کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
پیلگون
تعداد برنامه ها: 9441 | مشاهده و دانلود: 762734753 | آخرین بروزرسانی: 1403/07/26 | اعضاء: 319076 | نظرات: 38013
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 وفات شهادت گونه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها تسلیت باد 💐

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

انتشار بیلد جدید ویندوز ۱۱ با قابلیت پیکربندی Copilot key

مایکروسافت یک بیلد جدید از ویندوز ۱۱ را برای اعضای برنامه ویندوز اینسایدر در کانال کاناری با شماره بیلد ۲۷۷۲۹ منتشر کرده است. این بیلد ویژگی‌ای را به همراه دارد که به کاربران اجازه می‌دهد کلید کوپایلوت (Copilot key) را که بر روی برخی از نوت‌ بوک‌ها و کیبوردهای ویندوز ۱۱ موجود است، پیکربندی کنند.

 

انتشار بیلد جدید ویندوز ۱۱ با قابلیت پیکربندی Copilot key

 

تغییرات و بهبودها

[تنظیمات]

امکان پیکربندی کلید کپیلایت اضافه شده است. شما می‌توانید انتخاب کنید که کلید کپیلایت یک برنامه MSIX بسته و امضا شده را راه‌ اندازی کند، که به این معنی است که برنامه الزامات امنیتی و حریم خصوصی را برای حفظ امنیت مشتریان برآورده می‌کند. این کلید همچنان به راه‌ اندازی کپیلایت در دستگاه‌هایی که برنامه کپیلایت روی آنها نصب شده، ادامه می‌دهد تا زمانی که کاربر تجربه دیگری را انتخاب کند. این تنظیم را می‌توان در مسیر Settings > Personalization > Text input پیدا کرد. اگر کیبورد متصل به PC شما دارای کلید کپیلایت نیست، تنظیم این گزینه تأثیری نخواهد داشت. ما در حال برنامه‌ریزی برای بهبودهای بیشتری در این تجربه در پروازهای آینده هستیم.

[رفع اشکالات]

  1. عمومی

    1. یک مشکل اساسی که باعث می‌شد برخی بازی‌ها، از جمله Microsoft Solitaire & Casual Games، پس از نصب بیلد ۲۷۷۱۸+ در زمان راه‌ اندازی کرش کنند، برطرف شد.
  2. پنجره‌ها

    1. مشکل اساسی که می‌توانست باعث سیاه شدن صفحه برای چند ثانیه برای برخی کاربران هنگام استفاده از ALT + Tab شود، برطرف شد.
  3. دیگر

    1. یک مشکل که باعث می‌شد BitLocker به درستی برای تعداد کمی از اینسایدرها در دو پرواز قبلی کار نکند، برطرف شد.

 

مشکلات شناخته‌ شده

  1. عمومی

    1. [توجه مهم برای PC های Copilot+] اگر شما به کانال کاناری در یک PC جدید Copilot+ از کانال Dev، Release Preview یا خرده‌ فروشی ملحق شوید، PIN ویندوز هلو و بیومتریک‌ها برای ورود به PC شما با خطای ۰xd0000225 و پیام خطای "چیزی اشتباه پیش رفت و PIN شما در دسترس نیست" از دست خواهد رفت. شما باید بتوانید با کلیک بر روی "Set up my PIN" دوباره PIN خود را تنظیم کنید.
    2. ما در حال بررسی گزارش‌ها هستیم که برخی از اینسایدرها همچنان در زمان تلاش برای نصب جدیدترین بیلد‌های کاناری با rollback مواجه می‌شوند (با کد خطای ۰xc190010).
  2. بروزرسانی شده

    1. برخی از اینسایدرها با GPU های قدیمی NVIDIA (مانند GTX 970، Quadro K620 و غیره) با مشکلاتی مواجه هستند که در آن نمایشگرهای آنها به صفحه سیاه قفل شده و غیرقابل پاسخگویی هستند یا GPU های آنها در Device Manager با خطا نشان داده می‌شوند و به درستی کار نمی‌کنند. ما از این مشکل آگاه هستیم و در حال کار بر روی رفع آن هستیم. اگر شما تحت تأثیر این مشکل قرار گرفته‌اید و نمی‌توانید از PC خود استفاده کنید، می‌توانید وارد Windows Recovery (WinRE) شده و به بیلد قبلی برگردید و بروزرسانی‌ها را در Windows Update متوقف کنید تا منتظر بیلد جدیدی با رفع این مشکل باشید. اگر با بیلد ۲۷۷۲۳ هفته گذشته بروزرسانی را متوقف کرده‌اید، باید بروزرسانی‌ها را از حالت متوقف خارج کرده و دوباره متوقف کنید تا بیلد ۲۷۷۲۹ را دریافت نکنید و به بیلد ۲۷۷۱۸ باقی بمانید.
  3. جدید

    1. ما در حال کار بر روی رفع مشکل مربوط به برخی از اینسایدرها هستیم که در آنها یک خطای bugcheck با خطای PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA از بیلد ۲۷۷۲۳ شروع می‌شود.
  4. ورودی

    1. ما در حال کار بر روی رفع یک مشکل اساسی هستیم که باعث می‌شد پنل ایموجی و تاریخچه کلیپ‌ بورد در برخی از محیط‌ها دیگر باز نشود، از جمله در Registry Editor
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 51268 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/07/27 تعداد مشاهده: 37
سافت گذر