کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
پیلگون
تعداد برنامه ها: 9438 | مشاهده و دانلود: 762497459 | آخرین بروزرسانی: 1403/07/24 | اعضاء: 319043 | نظرات: 38019
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 وفات شهادت گونه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها تسلیت باد 💐

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تقویم جدید Outlook به زودی در مایکروسافت تیمز ارائه می‌شود

مایکروسافت در حال اضافه کردن تقویم جدیدی است که بخشی از نسخه‌ی جدید اوت‌ لوک برای ویندوز می‌باشد و آن را به تیمز می‌آورد. این شرکت در حال کار روی این ویژگی است و به زودی به عنوان یک ویژگی اختیاری برای آزمایش در دسترس قرار خواهد گرفت. بر اساس لیست نقشه راه Microsoft 365 (M365)، مایکروسافت این کار را برای یکپارچه‌ سازی تجربه کاربری در نسخه‌ی جدید اوت‌ لوک برای ویندوز، اوت‌ لوک تحت وب، مایکروسافت تیمز و Microsoft Places انجام می‌دهد.

 

تقویم جدید Outlook به زودی در مایکروسافت تیمز ارائه می‌شود

 

مشابه با نحوه‌ی طراحی تجربه تغییر بین اوت‌ لوک جدید و اوت‌ لوک کلاسیک، کاربران می‌توانند با استفاده از یک کلید تغییر وضعیت (toggle) انتخاب کنند که آیا می‌خواهند از تجربه‌ی تقویم جدید در تیمز استفاده کنند یا نه. در نقشه راه M365 این ویژگی آینده به تفصیل توضیح داده شده و می‌گوید:

مایکروسافت تیمز: کاربران می‌توانند برای آزمایش تقویم جدید در تیمز ثبت‌ نام کنند.

تقویم جدید در تیمز ترکیبی از ویژگی‌های قدرتمند بهره‌ وری و نوآوری‌های جدیدی مانند Microsoft Copilot است که به کاربران کمک می‌کند برنامه‌های خود را بهتر مدیریت کنند، برای جلسات آماده شوند و بازنگری انجام دهند، و حتی روزهای بهینه برای همکاری حضوری را شناسایی کنند. تقویم جدید در تیمز به گونه‌ای طراحی شده که آشنا و قابل‌ اعتماد باشد و یک تقویم یکپارچه است که در اوت‌ لوک جدید برای ویندوز، اوت‌ لوک تحت وب، Microsoft Places و اکنون در مایکروسافت تیمز کار می‌کند.

با این بروزرسانی، کاربران یک کلید «تقویم جدید» در بالای سمت راست برنامه تقویم در تیمز خواهند دید. تقویم جدید به صورت پیش‌ فرض خاموش است و کاربران می‌توانند با استفاده از کلید تغییر وضعیت، تجربه‌ی جدید را امتحان کنند.

این ویژگی با شناسه‌ی 415415 در وب‌ سایت نقشه راه Microsoft 365 قابل مشاهده است و طبق این فهرست، مایکروسافت انتظار دارد که عرضه این ویژگی از سال آینده آغاز شود.

علاوه بر این، یک اضافه‌ی هیجان‌ انگیز دیگر در نقشه راه Microsoft 365 مربوط به پشتیبانی از حالت آفلاین بهبود‌ یافته برای نسخه جدید اوت‌ لوک است که به کاربران اجازه می‌دهد این برنامه را بدون نیاز به اینترنت راه‌ اندازی کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 51240 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/07/24 تعداد مشاهده: 184
سافت گذر