کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9424 | مشاهده و دانلود: 759670994 | آخرین بروزرسانی: 1403/07/05 | اعضاء: 318779 | نظرات: 37999
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد با برکت پیامبر مهربانی ها حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم و حضرت امام جعفر صادق علیه السلام تبریک و تهنیت باد 💐

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

خداحافظی آسان با نرم‌ افزار های ناخواسته

Revo Uninstaller Pro به شما کمک می‌کند تا نرم‌ افزارها را به راحتی از کامپیوتر خود حذف کنید، حتی اگر با استفاده از کنترل پنل "Add or Remove Programs" ویندوز نتوانید آنها را حذف کنید.

 

خداحافظی آسان با نرم‌ افزار های ناخواسته

 

با استفاده از الگوریتم‌ های پیشرفته و سریع خود، Revo Uninstaller Pro داده‌ های یک برنامه را قبل از حذف آن تجزیه و تحلیل می‌کند و پس از حذف برنامه، به دنبال بقایای آن می‌گردد. پس از اجرای برنامه حذف کننده معمولی، می‌توانید فایل‌ ها، پوشه‌ ها و کلید های رجیستری اضافی را که معمولاً روی کامپیوتر شما باقی می‌ماند، حذف کنید. Revo Uninstaller Pro روش‌ های ساده، آسان برای استفاده، اما موثر و قدرتمندی را برای حذف نرم‌ افزارها مانند ردیابی برنامه در حین نصب آن ارائه می‌دهد.

Revo Uninstaller Pro دارای یک ویژگی بسیار قدرتمند به نام Forced Uninstall است. Forced Uninstall بهترین راه حل برای حذف برنامه‌ های لجباز، برنامه‌ های نصب شده جزئی، برنامه‌ های حذف شده جزئی و برنامه‌ هایی است که اصلا به عنوان نصب شده لیست نشده‌اند! برای حذف کامل یک برنامه و بدون باقی گذاشتن ردی، می‌توانید تمام تغییرات سیستم ایجاد شده در حین نصب آن را نظارت کنید و سپس از آن اطلاعات برای حذف آن با یک کلیک استفاده کنید - ساده و آسان!

Revo Uninstaller جایگزینی بسیار سریع‌ تر و قدرتمند تر برای کنترل پنل "Add or Remove Programs" ویندوز است! این برنامه دارای ویژگی‌ های بسیار قدرتمندی برای حذف برنامه‌ ها است.

دیگر برنامه‌ های لجباز وجود نخواهد داشت. دیگر خطای نصب نخواهید داشت. دیگر مشکل ارتقاء نخواهید داشت. به راحتی برنامه‌ ها را حذف کنید.

 

تغییرات در Revo Uninstaller Free 2.5.0:

اضافه شده

Revo Uninstaller Helper (فقط برای نسخه قابل نصب)

 

بهبود یافته

الگوریتم‌ های اسکن برای بقایا رفع اشکالات جزئی بروزرسانی فایل‌ های زبان حذف پشتیبانی از ویندوز XP

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 51071 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/07/04 تعداد مشاهده: 302
سافت گذر