کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9425 | مشاهده و دانلود: 759670994 | آخرین بروزرسانی: 1403/07/05 | اعضاء: 318776 | نظرات: 37999
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد با برکت پیامبر مهربانی ها حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم و حضرت امام جعفر صادق علیه السلام تبریک و تهنیت باد 💐

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بروزرسانی بزرگ Copilot موبایل با قابلیت‌ های جدید

مایکروسافت ظاهرا در حال کار بر روی نسخه جدیدی از اپلیکیشن Copilot خود برای دستگاه‌ های موبایل iOS و اندروید است. طبق خبرنامه Notepad Tom Warren در The Verge، یکی از قابلیت‌ های اپلیکیشن موبایل آینده Copilot این است که اخبار را برای شما خواهد خواند، درست مانند اینکه در حال گوش دادن به یک خبرنگار رادیویی هستید.

خبرنامه ایمیل اضافه می‌کند که ویژگی خبرخوان در نسخه آینده Copilot موبایل حتی شامل موسیقی نیز خواهد بود، زیرا خبرخوان مبتنی بر هوش مصنوعی به شما عناوین اخبار را می‌دهد.

 

بروزرسانی بزرگ Copilot موبایل با قابلیت‌ های جدید

 

طبق گفته وارن، سایر جنبه‌ های نسخه آینده Copilot شامل استفاده از رابط کاربری مبتنی بر کارت خواهد بود. این قرار است کاربران را وادار کند تا بیشتر از نسخه فعلی با اپلیکیشن تعامل داشته باشند. رابط کاربری جدید همچنین لیستی از موضوعات را به کاربران نشان می‌دهد که می‌تواند به کاهش مقدار تایپ مورد نیاز برای تعامل با چت‌بات Copilot کمک کند.

رابط کاربری به گونه‌ای طراحی خواهد شد که برای هر کاربر یک تجربه منحصر به فرد ارائه دهد، نه تنها بر اساس علاقه هر کاربر، بلکه بر اساس سابقه چت کردن آنها با Copilot.

طبق خبرنامه Notepad، اپلیکیشن جدید موبایل Copilot در حال حاضر بسیار پیشرفته است. با این حال، هیچ خبری در مورد زمان عرضه این بروزرسانی بزرگ برای اپلیکیشن Copilot برای iOS و اندروید وجود ندارد.

به خاطر داشته باشید که مایکروسافت هنوز هیچ برنامه‌ای را برای عرضه نسخه جدید اپلیکیشن Copilot تایید نکرده است. ممکن است این شرکت تصمیم بگیرد قبل از اعلام و عرضه رسمی اپلیکیشن، تغییراتی در برنامه‌های بروزرسانی فعلی Copilot خود ایجاد کند.

هفته گذشته، مایکروسافت تعدادی از ویژگی‌ های جدید برای کاربران Copilot را اعلام کرد، از جمله Copilot Agents خودکار که می‌توان در Copilot Studio ساخت، یک تجربه جدید Copilot Pages و ویژگی‌ های جدید حفاظت از داده‌ها برای افرادی که در محل کار یا مدرسه از Copilot استفاده می‌کنند. اوایل این هفته، مایکروسافت اعلام کرد که در ماه اکتبر، نقل قول‌ های جستجوی وب را برای پاسخ‌ های Copilot اضافه خواهد کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 51082 گروه خبری: هوش مصنوعی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/07/05 تعداد مشاهده: 115
سافت گذر