کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
پیلگون
تعداد برنامه ها: 9438 | مشاهده و دانلود: 762497459 | آخرین بروزرسانی: 1403/07/25 | اعضاء: 319045 | نظرات: 38019
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 وفات شهادت گونه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها تسلیت باد 💐

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نمایشگاه جدید Xbox Partner Preview به زودی برگزار می‌شود

مانند سایر ناشران بزرگ بازی‌های ویدیویی، مایکروسافت نیز به طور معمول نمایشگاه‌هایی برای رونمایی از تجربه‌های جدید و ارائه بروزرسانی‌های عناوین از پیش اعلام شده برگزار می‌کند. در مورد مایکروسافت، این نمایشگاه‌ها چندین بار در سال برگزار می‌شوند. پخش نمایشگاه ایکس‌ باکس در نمایشگاه بازی توکیو ۲۰۲۴ ماه گذشته برگزار شد، اما به نظر می‌رسد این شرکت بزودی یک نمایشگاه دیگر نیز برای طرفداران برنامه‌ ریزی کرده باشد.

 

نمایشگاه جدید Xbox Partner Preview به زودی برگزار می‌شود

 

مایکروسافت هنوز هیچ اطلاعیه رسمی‌ای منتشر نکرده است، اما طبق گفته‌های یکی از افراد معتمد در افشای اطلاعات به نام نیت‌ ده‌هیت، یک نمایشگاه جدید با عنوان Xbox Partner Preview به زودی برگزار خواهد شد. طبق گفته این افشاگر، جزئیات مربوط به این رویداد "احتمالاً در ابتدای هفته اعلام می‌شود"، بنابراین ممکن است این اتفاق بزودی در روز دوشنبه بیافتد. افشاگر دیگری به نام شپشال‌ نیک نیز به شایعات اشاره کرده و گفته است: "شنیده‌ام که احتمالاً نمایش Xbox Partner در اواخر هفته آینده برگزار می‌شود."

اگر نمایشگاه Xbox Partner Preview واقعاً برگزار شود، کسانی که انتظار اعلامیه‌های مربوط به عناوین انحصاری را دارند، ناامید خواهند شد. در این نوع رویدادها، مایکروسافت فقط روی بازی‌هایی تمرکز می‌کند که توسط توسعه‌ دهندگان شخص ثالث ساخته شده و قرار است روی پلتفرم‌های ایکس‌ باکس روی کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی عرضه شوند.

آخرین نمایش Xbox Partner Preview در ماه مارس امسال برگزار شد. در این رویداد، تریلرهایی از بازی‌هایی مانند Final Fantasy XIV، Frostpunk 2، The Alters، Unknown 9: Awakening، The Sinking City 2، و S.T.A.L.K.E.R. Legends of the Zone Trilogy برای کنسول‌ها به نمایش درآمد.

نمایش قبلی در روز دوشنبه، ۴ مارس اعلام شد و فقط دو روز بعد، در روز چهارشنبه، ۶ مارس به صورت زنده برگزار شد. ممکن است این بار هم اتفاق مشابهی رخ دهد. با این حال، همانطور که همیشه توصیه می‌شود، تا زمانی که مایکروسافت به طور رسمی اطلاعاتی درباره نمایش‌های آینده اعلام نکرده است، این شایعات را با دیده تردید بنگرید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 51229 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/07/23 تعداد مشاهده: 352
سافت گذر