کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
پیلگون
تعداد برنامه ها: 9438 | مشاهده و دانلود: 762497459 | آخرین بروزرسانی: 1403/07/24 | اعضاء: 319042 | نظرات: 38019
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 وفات شهادت گونه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها تسلیت باد 💐

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آغاز آزمایش بازی‌های ابری ایکس باکس از نوامبر 2024

در ماه فوریه، مدیر عامل بخش بازی‌های مایکروسافت، فیل اسپنسر، اعلام کرد که این شرکت برنامه دارد تا در اواخر سال 2024، سرویس بازی ابری ایکس باکس را باز کند به‌ گونه‌ای که هر کسی بتواند بازی‌های ایکس باکس را که قبلاً خریداری کرده است، بر روی دستگاه‌های خود پخش کند. امروز گزارشی منتشر شده که می‌گوید این امکان ممکن است در چند هفته آینده برای برخی بازی‌های ایکس باکس شروع شود.

 

آغاز آزمایش بازی‌های ابری ایکس باکس از نوامبر 2024

 

به گزارش سایت The Verge، به نقل از منابع نامشخص، مایکروسافت در نظر دارد از نوامبر، این ویژگی جدید را با اعضای برنامه ایکس باکس اینسایدر آزمایش کند. برنامه این است که تست به تدریج به سایر گیمرهای ایکس باکس گسترش یابد. این گزارش می‌گوید که این اقدام بخشی از یک تلاش کلی در زمینه بازی‌ها به نام پروژه لپلند (Project Lapland) است.

مایکروسافت مدتی است که بر روی این ویژگی کتابخانه بازی ابری ایکس باکس کار می‌کند. در واقع، قبلاً گفته شده بود که این موضوع در سال 2022 اتفاق می‌افتد. امروز The Verge گزارش داد که تأخیر در این زمینه به دلیل نیاز به زیرساخت‌های جدید سرور ابری برای پخش هزاران بازی ایکس باکس بوده است، نه فقط چند صد بازی که این شرکت انتخاب کرده تا بخشی از بازی‌های ابری ایکس باکس باشد.

گزارش امروز همچنین می‌گوید که همه بازی‌های ایکس باکس برای این تلاش در دسترس نخواهند بود. این موضوع به این دلیل است که برخی از ناشران بازی، مجوزها یا قراردادهای انحصاری برای برخی بازی‌ها دارند که آنها را از سرورهای ابری مایکروسافت دور نگه می‌دارد.

به نظر می‌رسد مایکروسافت در نهایت در تلاش است تا بازی‌های ابری را فراتر از آنچه که برای کاربران ایکس باکس گیم پس اولتیمیت در دسترس است، گسترش دهد. در ماه ژوئیه، گزارش‌های تایید نشده‌ای منتشر شد که نشان می‌داد این شرکت در حال بررسی راه‌ اندازی یک برنامه جدید گیم پس است که تنها برای عناوین مبتنی بر ابر خواهد بود.

در اواخر روز پنج‌شنبه، سارا باند، رئیس ایکس باکس مایکروسافت، در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس (X) نوشت که «از نوامبر، بازیکنان قادر خواهند بود بازی‌های ایکس باکس را به‌ طور مستقیم از اپلیکیشن ایکس باکس در اندروید بازی و خریداری کنند.» جزئیات خاصی درباره این ویژگی‌های جدید برای اپلیکیشن ایکس باکس در اندروید فاش نشده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 51234 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/07/23 تعداد مشاهده: 278
سافت گذر