کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
پیلگون
تعداد برنامه ها: 9438 | مشاهده و دانلود: 762497459 | آخرین بروزرسانی: 1403/07/24 | اعضاء: 319045 | نظرات: 38019
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 وفات شهادت گونه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها تسلیت باد 💐

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

عینک‌های هوشمند و ایرپادهای دوربین‌ دار در راه اپل

برنامه اپل برای راه‌ اندازی عینک‌های هوشمند مدتی است که خبرساز شده و برخی گزارش‌ها نشان می‌دهد که این شرکت مستقر در کوپرتینو در حال کار بر روی عینک‌های واقعیت افزوده جدید است. در حالی که اپل در مورد محصولات ادعایی خود سکوت کرده، گزارش‌های جدید به برنامه‌های بلند پروازانه این شرکت برای پیوستن به بازار عینک‌های هوشمند و رقابت با همکاری متا و ریبان اشاره دارد.

به گفته مارک گورمن از بلومبرگ، تیم پشت اپل ویژن پرو در حال کار بر روی تعدادی از محصولات جدید با "جاذبه بیشتر" است. در حال حاضر، حداقل چهار محصول جدید در افق هستند، از جمله یک هدست ویژن با قیمت پایین‌تر برای سال آینده و نسخه دوم ویژن پرو با چیپ سریع‌تر برای سال 2026.

 

عینک‌های هوشمند و ایرپادهای دوربین‌ دار در راه اپل

 

اما برای سال 2027، گورمن می‌گوید که گروه محصولات ویژن اپل در حال کار بر روی عینک‌های هوشمند و ایرپادهایی با دوربین است. دلیل این محصولات این است که اپل مقدار زیادی پول صرف توسعه فناوری هوش بصری ویژن پرو کرده و برای جلوگیری از هدر رفتن میلیاردها دلار سرمایه‌ گذاری، بهتر است از این فناوری در محصولات جدیدی مانند عینک‌های هوشمند استفاده کند.

 

کاربران می‌توانند به فناوری هوش بصری ادعایی اپل در دستگاه‌های آیفون 16 دسترسی داشته باشند، اما این شرکت می‌خواهد "توانایی ویژن پرو در درک محیط اطرافش را به محصولات بیشتری بیاورد."

 

در حالی که گوگل گلس اولین بار مفهوم عینک‌های هوشمند را در سال 2014 رواج داد، توسعه‌های اخیر، به ویژه در عینک‌های هوشمند متا، موج جدیدی از علاقه را به وجود آورده است. شاید اپل بخواهد از این فرصت استفاده کند و از هیجان surrounding این محصولات شیک بهره‌ برداری کند. گفته می‌شود عینک‌های هوشمند اپل دارای بلندگوها و میکروفون‌های داخلی و همچنین دوربین‌های هوشمند با قابلیت هوش مصنوعی هستند که اشیاء در جهان اطراف را اسکن می‌کنند.

محصول احتمالی دیگری که در خط تولید اپل قرار دارد، ایرپادهایی با دوربین است. به نظر می‌رسد اپل در حال بررسی ایده افزودن سنسورهای دوربین با رزولوشن پایین به هدفون‌های پرفروش خود است. این دوربین‌ها می‌توانند برای "ضبط داده‌ها که توسط هوش مصنوعی پردازش می‌شوند و به افراد در فعالیت‌های روزمره‌ شان کمک می‌کنند" استفاده شوند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 51233 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/07/23 تعداد مشاهده: 333
سافت گذر