کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9332 | مشاهده و دانلود: 751205820 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/11 | اعضاء: 318028 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

افزایش نیافتن تعرفه‌ی تلفن همراه

از جمله مهم‌ترين اخبار حوزه ارتباطات در هفته‌ي گذشته مي‌توان به افزايش ظرفيت اينترنت بين‌الملل شركت ارتباطات زيرساخت به 32 لينك STM1 اشاره كرد.

با توسعه دو لينك STM16 ظرفيت اينترنت كشورمان به 205 لينك STM1 رسيد كه اين ظرفيت به مشترياني كه با زيرساخت قرارداد دارند، واگذار خواهد شد.

به گفته عضو هيات مديره شركت ارتباطات زيرساخت، اين ميزان افزايش بخشي از برنامه توسعه شركت ارتباطات زيرساخت در ارتقاء پهناي باند اينترنت كشور در سال جاري است و توسعه‌هاي جديدي در اين زمينه در راه است كه به زودي اعلام خواهد شد.

*خدمات‌رساني در حوزه‌ي رگولاتوري الكترونيكي مي‌شود

پاسخگويي و خدمات‌رساني به شش ذي‌نفع رگولاتوري اعم از مردم، اپراتورها، دولت، مجامع بين‌المللي صنايع ارتباطي و فن‌آوري و سرمايه‌گذاران به شكل الكترونيكي (e- Regulatory) از مهم‌ترين برنامه‌هاي رگولاتوري در سال جديد است.

محمد مهرابي - مديركل دفتر برنامه، بودجه و فن‌آوري اطلاعات سازمان تنظيم مقررات وارتباطات راديويي - با اشاره به اين مطلب گفت: در حال حاضر بخش عمده‌اي از خدمات شامل اطلاع از نوع و تعداد و فرايند صدور پروانه و درخواست پروانه، نحوه نظارت، بازرسي و فرايندهاي مالي از طريق سايت سازمان و به شكل الكترونيكي انجام مي‌شود.

*تدوين اصول حاكم بر ارايه خدمات رومينگ ملي در كشور

در هفته‌اي كه گذشت اصول حاكم بر ارايه خدمات رومينگ ملي در كشور در كميسيون تخصصي تنظيم مقررات ارتباطات، بررسي و تدوين شد.

معاون وزير و دبير كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات با بيان اين مطلب گفت: اين اصول، با استناد به ماده 6 اساسنامه سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي درخصوص تدوين و تنظيم مقررات لازم جهت حصول اطمينان از رقابت سالم و تداوم ارايه خدمات و رشد كيفي، تدوين شده است.

محمد كرم‌پور با اشاره به ضرورت خدمات رومينگ ملي در كشور افزود: هدف از تدوين اين اصول ايجاد شرايط براي رقابت سالم، موثر و منصفانه در بازار براي اپراتورهاي جديد و در جهت كاهش قيمت تمام شده شبكه‌ها و ارزان شدن خدمات براي مصرف كننده و استفاده بهينه و موثرتر از زير‌ساخت‌هاي موجود در كشور است.

*اصول حاكم بر ارايه خدمات راديوترانك عمومي

اصول حاكم بر ارايه خدمات راديوترانك عمومي در كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات مورد بازنگري قرار گرفت و مفاد آن به جز شاخص‌هاي ارزيابي فني و بازرگاني تصويب شد؛ براساس اين ضوابط به متقاضيان ايجاد و بهره‌برداري از شبكه‌هاي راديوترانك عمومي پس از برگزاري مزايده در سطوح ملي، منطقه‌اي و استاني پروانه اعطاء خواهد شد.

گفتني است؛ ايجاد شبكه راديوترانك در باندهاي UHF/VHF باعث استفاده بهينه از طيف امواج راديوئي، تامين نيازهاي روزافزون متقاضيان كه به دليل محدوديت‌هاي فضاي فركانسي با عدم واگذاري فركانس روبه‌رو مي‌شوند، خواهد شد.

*تدوين آيين‌نامه نظارت بر شبكه‌هاي خدمات پستي

از ديگر اخبار مهم حوزه ارتباطات مي‌توان به اين خبر اشاره كرد: آيين‌نامه نظارت بر شبكه‌هاي خدمات پستي در بخش دولتي و خصوصي از سوي معاونت نظارت و اعمال مقررات رگولاتوري تدوين مي‌شود؛ اين آيين‌نامه به منظور ساماندهي شبكه پست در بخش‌هاي خصوصي و دولتي تدوين مي‌شود و مناطق هفتگانه رگولاتوري بايد بر اين شبكه‌ها نظارت داشته باشند.

