کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
پیلگون
تعداد برنامه ها: 9441 | مشاهده و دانلود: 762734753 | آخرین بروزرسانی: 1403/07/26 | اعضاء: 319076 | نظرات: 38013
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 وفات شهادت گونه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها تسلیت باد 💐

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نرم‌ افزار جدید Seelen UI محیط دسکتاپ قابل تنظیم برای ویندوز 10 و 11

رابطه بین رابط کاربری (UI) و تجربه کاربری (UX) ویندوز برای کاربران موضوعی بحث‌ برانگیز است. در حالی که به نظر می‌رسد عموم مردم چندان به این موضوع اهمیت نمی‌دهند، اما گروهی از علاقه‌ مندان به ویندوز که به همه جنبه‌های آن علاقه‌مند هستند، به‌ ندرت بی‌تفاوت به این موضوع‌اند و بسیاری احساس می‌کنند که هنوز جای پیشرفت زیادی برای این سیستم‌ عامل دسکتاپ وجود دارد.

به همین دلیل، مدهای غیررسمی و شخص ثالث تلاش می‌کنند تا این خلأ را پر کنند، از جمله برنامه‌های رایگانی مانند Rebound 11 که اخیراً به بررسی آن پرداختیم. این برنامه وعده می‌دهد که با کمک WinUI 3 به بهبود رابط کاربری بپردازد و در عین حال از شخصی‌ سازی سیستم‌ سراسری خودداری کرده و فایل‌های MSSTYLES را دست نخورده نگه دارد.

 

نرم‌ افزار جدید Seelen UI محیط دسکتاپ قابل تنظیم برای ویندوز 10 و 11

 

با این حال، این برنامه در وضعیت کنونی خود تغییرات قابل توجهی در رابط کاربری ویندوز ایجاد نمی‌کند و هدف آن تنها بهبود انسجام رابط کاربری است. اگر به دنبال چیزی تأثیرگذارتر هستید، می‌توانید نگاهی به نرم‌ افزار جدید دیگری به نام Seelen UI بیندازید.

Seelen UI در دو هفته گذشته در حالت پیش‌ انتشار بوده و وعده می‌دهد که یک "محیط دسکتاپ کاملاً قابل تنظیم" را نه تنها برای ویندوز 11، بلکه برای ویندوز 10 نیز فراهم کند. نویسنده Seelen UI می‌نویسد:

Seelen UI اولین محیط دسکتاپ کاملاً قابل تنظیم مبتنی بر وب برای ویندوز 10/11 است که روشی شهودی و قدرتمند برای مدیریت فضای کار و شخصی‌ سازی آن ارائه می‌دهد.

این نرم‌ افزار ویژگی‌های جالب و منحصر به فردی دارد، از جمله Tiling Manager که وعده می‌دهد که پنجره‌ها به‌ طور خودکار مرتب شوند تا کارایی چند وظیفگی را بهبود ببخشند و تجربه کار با فضای کار را ارتقا دهند.

Seelen UI همچنین یک لانچر برنامه مبتنی بر Rofi را معرفی می‌کند که وعده می‌دهد برنامه‌ها را سریع‌تر پیدا کرده و اجرا کند. همچنین، همانطور که مشاهده می‌کنید، نوار وظیفه قابل جابجایی و شناور است. اگر به یاد داشته باشید، نسخه بعدی ویندوز، "ویندوز 12"، شایعه شده بود که دارای چنین نوار وظیفه‌ای خواهد بود.

در نهایت، نویسنده Seelen UI به رابط کاربری اشاره کرده است که امکان "شخصی‌ سازی و پیکربندی آسان" ویژگی‌های مختلف موجود در این ابزار را فراهم می‌کند.

همانطور که گفته شد، برنامه Seelen UI تا امروز در حالت پیش‌ انتشار بود و اکنون به عنوان نسخه پایدار در دسترس است. توسعه‌ دهنده چندین بهبود را در نسخه‌های جدید 2.0.1 و 2.0.2 خود ذکر کرده است:

 

Seelen UI v2.0.1

  1. بازنویسی:
    1. یکپارچه‌ سازی فایل‌ها، پوشه‌ها و برنامه‌های سنجاق‌ شده SeelenWeg در یک ساختار واحد.
  2. بهبودها:
    1. بهبود عملکرد open_file برای اجازه دادن به آرگومان‌ها.
    2. اجازه دادن به کاربران برای انتخاب کانال بروزرسانی بین نسخه پایدار، بتا و شبانه.
  3. رفع اشکالات:
    1. عدم دریافت آیکون‌ها به‌ طور مستقیم از فایل‌های .lnk.
    2. عدم دریافت اعلان‌های بروزرسانی در هدر تنظیمات.
    3. عدم بسته شدن منوی شروع بومی هنگام کلیک بر روی آیتم منوی شروع در داک.
    4. نمایش دیوارپوش پیش‌ فرض در مانیتورهای فوق عریض.

 

Seelen UI v2.0.2

  1. رفع اشکالات:
    1. حلقه رندر نامتناهی در صفحه اصلی تنظیمات، هنگام جستجوی اخبار.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 51277 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/07/27 تعداد مشاهده: 46
سافت گذر