کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
پیلگون
تعداد برنامه ها: 9438 | مشاهده و دانلود: 762497459 | آخرین بروزرسانی: 1403/07/24 | اعضاء: 319043 | نظرات: 38019
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 وفات شهادت گونه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها تسلیت باد 💐

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت و OpenAI اولین کاربران تراشه‌های قدرتمند انویدیا

شرکت انویدیا در ماه مارس از پلتفرم جدید خود به نام بلک‌ ول رونمایی کرد که مصرف انرژی و هزینه کمتری (تا ۲۵ برابر) نسبت به نسل قبلی برای آموزش مدل‌های زبان بزرگ ارائه می‌دهد. انتظار می‌رود شرکت‌های بزرگ ارائه‌ دهنده خدمات ابری و استارت‌ آپ‌های پیشرو در حوزه هوش مصنوعی مانند آمازون وب‌ سرویس، دِل، گوگل، متا، مایکروسافت، OpenAI، اوراکل، تسلا و xAI با عرضه این پلتفرم، از آن استفاده کنند.

عرضه پلتفرم بلک‌ ول به دلیل یک نقص فنی تا سه ماه به تعویق افتاد. اخیراً مایکروسافت در توییتر اعلام کرد که تراشه‌های NVIDIA GB200 Blackwell را دریافت کرده و در حال بهینه سازی سرورهای خود برای این تراشه‌های جدید با استفاده از شبکه اینفینی‌ باند و سیستم خنک‌ کننده مایع حلقه بسته انویدیا هستند.

 

مایکروسافت و OpenAI اولین کاربران تراشه‌های قدرتمند انویدیا

 

اکانت رسمی مایکروسافت آزور در توییتر نوشت: «ما اولین سرویس ابری هستیم که سیستم بلک‌ ول انویدیا را با سرورهای هوش مصنوعی مجهز به GB200 اجرا می‌کنیم. ما در حال بهینه‌ سازی در تمام لایه‌ها برای توانمند سازی پیشرفته‌ ترین مدل‌های هوش مصنوعی جهان هستیم و از شبکه اینفینی‌ باند و خنک‌ کننده مایع حلقه بسته نوآورانه استفاده می‌کنیم. 

مدیرعامل مایکروسافت، ساتیا نادلا نیز در توییتر درباره استقرار GB200 توییت کرد: «همکاری دیرینه ما با انویدیا و نوآوری عمیق، همچنان به رهبری صنعت و توانمندسازی پیچیده‌ ترین کارهای هوش مصنوعی ادامه می‌دهد.»

انویدیا همچنین یکی از اولین نمونه‌های مهندسی DGX B200 را برای تیم OpenAI ارسال کرد.

با در نظر گرفتن لیست گسترده مشتریان بالقوه برای پلتفرم بلک‌ ول انویدیا، منطقی است که مایکروسافت و OpenAI اولین دریافت‌ کنندگان هستند. زیرا برخلاف سایر ارائه‌ دهندگان خدمات ابری بزرگ مانند گوگل و AWS، آن‌ها کاملاً برای آموزش هوش مصنوعی به انویدیا وابسته هستند. گوگل از واحدهای پردازش تنسور (TPU) خود برای بیشتر آموزش مدل‌هایش استفاده می‌کند و حتی منابع TPU را به مشتریان ابری خود ارائه می‌دهد. به طور مشابه، AWS تراشه‌های خاص خود را برای آموزش و استنتاج توسعه داده است. در مقابل، وابستگی کامل مایکروسافت و OpenAI به انویدیا احتمالاً آنها را به عنوان بزرگترین مشتریان انویدیا قرار می‌دهد.

انتظار می‌رود مایکروسافت جزئیات بیشتری در مورد استقرار NVIDIA GB200 را در کنفرانس Ignite خود در ماه نوامبر به اشتراک بگذارد. بلک‌ ول با عملکرد چشمگیر و افزایش کارایی، می‌تواند به راه‌ حل اصلی برای آموزش مدل‌های زبان بزرگ تبدیل شود و برتری انویدیا را در بازار سخت‌ افزار هوش مصنوعی تثبیت کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 51222 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/07/22 تعداد مشاهده: 395
سافت گذر