کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
پیلگون
تعداد برنامه ها: 9432 | مشاهده و دانلود: 760711846 | آخرین بروزرسانی: 1403/07/15 | اعضاء: 318906 | نظرات: 38005
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 شهادت سیدحسن نصرالله مجاهد کبیر جبهه مقاومت تسلیت باد 💐

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هوش مصنوعی مایکروسافت به فکر فرو رفت

امروز، مایکروسافت Copilot Labs را معرفی کرد، یک ویژگی جدید که از طریق آن با زیرمجموعه کوچکی از کاربران آزمایش خواهد کرد تا ویژگی‌ های جدید هوش مصنوعی را جمع‌ آوری کند و آنها را بهبود بخشد. Copilot Labs برای همه کاربران Copilot Pro در دسترس خواهد بود. مشابه Google Search Labs، Copilot Labs نگاهی به ویژگی‌ های "در حال کار" Copilot که در گوشه و کنار هستند، ارائه خواهد کرد. اولین ویژگی موجود در Copilot Labs، Think Deeper نام دارد. از جدیدترین مدل‌ های o1 OpenAI استفاده می‌کند که برای صرف زمان بیشتر قبل از پاسخ طراحی شده‌اند.

 

هوش مصنوعی مایکروسافت به فکر فرو رفت

 

این جدیدترین مدل‌ ها می‌توانند از طریق وظایف پیچیده استدلال کنند و مشکلات سخت‌ تر را نسبت به مدل‌ های قبلی در زمینه‌ های مختلف، از جمله علم، کد نویسی و ریاضی، حل کنند. ویژگی Think Deeper Copilot از این جدیدترین مدل‌ های استدلال برای کمک به کاربران در حل مشکلات ریاضی دشوار، مدیریت پروژه‌ های پیچیده خانگی و موارد دیگر استفاده می‌کند. همانطور که انتظار می‌رود، ویژگی Think Deeper برای پاسخ دادن زمان بیشتری نسبت به Copilot معمولی خواهد گرفت. با این حال، می‌تواند پاسخ‌ های دقیق و گام به گام به سوالات چالش برانگیز ارائه دهد.

مایکروسافت در حال گسترش ویژگی جدید Think Deeper به تعداد محدودی از کاربران Copilot Pro در استرالیا، کانادا، نیوزیلند، بریتانیا و ایالات متحده است. با Think Deeper، مایکروسافت مرزهای کمک هوش مصنوعی را گسترش می‌دهد و به کاربران ابزار قدرتمندی برای انجام کارهای چالش برانگیز ارائه می‌دهد. راه اندازی اولیه به تعداد محدودی از کاربران نشان دهنده یک رویکرد محتاطانه اما امیدوارکننده برای پالایش این ویژگی نوآورانه است.

مایکروسافت همچنین مدل‌ های o1 OpenAI را در محصولات و خدمات دیگر ادغام می‌کند. هنگام استفاده از o1-preview با GitHub Copilot، مایکروسافت متوجه شد که قابلیت استدلال مدل امکان درک عمیق‌ تر محدودیت‌ های کد و موارد حاشیه‌ای را فراهم می‌کند و نتیجه کارآمد تر و با کیفیت‌ تری تولید می‌کند. با استفاده از این پیش‌ نمایش مدل‌ های o1 در GitHub، توسعه‌ دهندگان می‌توانند از GPT-4o برای دریافت توضیح سریع API ها و o1-preview برای طراحی الگوریتم‌ های پیچیده استفاده کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 51138 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/07/14 تعداد مشاهده: 212
سافت گذر