کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9425 | مشاهده و دانلود: 759670994 | آخرین بروزرسانی: 1403/07/05 | اعضاء: 318776 | نظرات: 37999
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد با برکت پیامبر مهربانی ها حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم و حضرت امام جعفر صادق علیه السلام تبریک و تهنیت باد 💐

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

معرفی ۱۰ مدل از بهترین پاور بانک های بازار ایران

 

چه پاوربانکی امکان نگهداری شارژ بیشتری دارد؟ قیمت کدام مارک پاور بانک در عین داشتن امکانات مناسب، مناسب‌تر است؟ این سوال‌ها در ذهن متقاضیان خرید پاوربانک شکل می‌گیرد. شناخت بهترین مدل‌های موجود در بازار ایران به همراه بررسی مشخصات و ویژگی‌های هر یک، بهترین راهنما برای خرید پاوربانک به شمار می‌رود. در این مقاله به بررسی بهترین پاوربانک های موجود در بازار ایران می‌پردازیم. مطالعه این متن سه دقیقه‌ای را برای آشنایی با ۱۰ مدل پاور بانک مناسب در بازار ایران از دست ندهید.

بهترین پاور بانک

۱. پاوربانک فشرده پرومیت مدل TORQ-20.BLACK با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

پاروبانک یا همان شارژر همراه از برند پرومیت در لیست بهترین و پرفروش‌ترین پاوربانک‌های موجود در بازار ایران شناخته می شوند. مدل TORQ-20.BLACK از این مجموعه ۲۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد. این محصول امکان اتصال به پورت‌های USB-C PD و USB-A Quick Charge برای تسریع فرایند شارژ کردن را دارد . در ادامه به بررسی برخی از ویژگی‌های پاوربانک پرومیت مدل TORQ-20.BLACK می‌پردازیم.

پشتیبانی از فناوری Quick Charge

پشتیبانی از فناوری Power Delivery که شارژ سریع را ممکن می‌کند.

تقسیم شارژ دینامیک که مانع از آسیب به دستگاه‌های کاربران می‌شود.

 

پاوربانک پرومیت سرعت شارژ کردن ۷ برابری نسبت به سایر شارژرها را دارد. ازاین‌رو خرید پاور بانک پرومیت مدل TORQ-20.BLACK، انتخابی مناسب برای استفاده از فناوری شارژ سریع در کنار طراحی مدرن است.

 

۲. پاوربانک پرومیت مدل BOLT-20PRO.BLACK؛ انتخابی برای نگهداری طولانی شارژ

پاوربانک پرومیت مدل BOLT-20PRO.BLACK، سه خروجی برای شارژ کردن دارد. محدوده ظرفیت این محصول از برند پرومیت برابر با 20000 میلی آمپر ساعت است. پاوربانک فشرده پرومیت مدل BOLT-20PRO.BLACK در مقایسه با سایر پاروبانک‌ها با ظرفیت یکسان، کو.چک‌تر است؛ بنابراین حمل ساده‌تری دارد. با استفاده از این پاوربانک شارژ همزمان سه دستگاه با حداکثر سرعت امکان‌پذیر خواهد بود. 

برای خرید پاوربانک با ظرفیت‌های مختلف و پورت‌های خروجی متفاوت به سایت پوزیترون مراجعه کنید. این وب سایت علاوه‌بر عرضه مستقیم انواع پاوربانک، مرجعی = معتبر برای خرید شارژر محسوب می‌شود. برخی از محصولات الکترونیکی این فروشگاه دارای تخفیف‌های ویژه و قابل توجه هستند که با مراجعه به سایت پوزیترون امکان مشاهده این محصولات وجود دارد.

