کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9382 | مشاهده و دانلود: 757607054 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/14 | اعضاء: 318522 | نظرات: 37984
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤شهادت رسول گرامی اسلام محمد مصطفی و امام حسن مجتبی و امام رضا علیهم السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ویندوز ۱۱ نسخه جدید ویژگی‌ ها و نحوه نصب

ما اکنون بسیار نزدیک به انتشار عمومی ویندوز 11 نسخه 24H2، بزرگترین بروزرسانی ویژگی امسال هستیم. ما قبلاً بررسی خود را با تمام ویژگی‌ های جدید بروزرسانی منتشر کردیم، بنابراین طبیعی است که افراد بیشتری بخواهند بدون انتظار برای انتشار عمومی آن، به آخرین نسخه جهش کنند. اگر شما یکی از این کاربران هستید، در اینجا نحوه دانلود و نصب ویندوز 11 نسخه 24H2 آمده است.

 

ویندوز ۱۱ نسخه جدید ویژگی‌ ها و نحوه نصب

 

مانند بروزرسانی‌ های قبلی، ویندوز 11 نسخه 24H2 در سه مرحله به تدریج در حال انتشار است:

مرحله 1: بروزرسانی در کانال Release Preview برنامه Windows Insider در دسترس است. این سریع‌ ترین راه برای دریافت نسخه 24H2 در حال حاضر است، اما همچنین شامل خطرات بالقوه است. با وجود اینکه تنها چند هفته تا عرضه فاصله دارد، این بروزرسانی همچنان یک نسخه پیش‌ نمایش است، بنابراین ممکن است برخی از مشکلات در اینجا و آنجا وجود داشته باشد.

نکته مهم دیگر این است که ثبت نام در برنامه Insider نیاز به ارسال داده‌ های تشخیصی اختیاری به مایکروسافت دارد که بسیاری ترجیح می‌دهند این کار را نکنند. اگر این دیدگاه را دارید، منتظر بمانید تا بروزرسانی به مرحله دوم برسد.

مرحله 2: بروزرسانی به عنوان یک بروزرسانی اختیاری برای «جستجوگران» - مشتریانی که به‌ طور دستی برای بروزرسانی‌ ها در برنامه تنظیمات بررسی می‌کنند - در دسترس است. اغلب، در این مرحله، بروزرسانی فقط برای زیرمجموعه‌ای از جستجوگران در دسترس است تا از مشکلات گسترده جلوگیری شود. در چند هفته، بروزرسانی برای همه کسانی که جرات دارند دکمه «بررسی بروزرسانی‌ها» را در بخش Windows Update فشار دهند، در دسترس خواهد بود.

این همچنین جایی است که مایکروسافت تصاویر ISO رسمی برای نصب تمیز یا ارتقاء در محل منتشر کرد.

مرحله 3: بروزرسانی به صورت ارگانیک به عنوان یک بروزرسانی اجباری می‌رسد و خود را به‌ طور خودکار در پس‌ زمینه نصب می‌کند. این امن‌ ترین گزینه است که همچنین نیاز به صبر زیادی دارد - ممکن است هفته‌ ها یا حتی ماه‌ ها طول بکشد تا یک انتشار بزرگ به‌ طور گسترده در دسترس قرار گیرد.

از اوایل سپتامبر 2024، ویندوز 11 نسخه 24H2 در کانال Release Preview در دسترس است و انتظار می‌رود در اواخر سپتامبر یا اکتبر به مرحله دوم برسد (ما این راهنما را پس از خروج از برنامه پیش‌ نمایش بروزرسانی خواهیم کرد). اگر انتظار یک گزینه نیست، در اینجا نحوه دانلود و نصب ویندوز 11 نسخه 24H2 در حال حاضر آمده است:

مهم: قبل از نصب هر نرم‌ افزار پیش‌ انتشار، از داده‌ های مهم خود نسخه پشتیبان تهیه کنید! حتی اگر در حال نصب یک نسخه در دسترس عموم هستید، از داده‌ های مهم خود نسخه پشتیبان تهیه کنید، زیرا بهتر است ایمن باشید تا پشیمان.

  1. به تنظیمات > Windows Update > برنامه Windows Insider بروید.
  2. روی دکمه «شروع» کلیک کنید و حساب مایکروسافت خود را پیوند دهید.
  3. کانال Release Preview را انتخاب کنید، انتخاب خود را تأیید کنید و در صورت درخواست رایانه خود را مجدداً راه اندازی کنید.
  4. به تنظیمات > Windows Update بروید و روی «بررسی بروزرسانی‌ ها» کلیک کنید. نکته: اگر ویندوز 11 نتواند بروزرسانی را پیدا کند، به بخش برنامه Windows Insider بروید، منتظر بمانید تا برنامه به شما بگوید یک ساخت جدید وجود دارد، روی «باز کردن Windows Update» کلیک کنید و دوباره برای بروزرسانی‌ ها بررسی کنید. همچنین، ممکن است نیاز به دانلود یک یا دو بروزرسانی دیگر برای نمایش ویندوز 11 نسخه 24H2 داشته باشید. 
  • پس از بررسی بروزرسانی، باید بنری را مشاهده کنید که ادعا می‌کند «ویندوز 11 نسخه 24H2 در دسترس است». روی «دانلود و نصب» کلیک کنید.
  • پس از خروج بروزرسانی از برنامه Insider، دریافت آن بسیار آسان‌ تر و ساده‌ تر می‌شود:
  • به تنظیمات > Windows Update بروید.
  • گزینه «آخرین بروزرسانی‌ ها را به محض در دسترس بودن دریافت کنید» را روشن و تأیید کنید.
  • روی «بررسی بروزرسانی‌ ها» کلیک کنید.
  • در بنر «ویندوز 11 نسخه 24H2 در دسترس است» روی «دانلود و نصب» کلیک کنید.
  • راه دیگر برای دریافت ویندوز 11 نسخه 24H2، خرید یک PC Copilot+ مانند Surface Laptop 7 یا Surface Pro 11 است. این رایانه‌ ها با ویندوز 11 24H2 از پیش نصب شده‌اند، در حالی که سایر سیستم‌ ها با پردازنده‌ های AMD و Intel بروزرسانی جدید را در هفته‌ های آینده دریافت خواهند کرد. آنها همچنین تنها راه برای دسترسی به ویژگی‌ های هوش مصنوعی منحصر به PC Copilot+ هستند که نیاز به NPU اختصاصی دارند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50885 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/06/13 تعداد مشاهده: 258
سافت گذر