کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
پیلگون
تعداد برنامه ها: 9438 | مشاهده و دانلود: 762497459 | آخرین بروزرسانی: 1403/07/24 | اعضاء: 319042 | نظرات: 38019
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 وفات شهادت گونه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها تسلیت باد 💐

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تبدیل ویندوز ۱۱ به تم کلاسیک ویندوز ۹۵

به‌ همان اندازه که به نمادین بودن تم پیش‌ فرض سبز و آبی ویندوز XP یعنی "لونا" احترام می‌گذارم، تم کلاسیک همیشه برای من جایگاه ویژه‌ای داشته است. چیزی بسیار جذاب در ظاهر صنعتی و ساده رابط کاربری خاکستری آن وجود دارد؛ گوشه‌های تیز، عناصر پرکنتراست، و دکمه‌هایی که انگار می‌توان از روی صفحه فشار داد (همراه با آن پس‌ زمینه آبی‌ تیره).

 

تبدیل ویندوز ۱۱ به تم کلاسیک ویندوز ۹۵

 

هرچند برای خوب یا بد، دیگر در دهه ۹۰ نیستیم و حالا ویندوز ۱۱ با رابط کاربری شیک، گوشه‌های گرد و عناصر شفاف آمده است. حتی اگر از طرفداران تغییر ظاهر سیستم عامل‌ها نباشم، باید از تلاشی که برای تبدیل آخرین و بهترین (البته بسته به نظر) سیستم‌ عامل مایکروسافت به چیزی شبیه کدی ۳۰ ساله که قابلیت اجرای برنامه‌هایی مثل دیسکورد، تلگرام، استیم و دیگر برنامه‌ها را دارد، تحسین کنم. این همان ویندوز ۱۱ است که شبیه به ویندوز ۹۵ شده است.

 

ویندوز ۱۱ با تم کلاسیک ویندوز ۹۵

از آنجا که ویندوز ۱۱ نسبت به نسخه‌های قبلی خود از اوایل دهه ۲۰۰۰، امکانات شخصی‌ سازی کمتری دارد، برای اینکه آن را شبیه ویندوز ۹۵ یا ۹۸ کنید، نیاز به تلاش بیشتری و استفاده از برنامه‌های شخص ثالث خواهید داشت. به گفته نویسنده این پروژه که نتیجه کار را در ردیت (از طریق XDA) منتشر کرده است، می‌توانید با کمک برنامه‌هایی مثل Windows Blinds از شرکت Stardock، Retrobar، Winaero Tweaker و چند پوسته برای برنامه‌های جانبی (مانند استیم، دیسکورد، تلگرام و غیره)، به ویندوز ۱۱ رنگ و بویی قدیمی بدهید.

هرچند احساس نوستالژیک می‌تواند لذت‌ بخش باشد و خاطرات شیرینی را زنده کند، اما احتمالاً این نوع آزمایش‌ها را روی دستگاه اصلی خودم به خاطر حفظ پایداری و یکپارچگی اجرا نمی‌کردم. با این حال، اگر یک ماشین مجازی یا دستگاه اضافی برای آزمایش و کمی زمان آزاد دارید، حتماً ارزش امتحان کردن دارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 51242 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/07/24 تعداد مشاهده: 165
سافت گذر