کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
پیلگون
تعداد برنامه ها: 9438 | مشاهده و دانلود: 762497459 | آخرین بروزرسانی: 1403/07/24 | اعضاء: 319045 | نظرات: 38019
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 وفات شهادت گونه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها تسلیت باد 💐

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بروزرسانی جدید VirtualBox 7.1.4 منتشر شد

VirtualBox یک محصول مجازی‌ سازی قدرتمند برای معماری‌های x86 و AMD64/Intel64 است که برای استفاده در شرکت‌ها و خانه‌ها طراحی شده است. این نرم‌ افزار به‌ طور خاص برای استفاده در سرورها، رایانه‌های شخصی و سیستم‌های embedded هدف‌ گذاری شده و هم‌ اکنون تنها راه‌ حل مجازی‌ سازی با کیفیت حرفه‌ای است که به‌ عنوان نرم‌ افزار منبع باز شناخته می‌شود.

در حال حاضر، VirtualBox بر روی سیستم‌ عامل‌های میزبان ویندوز، لینوکس، macOS و Solaris اجرا می‌شود و از تعداد زیادی از سیستم‌ عامل‌های مهمان پشتیبانی می‌کند، از جمله ویندوز (NT 4.0، 2000، XP، Server 2003، Vista، 7، 8، ویندوز 10 و ویندوز 11)، DOS/Windows 3.x، لینوکس (نسخه‌های 2.4، 2.6، 3.x، 4.x، 5.x و 6.x)، Solaris و OpenSolaris، OS/2، OpenBSD، NetBSD و FreeBSD.

 

بروزرسانی جدید VirtualBox 7.1.4 منتشر شد

 

برخی از ویژگی‌های VirtualBox عبارتند از:

ماژولار بودن: VirtualBox دارای طراحی بسیار ماژولار با رابط‌های برنامه‌ نویسی داخلی مشخص و طراحی کلاینت/سرور است. این طراحی امکان کنترل آن از چندین رابط کاربری به‌ طور همزمان را فراهم می‌کند: برای مثال، شما می‌توانید یک ماشین مجازی را در یک رابط کاربری گرافیکی معمولی راه‌ اندازی کرده و سپس آن ماشین را از خط فرمان یا به‌ طور احتمالی به‌ صورت از راه دور کنترل کنید. VirtualBox همچنین با یک کیت توسعه نرم‌ افزار کامل عرضه می‌شود: حتی اگر این نرم‌ افزار منبع باز باشد، نیازی به هک کردن کد منبع برای نوشتن یک رابط جدید برای VirtualBox نیست.

توصیف ماشین‌های مجازی در XML: تنظیمات پیکربندی ماشین‌های مجازی به‌ طور کامل در XML ذخیره می‌شوند و مستقل از ماشین‌های محلی هستند. بنابراین، تعریف‌های ماشین مجازی به راحتی می‌توانند به سایر کامپیوترها منتقل شوند.

 

تغییرات نسخه 7.1.4 VirtualBox:

  1. رابط کاربری: بروزرسانی NLS جدید برای زبان‌های ترکی، اندونزیایی و ایتالیایی اضافه شد
  2. VMSVGA: مشکلات مربوط به لرزش، صفحه سیاه و سایر مشکلات بروزرسانی صفحه با هسته‌های جدید لینوکس بهبود یافته است
  3. NAT: مشکل مربوط به بازیابی وضعیت ذخیره‌شده 7.0.X رفع شد
  4. VBoxManage: مشکل شکست "لیست ماشین‌های مجازی" و "نمایش اطلاعات ماشین مجازی" برای ماشین‌های مجازی غیرقابل دسترسی رفع شد
  5. میزبان ویندوز: بررسی اندازه DLL سیستم که با ویندوز 11 24H2 و نسخه‌های جدید Insider Preview شکست خورده بود، اصلاح شد
  6. لینوکس مهمان: پشتیبانی اولیه برای هسته 6.12 معرفی شد (توجه: در هسته 6.12، KVM به‌ طور پیش‌ فرض مجازی‌ سازی را هنگام بارگذاری ماژول آغاز می‌کند. این موضوع مانع از راه‌ اندازی ماشین‌های مجازی VirtualBox می‌شود. برای جلوگیری از این موضوع، یا باید پارامتر "kvm.enable_virt_at_load=0" را به خط فرمان هسته اضافه کنید یا ماژول مربوطه kvm_XXX را بارگذاری نکنید)
  7. لینوکس/Arm مهمان: امکان بروزرسانی خودکار افزودنی‌های مهمان از طریق منوی دستگاه‌ها اضافه شد
  8. EFI: درایور LsiLogic MPT SCSI که قبلاً گم شده بود، دوباره اضافه شد تا امکان بوت از دستگاه‌های متصل به این دستگاه در صورت استفاده از firmware EFI فراهم شود (اختلال نسخه 7.1.0).
  9. EFI: پشتیبانی از بوت شبکه که خراب شده بود، دوباره فعال شد

 

دانلود نرم افزار VirtualBox

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 51253 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/07/25 تعداد مشاهده: 56
سافت گذر