کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
پیلگون
تعداد برنامه ها: 9432 | مشاهده و دانلود: 760711846 | آخرین بروزرسانی: 1403/07/15 | اعضاء: 318906 | نظرات: 38005
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 شهادت سیدحسن نصرالله مجاهد کبیر جبهه مقاومت تسلیت باد 💐

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دور زدن محدودیت‌ های نصب ویندوز 11

مایکروسافت به مدیران IT و سیستم‌ ها یادآوری کرد که آنها اکنون می‌توانند بروزرسانی‌ های اختیاری مانند Windows 11 24H2 را برای رایانه‌ های اداری و سازمانی تحت مدیریت خود فعال کنند. این پس از آن بود که شرکت جزئیات کامل بروزرسانی 2024 و همچنین نسخه LTSC را منتشر کرد.

در همین حال، در بخش کاربران خانگی، افرادی که از سخت‌ افزارهای پشتیبانی نشده استفاده می‌کنند نیز تلاش می‌کنند تا طعم جدیدترین نسخه ویندوز را بچشند و یکی از ابزارهای محبوب که در چنین مواردی مفید است، Rufus است.

 

دور زدن محدودیت‌ های نصب ویندوز 11

 

با این حال، چندین کاربر گزارش داده‌اند که ارتقای درون‌ جای به Windows 11 24H2 کار نمی‌کند زیرا سیستم الزامات را برآورده نمی‌کند. Pete Batard، نویسنده Rufus، این مشکل را تأیید کرد و یک اسکریپت دسته ای ارائه کرد که این مشکل را برطرف می‌کند. Batard همچنین افزود که نسخه آینده Rufus این اسکریپت را در خود خواهد داشت.

 

او نوشت:

برای ارتقای درون‌ جای، قبل از اجرای setup.exe، باید دستورات زیر را از یک خط فرمان با امتیازات بالا اجرا کنید:

reg.exe delete "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\AppCompatFlags\CompatMarkers" /f 2>NUL
reg.exe delete "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\AppCompatFlags\Shared" /f 2>NUL
reg.exe delete "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\AppCompatFlags\TargetVersionUpgradeExperienceIndicators" /f 2>NUL
reg.exe add "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\AppCompatFlags\HwReqChk" /f /v HwReqChkVars /t REG_MULTI_SZ /s , /d "SQ_SecureBootCapable=TRUE,SQ_SecureBootEnabled=TRUE,SQ_TpmVersion=2,SQ_RamMB=8192,"
reg.exe add "HKLM\SYSTEM\Setup\MoSetup" /f /v AllowUpgradesWithUnsupportedTPMOrCPU /t REG_DWORD /d 1

من این اسکریپت دسته ای را در نسخه آینده Rufus به رسانه ایجاد شده اضافه خواهم کرد.

 

این باید محدودیت‌ های جدید برای ارتقای درون‌ جای را برطرف کند اگر به‌ طور دستی یک اسکریپت دسته ای اجرا کنید که در همان سطح setup.exe قرار خواهد گرفت و حاوی دستورات رجیستری ذکر شده در بالا خواهد بود.

این هیچ تغییری در نصب تمیز ایجاد نخواهد کرد، زیرا من هنگام آزمایش هیچ مشکلی در میانبرها برای نصب تمیز پیدا نکرده‌ام، به این معنی که اگر نصب تمیز 24H2 با Rufus 4.5 کار نکرد، با Rufus 4.6 نیز کار نخواهد کرد.

به‌ علاوه، توسعه‌ دهنده Rufus به‌ طور واضح از کاربران سیستم‌ های بسیار قدیمی که شکایت داشتند که حتی پس از این اسکریپت، رایانه آنها قادر به دور زدن الزامات نیست، عصبانی بود. او نوشت:

لطفا بحث در مورد اینکه کدام CPU ها برای اجرای Windows 11 شایسته هستند را جای دیگری ببرید، یا من شروع به حذف پست‌ ها می‌کنم، زیرا این رشته به اندازه کافی طولانی شده است. این نوع بحث‌ ها کاملاً خارج از موضوع هستند.

برای کسانی که ممکن است دنبال نکرده باشند، Windows 11 24H2 فقط روی پردازنده‌ هایی که با PopCnt و SSE4.2 عرضه می‌شوند کار می‌کند و بنابراین هیچ روش میانبر، برنامه یا نرم‌ افزاری نمی‌تواند به کسانی که از چنین قطعات سخت‌ افزاری قدیمی استفاده می‌کنند کمک کند. آنها می‌توانند همچنان از Windows 11 23H2 استفاده کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 51145 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/07/15 تعداد مشاهده: 58
سافت گذر