کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9432 | مشاهده و دانلود: 760711846 | آخرین بروزرسانی: 1403/07/15 | اعضاء: 318904 | نظرات: 38005
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 شهادت سیدحسن نصرالله مجاهد کبیر جبهه مقاومت تسلیت باد 💐

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

حریم خصوصی مخاطبین در واتساپ تقویت می‌شود

واتساپ در حال کار روی یک تجربه جدید همگام‌ سازی مخاطبین برای بهبود حریم خصوصی است

پلتفرم پیام رسانی فوری واتساپ، متعلق به متا، در حال کار روی یک تجربه جدید همگام‌ سازی مخاطبین است تا حریم خصوصی را بهبود بخشد. WABetaInfo گزارش می‌دهد که این ویژگی منتشر نشده اکنون از طریق واتساپ بتا برای iOS v24.20.10.76 در حال عرضه است و برای برخی از کاربران بتا در دسترس است.

به عبارت دیگر، واتساپ در حال کار برای تغییر نحوه ذخیره و مدیریت مخاطبین در حساب واتساپ شما است. طبق اطلاعات وب‌ سایت، نسخه آینده واتساپ به شما اجازه می‌دهد انتخاب کنید که یک مخاطب را فقط در حساب واتساپ خود ذخیره کنید یا آن را در برنامه مخاطبین گوشی خود نیز ذخیره کنید.

 

حریم خصوصی مخاطبین در واتساپ تقویت می‌شود

 

کاربران می‌توانند به راحتی از دستگاه‌ های مرتبط مخاطبین را اضافه و مدیریت کنند. واتساپ در حال کار برای کاهش وابستگی به دستگاه اصلی است با اجازه دادن به کاربران برای ذخیره مخاطبین از دستگاه‌ های مرتبط خود، که به طور خودکار در همه دستگاه‌ ها همگام‌ سازی خواهد شد.

همانطور که در تصویر صفحه از این ویژگی مشاهده می‌شود، یک گزینه به نام "مخاطبین واتساپ" مخاطبین کاربران را در حساب‌ های آنها ذخیره کرده و هنگام تغییر دستگاه یا نصب مجدد برنامه، آنها را به طور خودکار بازیابی می‌کند. وب‌ سایت خاطرنشان می‌کند که اگر کاربران همگام‌ سازی مخاطبین را در واتساپ غیرفعال کنند، شرکت مخاطبین آنها را در سرورهای خود ذخیره نخواهد کرد یا آنها را با متا به اشتراک نخواهد گذاشت.

برای مخاطبین که حساب واتساپ ندارند، شرکت هش‌های رمزنگاری شده‌ای ایجاد خواهد کرد تا هویت و حریم خصوصی آنها را محافظت کند. این امر همچنین به واتساپ اجازه می‌دهد تا از سوء استفاده از این ویژگی توسط افرادی که ممکن است سعی کنند شماره‌ ها را آپلود کنند تا بررسی کنند چه کسی از واتساپ استفاده می‌کند، جلوگیری کند.

علاوه بر iOS، واتساپ این ویژگی را برای دستگاه‌ های اندرویدی نیز در حال ساخت است. در هفته‌ های آینده، این ویژگی برای کاربران بیشتری عرضه خواهد شد. واتساپ همچنین در حال کار روی چندین ویژگی دیگر است که برای انتشار آینده انتظار می‌رود.

به عنوان مثال، یک ویژگی جدید به کاربران اجازه می‌دهد تا اطلاعیه‌ ها را برای چت‌ های گروهی اولویت‌ بندی کنند و کانال‌ ها یک بخش جدید تحلیل دریافت خواهند کرد. واتساپ اخیرا فیلترها و پس زمینه‌ های جدیدی برای تماس‌ های ویدیویی برای نسخه پایدار خود اعلام کرد و لایک‌ های وضعیت و ذکرهای خصوصی را عرضه کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 51151 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/07/15 تعداد مشاهده: 27
سافت گذر