۳. پاوربانک فشرده پرومیت مدل TORQ-10.BLACK با دو خروجی شارژ

پاوربانک (شارژر همراه) فشرده پرومیت مدل TORQ-10.BLACK ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت دارد و برای شارژ سریع تلفن همراه و گجت‌ها استفاده می‌شود. این محصول با داشتن پورت‌های USB-C PD و USB-A Quick Charge، امکان شارژ دستگاه‌های مختلف را با قابلیت تقسیم شارژ دینامیک فراهم می‌کند؛ قابلیت تقسیم شارژ دینامیک از ورود بیش از حد جریان به دستگاه و خرابی مدارها جلوگیری می‌کند. این پاروربانک می‌تواند با سرعتی سه برابر پاوربانک‌های معمولی، تلفن همراه کاربران را شارژ کند.

۴. پاوربانک پرومیت مدل BOLT-10PRO.BLACK با تقسیم شارژ دینامیک

پاوربانک (شارژر همراه) فشرده پرومیت مدل BOLT-10PRO.BLACK با قابلیت تقسیم شارژ دینامیک از انتقال بیش از حد شارژ به دستگاه‌‌های متصل جلوگیری می‌کند؛ این موضوع منجر به پیشگیری از خرابی تلفن همراه یا هر وسیله دیگری خواهد شد. این پاوربانک 10000 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و با باتری لیتیومی ساخته شده است.

پاوربانک پرومیت مدل BOLT-10PRO.BLACK مجهز به نمایشگر LED هوشمند است که باقی‌مانده شارژ را نشان می‌دهد. همچنین این محصول پشتیبانی از شارژ ایمن با سیستم حفاظتی اختصاصی را برای محافظت در برابر شارژ بیش از حد و ولتاژ بالا دارد.

۵. پاوربانک شش در یک پرومیت مدل HEXABOLT-20 مجهز به شارژ بی‌سیم

پاوربانک یا جامپ استارتر شش در یک پرومیت مدل HEXABOLT-20 با استفاده از فناوری Qi امکان شارژ بی‌سیم را فراهم می‌کند. این پاوربانک یا جامپ استارتر ظرفیت ۱۹۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و شش قابلیت مختلف را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. مزیت مهم پاوربانک شش در یک پرومیت مدل HEXABOLT-20 ارائه قابلیت‌های متنوع در یک محصول است، در این جا شما با یک جامپ استارتر خودرو، پاوربانک، چکش شرایط اضطراری، چراغ قوه، شارژر بی‌سیم و لامپ هشدار روبرو هستید. همچنین این پاوربانک و جامپ استارتر به ۳ خروجی شارژ مجهز است تا همزمان ۳ دستگاه را شارژ کند.

۶. پاوربانک خورشیدی پرومیت مدل SOLARTANK-20PDCI و دوستدار محیط زیست

یکی از ویژگی‌های مهم پاوربانک (شارژر همراه) خورشیدی پرومیت مدل SOLARTANK-20PDCI سازگاری با محیط زیست است؛ بنابراین استفاده از این شارژر هیچ زیانی برای طبیعت به همراه نخواهد داشت. پاوربانک خورشیدی پرومیت مدل SOLARTANK-20PDCI با استفاده از پنل‌ خورشیدی خود شارژ می‌شود و بنابراین نیازی به نگرانی از شارژ مجدد این پاوربانک نخواهد بود.

پورت‌های خروجی پاوربانک خورشیدی پرومیت مدل SOLARTANK-20PDCI، شامل ۵ خروجی است؛ به‌این‌ترتیب می‌توانید ۵ دستگاه را به‌طورهمزمان شارژ کنید.

 

۷. پاوربانک پرومیت مدل TITAN-160 با سه خروجی شارژر

پاوربانک پرومیت مدل TITAN-160 توانی برابر با ۱۶۰ وات و ظرفیت ۲۷۶۰۰ میلی‌آمپری دارد. با خرید این پاوربانک امکان شارژ همزمان سه دستگاه وجود خواهد داشت. در ادامه فناوری‌های پشتیبانی شده توسط این مدل از پاوربانک پورمیت را بررسی می‌کنیم.

