کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
پیلگون
تعداد برنامه ها: 9438 | مشاهده و دانلود: 762497459 | آخرین بروزرسانی: 1403/07/24 | اعضاء: 319043 | نظرات: 38019
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 وفات شهادت گونه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها تسلیت باد 💐

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اضافه شدن گزینه استفاده از داده‌های موبایل در Quick Share

اندروید رقیب AirDrop خود را با عنوان Nearby Share معرفی کرد که بعداً پس از ادغام این قابلیت با نسخه سامسونگ Quick Share بر روی دستگاه‌های گلکسی، به Quick Share تغییر نام داد. در حالی که Nearby Share گزینه‌ای برای استفاده از داده‌های موبایل برای انتقال فایل ارائه می‌داد، Quick Share تجدیدنظر شده این امکان را نداشت.

Quick Share به کاربران این امکان را می‌دهد که فایل‌ها را بین دستگاه‌های اندروید، کروم‌ بوک و ویندوز به اشتراک بگذارند. یک تجزیه و تحلیل جدید از فایل APK نشان می‌دهد که گوگل ممکن است گزینه‌ای را برای کنترل این که آیا Quick Share باید به وای‌ فای متصل شود یا از داده‌های موبایل استفاده کند، بازگرداند.

 

اضافه شدن گزینه استفاده از داده‌های موبایل در Quick Share

 

در آخرین نسخه بتا از اپلیکیشن خدمات گوگل پلی (v24.41.32)، گزینه تغییر حالت "استفاده از داده‌های موبایل" در Quick Share مشاهده شد. توضیحات این ویژگی می‌گوید: "ادامه ارسال یا دریافت هنگامی که وای‌ فای در دسترس نیست."

با استفاده از کلید تغییر حالت "استفاده از داده‌های موبایل"، کاربران می‌توانند فایل‌ها را به دستگاه‌های اندروید، کروم‌ بوک یا ویندوز PC با استفاده از داده‌های موبایل به جای وای‌ فای یا بلوتوث به اشتراک بگذارند. این یک ویژگی کاربردی است زیرا همیشه دسترسی به اتصال وای‌ فای ممکن نیست و می‌تواند در شرایطی که دو دستگاه به یک شبکه وای‌ فای متصل نیستند یا حجم فایل بسیار بزرگ است و نمی‌تواند از طریق بلوتوث منتقل شود، مفید باشد.

از آنجایی که طرح‌های داده‌های موبایل در بین اپراتورها متفاوت است، باید ابتدا با اپراتور خود بررسی کنید که آیا طرح داده نامحدود دارید یا خیر. در غیر این صورت، ممکن است هزینه‌های اپراتور برای شما اعمال شود و انتقال داده ممکن است هزینه‌ بر باشد که مطمئناً نمی‌خواهید.

تغییر مهم دیگری که با گزینه "استفاده از داده‌های موبایل" در Quick Share وجود دارد این است که توضیحات این گزینه که قبلاً در Nearby Share موجود بود، اکنون می‌گوید: "داده‌ها ممکن است برای فایل‌های کوچک استفاده شوند." این به این معنی است که کاربران تنها می‌توانند از داده‌های موبایل برای اندازه‌های فایل کوچک استفاده کنند.

با این حال، گزینه جدید باید به کاربران اجازه دهد که فایل‌های بزرگ را بدون هیچ محدودیتی با استفاده از داده‌های موبایل به اشتراک بگذارند. در حال حاضر، این ویژگی برای هیچ‌ کس فعال نیست و ممکن است در بروزرسانی‌های آینده در دسترس قرار گیرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 51237 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/07/23 تعداد مشاهده: 361
سافت گذر