زیروکلاینت حرفه‌ای

بهترین نوع Zero Client است که با بالاترین امکانات و ویژگی‌ها طراحی شده و در دسترس قرار گرفته، به منظور کارهای تخصصی و گرافیکی می‌تواند عملکرد مثبتی از خود نشان دهد. برای بازی‌های سنگین نیز کاربردی بوده و باعث می‌شود بتوانید به طور حرفه‌ای تمامی فعالیت‌ها خود را با استفاده از این دستگاه انجام دهید.

تفاوت زیروکلاینت و تین کلاینت 

تفاوت زیروکلاینت و تین کلاینت

از مهمترین تفاوت‌هایی که بین زیروکلاینت و تین کلاینت وجود دارد را باید امنیت در نظر بگیریم در صورتی که می‌خواهید از دستگاه برای محیط‌هایی با امنیت بالا استفاده کنید بهتر است به فکر خرید Zero Client باشید، بدین ترتیب این دستگاه برای مدارس و بیمارستان و دفاتر اداری گزینه فوق العاده‌ای به شمار می‌رود. در صورتی که به دنبال دستگاهی با قابلیت انعطاف پذیری بالا هستید و می‌خواهید در صورت انجام فعالیت سنگین هنگ نکند تین کلاینت را برای خرید انتخاب کنید. 
هزینه Zero Client نسبت به قیمت تین کلاینت کمتر بوده اما انعطاف پذیری کمی را نیز از خود نشان می‌دهد. سیستم عامل نداشته و حافظه داخلی در دسترس قرار نمی‌دهد. در مقابل تین کلاینت سیستم عاملی محدود داشته و حافظه داخلی ارائه می‌دهد. این کامپیوتر کوچک تمام پردازش‌های بر روی سرور را انجام می‌دهد در صورتی که تین کلاینت در این زمینه محدودیت‌هایی را برایتان ایجاد خواهد کرد. بر این اساس به تمامی این موارد دقت داشته باشید تا دستگاهی را خریداری کنید که با بودجه و نیازتان سازگاری دارد.

برندهای زیروکلاینت

برندهای گوناگونی این نوع دستگاه را تولید و در اختیار قرار می‌دهند و امکانات گوناگونی را در محصول تعبیه کرده‌اند که از جمله مهمترین آن‌ها باید به برندهای HP، دل و ایسوس اشاره داشته باشیم.

زیروکلاینت HP

زیروکلاینت hp

HP را باید یکی از بهترین‌ها در این حوزه در نظر بگیریم که انواع مینی کامپیوتر را با کیفیت عالی و قیمت فوق العاده در دسترس قرار داده است و بدین ترتیب در مجازی سازی عملکرد مناسبی را از خود نشان داده است. از جمله مهمترین خصوصیاتی که در مورد این برند وجود دارد را باید مولتی پروتکل محصولات در نظر بگیریم که از پروتکل‌هایی چون RDP- CITRIX – HORIZON  و BLAST پشتیبانی کرده و بر این اساس کاربردی ظاهر شده و توانسته نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب کند. 

زیروکلاینت دل

از جمله برندهای نام آشنا و معتبر این حوزه را باید برند دل در نظر بگیریم که از پردازنده‌های کم مصرف در محصولات خود استفاده کرده و قابلیت‌های متنوعی چون اتصال به شبکه و سرورهای ابری را فراهم کرده است. از جمله مزایای این دستگاه باید به این موضوع اشاره داشته باشیم که پردازشی کم مصرف داشته و در انرژی صرفه جویی می‌کند. اتصالات متنوعی داشته و از تصویر و صدا باکیفیت پشتیبانی می‌کند. جالب است بدانید که زیروکلاینت از تصاویر و صدای باکیفیت پشتیبانی کرده و تمامی استانداردهای امنیتی در این زمینه را رعایت می‌کند. 

زیروکلاینت ایسوس

زیروکلاینت ایسوس

در نهایت ایسوس را می‌توان از بزرگترین برندهای تولید کننده این کامپیوتر کوچک در نظر بگیریم که محصولات خود را با انعطاف پذیری بالا در دسترس قرار داده است. با متمرکز کردن داده‌ها روی سرور مرکزی احتمال سرقت دیتا را به حداقل رسانده و بر این اساس به منظور استفاده در شرکت‌ها، بیمارستان‌ها و ... کاربری به حساب می‌آید. هزینه نگهداری و تعمیر کمی نسبت به کامپیوترهای شخصی داشته و با طراحی منحصر به فرد و کوچکی که دارد به منظور استفاده در فضاهایی با متراژ کم، مناسب و کاربری ظاهر شده است. 
بدین ترتیب به منظور خرید و تهیه زیروکلاینت بهتر است به فروشگاه‌ها و مراکز فروش معتبر این حوزه مراجعه کرده و محصولات را چک کنید تا با کیفیت عالی و قیمت مناسب در اختیارتان قرار گیرند که پیشنهاد ما به شما مجموعه همراه طلایه سیستم می باشد که چندین سال است در این زمینه فعالیت دارد و می تواند به خوبی شما را در این زمینه راهنمایی کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50861 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1403/06/11 تعداد مشاهده: 12
کلید واژه ها:
سافت گذر