کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9386 | مشاهده و دانلود: 758015995 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/17 | اعضاء: 318560 | نظرات: 37991
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤شهادت رسول گرامی اسلام محمد مصطفی و امام حسن مجتبی و امام رضا علیهم السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

قابلیت‌ های جدید ChromeOS الهام گرفته از ویندوز 11

اکثر مردم موافقند که ویندوز 11 کاملاً بی نقص نیست. به عنوان مثال، فقط امروز، ما در مورد یک ناهنجاری عجیب زیربنایی گزارش کردیم که می تواند باعث شود یک تنظیم کاملاً پیکربندی شده بدون هیچ دلیل مشخصی عملکرد زیادی را از دست بدهد.

با این حال، همه چیز بد نیست و ویژگی های مفیدی زیادی وجود دارد که می توان نادیده گرفت. یکی از این ویژگی ها Snap Layouts است که به گروه بندی پنجره ها و بهبود چند وظیفه ای کمک می کند. 

 

قابلیت‌ های جدید ChromeOS الهام گرفته از ویندوز 11

 

گوگل تصمیم گرفته است از این ویژگی الهام بگیرد و ویژگی مشابهی را در آخرین بروزرسانی ChromeOS خود اضافه کرده است. آخرین نسخه در کانال پایدار، ChromeOS 128، دارای یک ویژگی جدید گروه‌ های Snap است که به گروه بندی پنجره‌ ها مشابه نحوه عملکرد این ویژگی در ویندوز 11 اجازه می‌دهد.

در صفحه یادداشت‌ های رسمی انتشار خود، تیم ChromeOS نحوه عملکرد این ویژگی را توضیح می‌دهد:

گروه‌ های Snap در ChromeOS با گروه‌ های Snap، پنجره‌ ها را روی یک صفحه گروه‌ بندی کنید. هنگامی که دو پنجره را برای نمایش تقسیم شده جفت می‌کنید، ChromeOS اکنون یک گروه Snap تشکیل می‌دهد. به عنوان یک گروه Snap، می‌توانید پنجره‌ ها را بطور همزمان به فوکوس برگردانید، آن‌ ها را بطور همزمان تغییر اندازه دهید و هر دو را به عنوان یک گروه جابجا کنید.

این تنها افزودنی جدید نیست که بروزرسانی جدید به همراه دارد. ویژگی‌ های جدید دیگری مانند برنامه‌ های وب جدا شده (IWA)، بهبود های مربوط به حریم خصوصی و تشخیص نوری کاراکتر (OCR) نیز اضافه شده است.

گوگل IWA ها را برای ارائه حفاظت بهتر در برابر حملات سرور اضافه کرده است. این برنامه‌ ها به جای میزبانی در سرورهای وب زنده و دریافت از طریق HTTPS، در بسته‌ های وب بسته‌ بندی می‌شوند و توسط توسعه‌ دهندگان آن‌ ها امضا می‌شوند.

تیم ChromeOS اضافه می‌کند که در این نسخه اولیه، IWAها فقط با استفاده از یک سیاست جدید قابل نصب هستند. IsolatedWebAppInstallForceList⁠ در دستگاه‌ های ChromeOS مدیریت شده سازمانی.

با پیشروی، برنامه دوربین ChromeOS تشخیص نوری کاراکتر (OCR) را به دست آورده است که با کمک یک سرویس استخراج متن مبتنی بر ML، استخراج متن از تصاویر ضبط شده را امکان‌ پذیر می‌کند.

 

بقیه تغییرات به شرح زیر است:

  1. کنترل‌ های حریم خصوصی موقعیت جغرافیایی
  2. یادآوری‌ های کنترل حریم خصوصی ChromeOS
  3. اعلان‌ های پین شده در ChromeOS
  4. کنترل خودکار بهره فعال شده بطور پیش فرض
  5. مدیریت نام نقطه دسترسی (APN)
  6. جستجوی سایت قابل پیکربندی مدیر
  7. حالت پردازنده داده: استقرار در سراسر اتحادیه اروپا
  8. ذخیره داده‌ های حیاتی تجمعی با نگهداری یک ساله
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50914 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/06/17 تعداد مشاهده: 116
سافت گذر