 پشتیبانی از فناوری Quick Charge 

پشتیبانی از فناوری Power Delivery

تقسیم شارژ دینامیک

طراحی پاوربانک پرومیت مدل TITAN-160  بسیار فشرده است و حمل آسانی دارد. با استفاده از این پاوربانک امکان شارژ دستگاه‌ها حین حرکت وجود دارد. ظرفیت فوق‌العاده بالا، طراحی زیبا، امکان شارژ لپ‌تاپ و توان خروجی بالا از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول هستند.

 

۸. پاوربانک گرین لاین مدل Power Volt 75 با ظرفیت 75000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک گرین لاین مدل Power Volt 75 ظرفیت 75000 میلی آمپر ساعت یکی از انتخاب‌های اقتصادی برای خرید پاوربانکی با طرفیت مناسب است. این پاوربانک نیز مانند بسیاری از پاوربانک‌های گران‌تر بازار از فناوری‌های مثل Quick Charge، فناوری Power Delivery و تقسیم شارژ دینامیک پشتیبانی می‌کند. چهار خروجی قرار داده شده در پاور بانک گرین لاین منجر به شارژ همزمان چهار دستگاه با بالاترین سرعت ممکن می‌شود. با استفاده از این پاوربانک قابل حمل، دیگر نیازی به نگرانی از اتمام شارژ وسایل خود نخواهید بود.

۹. خرید پاوربانک بی سیم پرومیت مدل TRANSPACK-10.BLACK؛ گزینه‌ای محبوب در بازار ایران

پاوربانک بی سیم پرومیت مدل TRANSPACK-10.BLACK با باتری داخلی ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شارژ همزمان سه وسیله است. در ادامه به بررسی فناوری‌های پشتیبانی شده توسط این پاوربانک از مجموعه پرومیت می‌پردازیم.

پشتیبانی از فناوری Quick Charge

پشتیبانی از فناوری Power Delivery 

شارژ بی‌سیم با فناوری MagSafe

تقسیم شارژ دینامیک

 پاوربانک بی سیم پرومیت مدل TRANSPACK-10.BLACK یکی از انتخاب‌های پرطرفدار برای خرید پاوربانک بی‌سیم است که طراحی فشرده‌ای دارد. مگنت‌های داخلی قدرتمند این پاوربانک، شارژ ایمن دستگاه‌های شما را تضمین می‌کنند.

۱۰. پاوربانک بی سیم فورس مدل FPMSPB15WW؛ فرانسوی محبوب در ایران

پاوربانک بی سیم فورس مدل FPMSPB15WW باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد. این پاوربانک با دو خروجی شارژ، گزینه‌ای مناسب برای شارژ سریع همزمان دو دستگاه به شمار می‌رود. این پاوربانک از فناوری‌های Power Delivery، فناوری MagSafe و تقسیم شارژ دینامیک برای شارژ ایمن پشتیبانی می‌کند. این محصول بی‌سیم به اتصال مغناطیسی مجهز است؛ بنابراین به قرارگیری بدون مشکل تلفن همراه روی شارژر و جلوگیری از سقوط گوشی کمک می‌کند.

بازدید از فروشگاه‌هایی با تنوع بالای پاوربانک؛ راهکار خرید شارژ همراه مناسب برای شما

در این مقاله به بررسی ۱۰ مدل از بهترین پاور بانک های بازار ایران از برندهای پرومیت، فورس و گرین لاین پرداختیم. برخی از این پاوربانک‌ها مثل پاوربانک گرین لاین مدل Power Volt 75، انتخاب اقتصادی‌تری به شمار می‌رود و برخی نیز با ارائه ویژگی‌های اضافی، کاربران را راضی می‌کنند. ویژگی‌های مهم هر پاوربانک را در این مقاله به همراه فناوری‌های به کار رفته در هر یک بررسی کرده‌ایم. برای خرید پاوربانک خارجی با قیمت مناسب به سایت پوزیترون مراجعه کنید. این سایت عرضه‌کننده انواع پاوربانک با قیمت مناسب و تنوع بالا است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 51058 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: پابلیکا تاریخ خبر: 1403/07/02 تعداد مشاهده: 43
کلید واژه ها:
سافت گذر