کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9424 | مشاهده و دانلود: 759670994 | آخرین بروزرسانی: 1403/07/05 | اعضاء: 318776 | نظرات: 37999
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد با برکت پیامبر مهربانی ها حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم و حضرت امام جعفر صادق علیه السلام تبریک و تهنیت باد 💐

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

جهان در دستان شما با Google Earth جدید

گوگل در حال اضافه کردن ویژگی‌ های جدید بسیاری به برنامه‌ های Maps و Earth است. برنامه گوگل Earth در حال معرفی یک ویژگی جدید است که به کاربران امکان می‌دهد تصاویر هوایی تاریخی از مکان‌ هایی را مشاهده کنند که قدمت آنها به ۸۰ سال قبل برمی‌گردد. با این ویژگی، کاربران می‌توانند شاهد تحولات چشم‌ اندازها در طول دهه‌ ها باشند.

با استفاده از ویژگی تصاویر تاریخی گوگل Earth، کاربران می‌توانند تغییرات را مشاهده کنند و درک کنند که "چگونه جنگل‌ ها تحت تأثیر فعالیت‌ های انسانی و تغییرات آب و هوا قرار گرفته‌اند". این ویژگی در گوگل Earth در وب و موبایل در دسترس است.

شهرهای بزرگ مانند لندن، پاریس و برلین از جمله مناطقی هستند که کاربران می‌توانند با استفاده از ویژگی تصاویر تاریخی آنها را کاوش کنند و تحولات را مشاهده کنند، با برخی عکس‌ ها که قدمت آنها به دهه ۱۹۳۰ برمی‌گردد.

 

جهان در دستان شما با Google Earth جدید

 

علاوه بر این ویژگی جدید برای گوگل Earth، این شرکت همچنین ویژگی Street View را در برنامه گوگل Maps در کشورهای بیشتری، به طور خاص ۸۰ کشور، گسترش می‌دهد. برخی کشورها مانند بوسنی، نامیبیا، لیختنشتاین و پاراگوئه برای اولین بار Street View را دریافت می‌کنند. علاوه بر این، Street View پوشش خود را در کشورهایی مانند استرالیا، برزیل، دانمارک، ژاپن، نیوزیلند و رواندا، از جمله سایر کشورها، بهبود خواهد بخشید.

گوگل همچنین اشاره کرد که از یک دوربین سبک وزن برای گرفتن تصاویر از مناطق دور از دسترس استفاده کرده است. طراحی جدید همچنین به دوربین امکان می‌دهد تا داده‌ های جدید جمع‌ آوری کند و کاربران می‌توانند انتظار گسترش Street View در مناطق بیشتری را داشته باشند.

علاوه بر این، برنامه‌ های گوگل Earth و Maps تصاویر ماهواره‌ای را در سراسر برنامه‌ ها بهبود خواهند بخشید. در وبلاگ رسمی، گوگل خاطرنشان می‌کند که از این هفته، کاربران "کره‌ای روشن‌ تر و پر جنب و جوش‌ تر خواهند دید که به لطف فناوری حذف ابر ما امکان‌ پذیر است". گوگل افزود: "ما از مدل هوش مصنوعی Cloud Score+ خود استفاده کرده‌ایم که بر روی میلیون‌ ها تصویر آموزش دیده است تا چیزهایی مانند ابرها، سایه‌ های ابر، مه و مه را تشخیص داده و حذف کند. در عین حال، این مدل الگوهای آب و هوای واقعی مانند یخ، برف و سایه‌ های کوه را روی نقشه قابل مشاهده نگه می‌دارد. نتیجه یک موزاییک جهانی تازه شده است که به شما دید واضح‌ تر و دقیق‌ تری از زمین می‌دهد."

به طور کلی، این ویژگی‌ های جدید به کاربران اجازه می‌دهند تا نگاهی دقیق به زمین در هر دو شکل گذشته و حال آن بیندازند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 51075 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/07/04 تعداد مشاهده: 308
سافت گذر