کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9332 | مشاهده و دانلود: 751205820 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/11 | اعضاء: 318028 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

12 مگابیت حداقل سرانه‌ی پهنای باند کشور در برنامه‌ی پنجم

به گفته‌ وزير ارتباطات ضريب نفوذ تلفن ثابت و تلفن همراه در ايران به ترتيب 35و 72 درصد است.

رضا تقي‌پور كه در نخستين كنفرانس بيمه الكترونيكي سخن مي‌گفت، درباره اين آمارها توضيح داد: هم‌اكنون توسعه تلفن ثابت در ايران به حدي رسيده كه امروز به اشباع رسيده است.

او گفت: در حال حاضر ضريب نفوذ تلفن ثابت 35 درصد است كه اين در حد اشباع محسوب مي‌شود، نه تنها در شرايط فعلي براي دريافت تلفن ثابت ثبت‌نام‌هاي زيادي صورت نمي‌گيرد، بلكه براي واگذاري آن‌ها نيز مردم اقدام مي‌كنند.

وي ادامه داد: ضريب نفوذ تلفن همراه در ايران نيز 72 درصد است و مي‌توان گفت تمامي افراد فعال جامعه بيش از يك سيم‌كارت دراختيار دارند؛ هم‌چنين ما در سال 89 دو برابر شدن ظرفيت آي.پي را در كشور داشتيم.

تقي‌پور در ادامه با تاكيد بر توسعه شبكه‌هايي بر مبناي الكترونيكي‌ شدن اظهار كرد: امروزه فقط اقتصاد‌هاي دانش‌بنيان هستند كه مي‌توانند رشد خود را تضمين كنند و اقتصاد‌هاي سنتي رو به افول هستند.

وي با اشاره به اهميت بخش خصوصي در كارها يادآور شد: امروز بيش از 90 درصد امور تصدي‌گري در حوزه فن‌آوري اطلاعات در اختيار بخش خصوصي است و آن 10 درصد، زيرساخت‌ها هستند كه بايد در دست حاكميت قرار بگيرند.

وزير ارتباطات متذكر شد: در وزارت ارتباطات جداي از خصوصي‌سازي، كار اصلي ما تنظيم روابط بين دولت و اپراتور‌ها است كه در اين مورد كميسيون تنظيم مقررات راديويي تشكيل شده است.

وي در پايان به هدف‌گذاري در زمينه پهناي باند اشاره كرد و ياد‌آور شد: ما برنامه داريم كه در اوايل سال سوم برنامه‌ي پنجم سرانه پهناي باند در كشور را به حداقل 12 مگابيت بر ثانيه برسانيم.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 5121 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1390/02/20 تعداد مشاهده: 1455
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر