کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
پیلگون
تعداد برنامه ها: 9432 | مشاهده و دانلود: 760711846 | آخرین بروزرسانی: 1403/07/15 | اعضاء: 318906 | نظرات: 38005
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 شهادت سیدحسن نصرالله مجاهد کبیر جبهه مقاومت تسلیت باد 💐

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هوش مصنوعی وارد دنیای خرده‌ فروشی می‌شود

Microsoft و Rezolve AI، شراکت جدیدی برای ارائه راهکارهای هوش مصنوعی در تجارت خرده‌ فروشی

شرکت مایکروسافت امروز شراکت استراتژیکی با Rezolve AI، یکی از رهبران در زمینه هوش مصنوعی و راهکارهای خرده‌ فروشی، اعلام کرد.

 

هوش مصنوعی وارد دنیای خرده‌ فروشی می‌شود

 

در این همکاری، تمامی مجموعه Brain Suite شرکت Rezolve AI، شامل Brain Commerce، Brain Checkout و Brain Assistant، اکنون بر روی Microsoft Azure اجرا خواهد شد و از طریق Azure Marketplace و کانال‌ های فروش مشترک مایکروسافت در سراسر جهان در دسترس قرار خواهد گرفت. Brain Suite راهکارهای یکپارچه مبتنی بر هوش مصنوعی را ارائه می‌دهد که عملیات را ساده‌ سازی کرده، تعاملات مشتری را شخصی‌ سازی می‌کنند و رشد فروش را برای خرده‌ فروشان افزایش می‌دهند.

 

جزئیات کلیدی این شراکت:

  1. از آنجایی که Brain Suite بر روی Microsoft Azure اجرا خواهد شد، Rezolve AI می‌تواند قابلیت‌ های هوش مصنوعی مقیاس‌ پذیر و امن را ارائه دهد. مشتریان Azure راهکارهای از پیش پیکربندی شده‌ای خواهند داشت که استقرار را ساده‌ سازی کرده، بازگشت سرمایه سریع و بهره‌ وری عملیاتی را ارائه می‌دهند.
  2. Brain Suite شرکت Rezolve AI در Microsoft Azure Marketplace فهرست خواهد شد، بنابراین خرده‌ فروشان در سراسر جهان می‌توانند به راحتی راهکارهای Rezolve را کشف و استقرار دهند.
  3. مایکروسافت به مدت پنج سال پشتیبانی فروش مشترک و بازاریابی را به Rezolve ارائه خواهد داد. این پشتیبانی شامل موارد زیر است:
    1. بازاریابی: کمپین‌ های بازاریابی مشترک، روابط عمومی و توانمند سازی میدانی.
    2. پشتیبانی فروش مشترک: دسترسی به 35000 فروشنده تشویق شده مایکروسافت و پاداش‌ های بازار برای تسریع جذب مشتری.
    3. مزایای موفقیت ISV: دسترسی به مزایای برنامه شریک AI Cloud مایکروسافت، آزاد سازی مشوق‌ ها، آمادگی فروش مشترک و پشتیبانی فنی.

 

Vendidit می‌خواهد هوش مصنوعی برای حل راهکارهای پایدار خرده‌ فروشی استفاده شود.

 

نیک پارکر، رئیس بخش صنعت و مشارکت‌های مایکروسافت، گفت:

"پتانسیل هوش مصنوعی مولد برای تغییر کسب و کار خرده‌ فروشان بسیار زیاد است. از طریق این همکاری، ما قدرت Microsoft Cloud را با راهکارهای هدفمند Rezolve، که بر مدل‌های منحصر به فرد Gen AI ساخته شده‌اند، ترکیب خواهیم کرد تا یک تجربه متفاوت هوش مصنوعی گفتگو محور را به مشتریان مشترک خود ارائه دهیم. با هم، می‌توانیم به خرده‌ فروشان ابزارهایی ارائه دهیم که آنها نیاز دارند تا تجربیات خرید را شخصی‌ سازی کنند و عملیات را در مقیاس بزرگ ساده‌ سازی کنند."

 

دنیل ام. واگنر، مدیرعامل Rezolve AI، گفت:

"شراکت با مایکروسافت یک فرصت هیجان‌ انگیز است. دسترسی جهانی و زیرساخت پیشرفته Azure آن، همراه با Brain Suite ما، یک هم‌ افزایی قدرتمند ایجاد می‌کند که خرده‌ فروشی و تجارت را متحول خواهد کرد. با هم، ما برای خرده‌ فروشان ساده‌ تر می‌کنیم تا از قدرت هوش مصنوعی برای افزایش تعامل، ساده‌سازی فرآیند ها و افزایش رشد استفاده کنند."

 

این شراکت جدید بین Rezolve AI و مایکروسافت به خرده‌ فروشان در سراسر جهان امکان خواهد داد تا راهکارهای هوش مصنوعی را برای شخصی‌ سازی تجربیات مشتری و بهبود نتایج تجاری اتخاذ کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 51118 گروه خبری: هوش مصنوعی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/07/12 تعداد مشاهده: 479
سافت گذر