کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9425 | مشاهده و دانلود: 759670994 | آخرین بروزرسانی: 1403/07/05 | اعضاء: 318776 | نظرات: 37999
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد با برکت پیامبر مهربانی ها حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم و حضرت امام جعفر صادق علیه السلام تبریک و تهنیت باد 💐

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دانلود افزونه های حرفه ای وردپرس

آیا شما یک طراح سایت هستید؟ آیا شما با مدیریت محتوای  وردپرس کار می کنید؟
آیا برای شما نیز پیش آمده که کارفرما خواسته ای داشته باشد که نتوانید با امکانات موجود آن را پیاده سازی کنید؟ 
پس با ما همراه باشید تا به شما کمک کنیم که تمام محدودیت های موجود را از سر راه بردارید. 

طراحی سایت با وردپرس


امروزه راه‌اندازی و مدیریت یک وب‌سایت موفق با استفاده از وردپرس، یکی از ساده‌ترین و موثرترین راه‌ها برای حضور در فضای آنلاین است. اما برای اینکه سایت شما کارآمد، حرفه‌ای و بهینه باشد، نیاز به ابزارهای اضافی و افزونه‌های حرفه ای وردپرس دارید.
همانطور که اشاره شد طراحان  زیادی  با وردپرس کار می کنند، اما  افراد کمی هستند که میتوانند  یک سایت حرفه ای با  بکند و فرانت قوی و پیچیده، طراحی کنند.افراد کمی هستند که هر پروژه ای را با وردپرس پیاده سازی می کنند. اگر دلیل  موفقیت و وجه تمایز این افراد را پرس و جو کنید حتما به شما خواهند گفت که:  راز موفقیت آنها یادگیری و استفاده  ابزار حرفه ای در وردپرس می باشد که همان افزونه های حرفه ای و راهگشای  وردپرس می باشد.
افزونه هایی مانند المنتور پرو، افزونه گرویتی فرم و ادان های بیشمار و قدرتمندش، افزونه جت انجین و بسیاری از افزونه های دیگر ، همان ابزاری هستند که به شما کمک می کنند تا تمام محدودیت های موجود را از سر راه خود بردارید و با طراحی یک الگوریتم درست به آنچه کارفرمای شما می خواهد جامه عمل بپوشانید.  
اگر شما نیز جزو طراحانی هستید که از محدودیت های وردپرس خسته شده اید  با آموزش های لینک زیرو وان و فروشگاه افزونه های پروموشن لینک زیرو وان همراه باشید تا به مرور به آنچه که برای تبدیل شدن به یک طراح حرفه ای لازم است دست بیابید.
فروشگاه افزونه های ووردپرسی لینک زیرووان با ارائه طیف گسترده‌ای از افزونه‌های حرفه ای و موثر  وردپرس و وبلاگ آموزشی لینک زیرو وان با آموزش های رایگان و کاربردی این افزونه ها  شما را در این مسیر همراهی می‌کند    
چرا نباید از افزونه‌های رایگان   استفاده کنید؟
وردپرس به‌تنهایی امکانات زیادی دارد، اما برای اینکه بتوانید به سرعت عملکرد، امنیت، سئو و طراحی سایت خود را بهبود دهید، نیاز به افزونه‌های تخصصی دارید. هر افزونه‌ای که نصب می‌کنید، می‌تواند بخشی از نیازهای سایت شما را بدون نیاز به کدنویسی برطرف کند و تجربه کاربری بهتری برای بازدیدکنندگان فراهم کند. 
همانطور که می دانیدافزونه ها در فروشگاه های مختلف با قیمت های مختلف و گاهی حتی رایگان عرضه می شود اما گاهی نصب یک افزونه اپدیت نشده و نال شده ممکن است تمام زحمات چند ماهه شما را بر باد بدهد. گاهی اوقات بعد از تکمیل طراحی و تحویل کار به کارفرما با اپدیت های جدیدوردپرس سایت شما دچار ددپیج و ارورهای اساسی خواهد شد و اینجاست که نقش پشتیبانی و کار با یک گروه حرفه ای و با تجربه بسیار ارزشمندتر از هزینه ناچیزی است که شما زمان خرید افزونه پرداخت می کنید 
ما در لینک زیرو وان بر آن هستیم که بهترین افزونه ها ی بومی سازی شده را با قابلیت آپدیت مرتب برای شما گردآوری کنیم و با یک گروه پشتیبانی قوی و حرفه ای در کنار شما قرار بگیریم تا با هم یک گروه قوی و منسجم را تشکیل بدهیم کنیم. افزونه هایی مانند:

دانلود افزونه گرویتی فرم


 افزونه فرم‌ساز Gravity Forms  
اگر به دنبال راهی آسان و حرفه‌ای برای ایجاد فرم‌های تماس، نظرسنجی‌ها، ثبت‌نام و موارد دیگر هستید، افزونه گرویتی فرم  بهترین انتخاب برای شماست. این افزونه دارای قابلیت‌های گسترده‌ای است که به شما امکان می‌دهد فرم‌های پیچیده با ویژگی‌های متنوع ایجاد کنید و به شما امکان دسترسی کامل به دیتابیس می دهد و همچنین  فراخوانی دیتاها با ایجاد شرطهای پیچیده برای فراخوانیو با امکان اتصال به درگاه های بانکی و ایجاد فرم های پرداخت. برای آشنایی کامل با این افزونه و ادان های قدرتمندش آموزش افزونه گرویتی فرم را در لینک زیرووان مشاهده کنید.  

چرا خرید افزونه‌ها از لینک زیرووان؟

قیمت‌های رقابتی: ما افزونه‌های وردپرس را با قیمتی مناسب و همراه با تخفیف‌های ویژه ارائه می‌دهیم تا شما بتوانید با مناسب ترین  هزینه، بهترین امکانات را در اختیار داشته باشید.
پشتیبانی قوی: بیشترین نقطه قوت لینک زیرووان پشتیبانی قوی و بدون قید و شرط آن می باشد..
دانلود سریع و آسان: پس از خرید، لینک دانلود افزونه فوراً در اختیار شما قرار می‌گیرد تا بدون تأخیر کار خود را آغاز کنید.
از لینک زیرو وان خرید کنید و سایت خود را به سطح بالاتری ببرید
اکنون اقدام کنید و افزونه‌های مورد نیاز خود را با چند کلیک ساده خریداری کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 51067 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1403/07/04 تعداد مشاهده: 39
کلید واژه ها:
سافت گذر