کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9427 | مشاهده و دانلود: 760038958 | آخرین بروزرسانی: 1403/07/09 | اعضاء: 318828 | نظرات: 38001
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 شهادت سیدحسن نصرالله مجاهد کبیر جبهه مقاومت تسلیت باد 💐

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

فرق تلویزیون هوشمند با تلویزیون ساده در چیست؟

تلویزیون های امروزی با تلویزیون های ساده گذشته تقاوت بسیاری پیدا کرده اند. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی فرق تلویزیون هوشمند با تلویزیون ساده بپردازیم. پس اگر قصد خرید یک تلویزیون جدید را داریم، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مسیر همراه نمایندگی ال جی سنتر باشید. تلویزیون هوشمند یکی از کالاهایی است که در سال های اخیر به بازار لوازم صوتی و تصویری معرفی شده است. بنابراین دوراز انتظار نیست که برای همه افراد آشنا نباشند. اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که با وجود استفاده از تلویزیون هوشمند از قابلیت های آن بیخبرید ، باید بگوییم تنها نیستید.

فرق تلویزیون هوشمند با ساده

تلویزیون های هوشمند هنوز به اندازه تلویزیون های ساده شهرت و محبوبیت پیدا نکرده اند. تلویزیون هوشمند نسبت به انواع مدل های ساده تر از قیمت نسبتا بالایی برخوردار است. به علاوه بخش گسترده ای از بازار کالاهای صوتی و تصویری همچنان تحت سلطه تلویزیون های ساده قرار دارد. برای بررسی دقیق تفاوت تلویزیون هوشمند با تلویزیون این مقاله را دنبال کنید. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر می توانید از مشاوره رایگان با نمایندگی ال جی سنتر بهره مند شوید.

بررسی تفاوت های تلویزیون هوشمند با تلویزیون ساده

چه ویژگی هایی باعث شده تا یک تلویزیون به عنوان هوشمند دیگری تلویزیون معمولی یا ساده دسته بندی شود؟ تلویزیون های هوشمند قابلیت اتصال سریع و آسان به اینترنت را دارند. با توجه به بررسی های کارشناسان تعمیر تلویزیون ال جی در تهران  به علاوه این تلویزیون ها به علت برخورداری از سیستم عامل های ویژه، از امکان نصب اپلیکیشن هایی مانند یوتیوب و نتفلیکس برخوردار هستند. در واقع قابلیت نصب اپلیکیشن، یک ویژگی منحصر به فرد است که تنها تلویزیون های هوشمند از آن برخوردارند. به علاوه کیفیت تصویر و خروجی صدا در تلویزیون های هوشمند فوق العاده به واقعیت نزدیک است.

تلویزیون هوشمند چیست؟

پیش از این به فرق تلویزیون هوشمند با تلویزیون ساده پرداختیم. اگر به طور خلاصه تر بخواهیم بررسی کنیم، تلویزیون هوشمند دستگاهی است که از قابلیت اتصال به اینترنت و ویژگی تعاملی وب برخوردار است. این دو ویژگی در کنار یکدیگر به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی با تلویزیون خود موزیک آنلاین گوش دهند. یویدئوها و سریال های آنلاین را تماشا کنند. به علاوه تلویزیون های هوشمند به کاربران این فرصت را می دهد تا به راحتی با تلویزیون به وب گردی بپردازند. در واقع با داشتن یک تلویزیون هوشمند ساعت کمتری را به استفاده از گوشی اختصاص می دهید. شما به راحتی می توانید از طریق نمایندگی تلویزیون ال جی برای خرید تلویزیون های هوشمند اقدام کنید.

تشخیص تلویزیون هوشمند

 

مقایسه تلویزیون هوشمند با تلویزیون ساده

همان طور که گفتیم تلویزیون هوشمند از لحاظ ویزگی های کاربردی کمی پیشرفته تر از تلویزیون ساده است. تلویزیون هوشمند می تواند به شما امکان دسترسی به اینترنت را می دهد؛ به این ترتیب شما می توانید سریال ها و برنامه ها را به صورت آنلاین مشاهده کنید. در صورتی که تلویزیون ساده این امکان را ندارد. تلویزیون هوشمند در واقع نوعی رابطه بین کامپیوتر و تلویزیون بوده و بسیاری از ویژگی های رایانه ها داراست. درحالی که تلویزیون ساده از نظر عملکرد کاملا معمولی خواهد بود. بسیاری از مرورگرهای متداول بر روی تلویزیون های هوشمند به صورت تعبیه شده اند. در حالی که تلویزیون های ساده از هیچ مرورگری پشتیبانی نمی کنند.

از سوی دیگر تلویزیون های هوشمند برای دسترسی به قابلیت های خود نیازمند اتصال به اینترنت پرسرعت و وای فای هستند. درصورتی که تلویزیون های ساده نیازی به وای فای نخواهند داشت. تلویزیون های هوشمند به صورت پیش فرض از یک سری اپلیکیشن نصب شده برخوردار بوده و کاربران نیز می توانند اپلیکیشن های مورد نظر خود را نصب کنند. در حالی که تلویزیون های ساده هیچگونه اپلیکیشنی نداشته و امکان نصب اپلیکیشن نیز ندارند. تلویزیون های هوشمند از قابلین استریمینگ خودکار محتوا برخوردار هستند درحالی که تلویزیون های ساده برای استریمینگ محتوا نیاز به تجهیزات کمکی دارند. و در نهایت یک تلویزیون هوشمند از صفحه لمسی برخوردار بوده درحالی که تلویزیون های ساده از این قابلیت محروم اند.

 

نحوه عملکرد و ویژگی های تلویزیون هوشمند

حالا که با فرق تلویزیون هوشمند با تلویزیون ساده آشنا شدید، بهتر است کمی به نحوه عملکرد تلویزیون های هوشمند بپردایم. در ابتدا باید بگوییم که این تلویزیون ها برای استفاده از قابلیت های خود حتما باید از طریق کابل یا به صورت بی سیم به اینترنت متصل باشند. از ویژگی های شاخص این نوع تلویزیون ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استریمینگ ویدئو و موسیقی
  • برخورداری از مرورگرهای وب به طور پیش فرض
  • امکان دانلود و نصب انواع مختلفی از اپلیکیشن های کاربردی
  • پشتیبانی از قابلیت مدیا پلیر
  • پشتیبانی از اتصال به گوشی های هوشمند با سیستم عامل اندروید یا ios
  • امکان دسترسی به شبکه های اجتماعی
  • امکان ایجاد اسلاید شو، عکس و ...
  • با استفاده از تلویزیون های هوشمند می توانید به انجام بازی های آنلاین بپردازید
  • اگر در طول هفته برنامه ای را از دست می دهید، دیگر نگران نباشید. تلویزیون های هوشمند قادر هستند تا به بازبینی، مکث و ضبط برنامه ها بپردازند.
  • این تلویزیون ها نیازی به اتصال به آنتن یا ماهواره ندارند با این حال قابلیت دسترسی به تعداد زیادی کانال و شبکه را دارند.

 

معایب تلویزیون های هوشمند

اگر چه تلویزیون های هوشمند مزایا و ویژگی های منحصر به فرد بسیاری دارند اما هیچ تکنولوژی جدیدی بدون عیب نیست. با وجود اینکه تلویزیون هوشمند شما را قادر می کند تا به کانال های رایگان بسیاری به راحتی دسترسی داشته باشید، اما در برخی موارد تماشای برخی از کانال ها نیازمند خرید اشتراک و پرداخت هزینه است. در مواقع در این کانال ها باید به ازای هر بار بازدید مبلغی بپردازید یا اشتراک های ماهانه و سالانه تهیه کنید.

از سوی دیگر قابلیت اتصال به اینترنت در برخی وارد می تواند حریم خصوصی افراد را به مخاطره بیاندازد. تلویزیون های هوشمند و ارائه دهندگان اپلیکیشن عموما عادت های کاربران در تماشای برنامه ها را بررسی می کنند. با بررسی دقیق عادات مشاهده ای کاربر علی رغم میل کاربران، این گروه ها پیشنهاد برنامه هایی را طبق عادات مشاهده ای افراد ارائه می کنند. این امر در برخی موارد برای کاربران خوشایند نخواهد بود.

با اینکه امکان جلوگیری از رصد عادات مشاهده ای و جمع آوری داده های این چنینی امکان پذیر است اما در برخی موارد وقت و انرژی زیادی را از کاربران می گیرند. از سوی دیگر تلویزیون های هوشمند نسبت به انواع ساده و معمولی موجود در بازار قیمت بسیار بیشتری دارند و تهیه آن ها برای همه افراد امکان پذیر نیست.  در نهایت کار با این دستگاه های جدید در برخی موارد می تواند بسیار دشوار باشد.  گاهی کاربران تنظیماتی را اعمال می کنند که امکان بازگشت به حالت اولیه ممکن نیست.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 51100 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1403/07/09 تعداد مشاهده: 44
کلید واژه ها:
سافت گذر