*تعرفه‌ي تلفن همراه امسال افزايش نخواهد يافت

اما وزير ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات در حاشيه‌ي جلسه هيات دولت به خبرنگاران گفت: تعرفه‌ي تلفن همراه امسال افزايش نخواهد يافت.

رضا تقي‌پور با بيان اين كه تعرفه‌ي تلفن همراه در سال 90 افزايش نخواهد داشت، درباره بحث تعرفه‌ي تلفن ثابت نيز گفت: در اين ارتباط تقاضاهايي دريافت كرديم و اگر در جاهايي خدمات زير قيمت تمام شده واگذار مي‌شود، آن‌ها را بررسي و بعد از آن تصميم‌گيري مي‌كنيم.

*تمبرهاي منتشر شده درباره خليج فارس برروي سايت جهاني تمبر

همزمان با روز ملي خليج فارس، تمبرهاي منتشر شده درباره خليج فارس برروي سايت جهاني تمبر در لندن قرار گرفت.

نادر دريابان - پژوهشگر تاريخ تمبر ايران - با اعلام اين خبر گفت: سري تمبرهاي پستي خليج فارس كه نام فارسي و انگليسي خليج هميشه فارس را برروي خود دارد، در چند ستون جداگانه برروي سايت جهاني تمبر در لندن قرار گرفت.

*استرداد مابه‌التفاوت وجوه اضافه اخذ شده به 176 هزار مشترك تلفن ثابت در كشور

با اخطار قانوني سازمان حمايت شركت مخابرات ايران مجبور به استرداد بيش از 67 ميليارد ريال مبلغ اضافه اخذ شده در هنگام ثبت‌نام از متقاضيان تلفن ثابت در كشور شد.

سازمان حمايت مصرف‌كنندگان و توليد‌كنندگان؛ پيرو شكوائيه‌ها و اعتراضات متعدد مردمي مبني بر اخذ وجوه اضافي توسط برخي از شركت‌هاي مخابرات استاني از متقاضيان ثبت‌نام تلفن ثابت، سازمان حمايت نسبت به بررسي موضوع اقدام كرد، در بررسي‌هاي صورت گرفته توسط كارشناسان اين سازمان مشخص شد كه شركت‌هاي مذكور از تاريخ 89.4.26 تاريخ حذف وديعه‌ تلفن ثابت مبلغ وديعه را از بيش از 176 هزار و 243 متقاضي ثبت‌نام اخذ كرده‌اند.

لذا به منظور استرداد مبالغ غيرقانوني اخذ‌شده از متقاضيان ثبت‌نام تلفن ثابت، موضوع طي گزارشي به دستگاه‌هاي مرتبط ارسال كه پس از رسيدگي به موضوع، شركت‌هاي مزبور موظف شدند نسبت به استرداد 67 ميليارد و 614 ميليون و 374 هزار ريال به ثبت‌نام ‌كنندگان اقدام كنند.

*نحوه محاسبه حق السهم دولت از پروانه بهره برداري همراه اول

سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي طي نامه اي در7 ارديبهشت90 اعلام كرده است که درآمد ناشي از کليه خدماتي که از طريق تلفن همراه ارائه مي‌شود از جمله GPRS، SMS و MMS مشمول پرداخت 1/28 درصد حق‌السهم به دولت مي‌شود.

نحوه محاسبه حق السهم دولت از پروانه بهره برداري همراه اول كه در مجمع اين شركت محل بحث نماينده سازمان بورس و هيات مديره ارتباطات سيار بود، توسط سازمان تنظيم و مقررات اعلام شد؛ شرکت در پيش‌بيني تعديل شده براي سال مالي 1389 و پيش‌بيني درآمد هر سهم سال مالي 90، درآمدهاي GPRS، SMS و MMS را درآمد حاصل از خدمات ديتا محسوب و سهم دولت را از اين درآمدها 5 درصد لحاظ كرده بود. در حالي که مطابق نامه اشاره شده اين درآمدها مشمول نرخ1/28 درصد است.

*سرويس روزنامه‌ي همراه توسط ايرانسل عرضه شد

با عرضه آزمايشي سرويس "پيشخوان ايرانسل" و براي نخستين بار در کشور، مشترکين ايرانسل مي‌توانند از طريق تلفن همراه خود و در قالب پيام چند رسانه‌يي (MMS) در جريان خلاصه تازه‌ترين اخبار، گزارش‌ها و تحليل‌هاي روزنامه‌ها، خبرگزاري‌ها و سايت‌هاي خبري قرار گيرند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 5110 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1390/02/19 تعداد مشاهده: 1209
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر