کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9380 | مشاهده و دانلود: 757470295 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/12 | اعضاء: 318496 | نظرات: 37984
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤شهادت رسول گرامی اسلام محمد مصطفی و امام حسن مجتبی و امام رضا علیهم السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هشدار مایکروسافت درباره پاک‌ کننده‌ های رجیستری

مایکروسافت به تازگی یک پست وبلاگی مفصل در مورد ابزارهای مختلف پیکربندی بومی ویندوز ۱۱ که به کاربران امکان می دهد ویندوز را تنظیم و سفارشی کنند، منتشر کرده است. این همان پستی بود که اولین اعلام رسمی "منسوخ شدن" کنترل پنل به نفع برنامه تنظیمات را مشاهده کردیم، اگرچه پس از گزارش ما، مایکروسافت پست را به روز کرد و چنین کلماتی حذف شد.

این غول فناوری درک می کند که کنترل پنل، همراه با ویرایشگر رجیستری و ویرایشگر سیاست گروه، ابزارهای مهمی برای کاربران باقی می مانند.

 

هشدار مایکروسافت درباره پاک‌ کننده‌ های رجیستری

 

در مورد رجیستری، برخی از کاربران یک پاک کننده رجیستری برای ویندوز ۱۱ را می خواهند که به طور بومی در سیستم عامل در دسترس باشد. دو مورد از محبوب ترین پست های روند در مرکز بازخورد با حدود ۲۰۰-۳۰۰ رأی مثبت در مورد درخواست اضافه کردن یک پاک کننده رجیستری بومی هستند.

اگرچه بسیاری از پاک کننده های رجیستری شخص ثالث در بازار وجود دارند که کافی هستند، اما این کاربران احتمالاً چیزی رسمی می خواهند. یکی از محبوب ترین آنها همراه با برنامه CCleaner ارائه می شود. این پاک کننده ها در درجه اول به حذف ورودی های ظاهراً زائد رجیستری کمک می کنند، اگرچه برخی از آنها نیز ادعا می کنند که عملکرد کلی سیستم را بهبود می بخشند.

با این حال، موضع مایکروسافت در مورد استفاده از چنین پاک کننده های رجیستری واضح است. این شرکت از استفاده از چنین برنامه هایی پشتیبانی نمی کند و کاربران را در وب سایت رسمی خود از طریق یک سند پشتیبانی هشدار داده است. مایکروسافت می نویسد:

برخی از محصولات مانند ابزارهای تمیز کردن رجیستری پیشنهاد می کنند که رجیستری نیاز به نگهداری یا تمیز کردن منظم دارد. با این حال، هنگام اصلاح نادرست رجیستری با استفاده از این نوع ابزارها، ممکن است مشکلات جدی رخ دهد. این مشکلات ممکن است به دلیل بی ثباتی، کاربران را مجبور به نصب مجدد سیستم عامل کند.

مایکروسافت نمی تواند تضمین کند که این مشکلات بدون نصب مجدد سیستم عامل قابل حل هستند زیرا میزان تغییراتی که توسط ابزارهای تمیز کردن رجیستری ایجاد می شود، از برنامه ای به برنامه دیگر متفاوت است.

مایکروسافت اشتباه نمی کند که استفاده از چنین برنامه هایی را محکوم کند. پاک کننده های رجیستری معمولاً هیچ فایده ای ندارند. هیچ مدرک قطعی وجود ندارد که نشان دهد آنها به هیچ وجه عملکرد سیستم را بهبود می بخشند، اگرچه گاهی ممکن است به حذف ورودی های رجیستری سرکش ایجاد شده توسط بدافزار کمک کنند.

مایکروسافت در حال حاضر یک برنامه PC Manager دارد که مشابه چنین ابزارهای پاک سازی، همچنین ادعا می کند که "افزایش یک کلیک" عملکرد سیستم را ارائه می دهد، اما از نظر نقص دور است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50872 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/06/12 تعداد مشاهده: 93
سافت گذر