کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
پیلگون
تعداد برنامه ها: 9438 | مشاهده و دانلود: 762497459 | آخرین بروزرسانی: 1403/07/24 | اعضاء: 319042 | نظرات: 38019
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 وفات شهادت گونه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها تسلیت باد 💐

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

۱۳ Forza Motorsport دریفت و خودروهای جدید Mustangs

هفته گذشته، بازی Forza Motorsport نخستین سالگرد خود را با آمار جالبی درباره بازی و کاربرانش جشن گرفت. حالا، استودیو Turn 10 جزئیات آخرین بروزرسانی، یعنی بروزرسانی ۱۳، را که شامل خودروهای جدید Mustang رایگان، خودروهای تازه Formula Drift، یک پیست جدید، حالت Drift و بهبودهای مختلف است، منتشر کرد.

موضوع اصلی این بروزرسانی، دریفت و خودروهای Pony است. حالت مورد انتظار Drift بالاخره به بازی برگشته و به بازیکنان اجازه می‌دهد در رویدادهای Free Play و Multiplayer خصوصی، خودروها را به صورت جانبی کنترل کنند. بازیکنان می‌توانند در هر دور، یک امتیاز Drift (که با هر دور جدید صفر می‌شود) بر اساس سرعت، زاویه و مدت زمان هر دریفت کسب کنند.

 

۱۳ Forza Motorsport دریفت و خودروهای جدید Mustangs

 

یک پیست جدید به لیست نسبتا کوتاه پیست‌های Forza Motorsport اضافه شده است: Sunset Peninsula. این پیست که در سال ۱۹۵۸ در فلوریدا ساخته شده، دارای پنج طرح است که "مهارت‌های هر دو راننده و قدرت خودروسازی را به چالش می‌کشد." همچنین، استودیو Turn 10 اعلام کرد که Bathurst در اواسط دسامبر به بازی بازخواهد گشت و بخشی از بروزرسانی ۱۵ خواهد بود.

 

ماشین‌های جدید در بروزرسانی ۱۳ شامل موارد زیر هستند:

  1. Ford #25 Mustang RTR 2024
  2. Ford #88 Mustang RTR 2024
  3. Ford #130 Mustang RTR 2024

 

دارندگان Car Pass و کسانی که نسخه‌های بالاتر را دارند، می‌توانند Ford Mustang Dark Horse 2024 را نیز به صورت رایگان دریافت کنند. همچنین در مورد خودروهای Formula Drift، جدیدترین دریفت‌های قابل رانندگی به شرح زیر هستند:

  1. Toyota GR Supra #151 Formula Drift 2020
  2. Dodge Viper SRT10 #43 Formula Drift 2006
  3. Nissan 240SX #777 Formula Drift 1997

 

در این بروزرسانی همچنین صدای "همه چیز آماده است" برای رادار نزدیکی خودرو و صدای بروزشده برای خودروهای زیر اضافه شده است:

  1. Pagani Huayra R 2022
  2. Chevrolet #3 Corvette Racing Corvette C7.R 2014
  3. Acura Integra Type R 2001

 

در نهایت، رویدادهای خصوصی چند نفره اکنون می‌توانند شامل دورهای تمرینی و تعیین صلاحیت باشند، و قوانین Forza Regulation اکنون شامل شدت برخورد (که بر حداکثر زمان جریمه تأثیر می‌گذارد)، اطلاعرسانی‌های خارج از پیست برای تصمیمات قانونی و بهبودهای کلی دقت بر اساس سیستم ثبت‌ نام بازنگری شده در بروزرسانی ۱۲ است.

 

در مورد رفع مشکلات، نکات برجسته تغییرات کوچک به شرح زیر است:

  1. اضافه شدن قابلیت تماشا پس از پیوستن به یک مسابقه در حال انجام در حالت Multiplayer خصوصی.
  2. بهبود توانایی AI Drivatar در پیروی، به‌ ویژه در نقاط ترمز، که موجب می‌شود AI کمتر به خودروهای دیگر برخورد کند.
  3. بروزرسانی مدل آیرودینامیک چند خودرو برای کاهش تأثیر نیروی رو به پایین بر خودروهای پیشرو، گسترش الگوی آیرودینامیک نزدیک خودرو، هموار کردن انتقال‌ها در نزدیکی لبه‌های الگو و کاهش تغییرات تعادل آیرودینامیکی ناشی از Drafting.
  4. تغییرات در Virginia International Raceway (VIR): کاهش تعداد اشیاء قابل برخورد در پیست؛ بهبود کیفیت چمن؛ و تنظیم رطوبت جاده برای بهبود ثبات.
  5. اضافه شدن یک دکمه "وارد کردن متن" به منوی فونت ویرایش کننده لوری (در همه تب‌های حروف بزرگ و کوچک در منوی "اعمال شکل وینیل / انتخاب وینیل")، که به شما امکان می‌دهد با یک صفحه کلید یا صفحه کلید مجازی حروف را تایپ کرده و به‌ طور خودکار یک گروه وینیل حاوی آن حروف را برای تسریع در ایجاد شماره‌ها، کلمات، نام‌ها و عبارات ایجاد کنید.
  6. رفع مشکلی که در آن رویدادهای Featured Rivals و VIP Rivals به‌ طور پیش‌ فرض دینامیک Rubbering را روی ۰٪ تنظیم کرده بودند. حالا باید به‌ طور پیش‌ فرض ۱۰۰٪ باشد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 51246 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/07/24 تعداد مشاهده: 141
سافت گذر