کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9332 | مشاهده و دانلود: 751205820 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/11 | اعضاء: 318025 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با این بازی رایانه‌ای بن لادن را از بین ببرید

شرکت بازی سازی کوما گیمز نسخه بروز بازی اکشن اول شخص خود به نام  Kuma War 2 را ارائه کرد.

در جدیدترین بروز رسانی این بازی که داستان  آن حول و حوش مبارزات واقعی با تروریسم و جنگ با آن است شما قادر خواهید بود تا در نقش کماندوهای دریایی US Navy SEAL و تیم شش معروف آن در ۲ می ۲۰۱۱ به جستجوی بن لادن پرداخته و او را بکشید.

Untitled

این بروزرسانی برای این بازی بصورت آنلاین بوده و بازی دارای محتوای بازی بصورت تک نفره نمی‌باشد و البته بازی دارای بهترین نوع گرافیک نبوده و بسیار واقع گرایانه طراحی شده است و البته شرکت کوما نیز به این موضوع اذعان داشته و  آن را پذیرفته است.

شرح ماموریت که با نام Mission 107:Osama 2011 نام گذاری شده است به شرح ذیل است:

“پس از چندین ماه نظارت و زیر نظر داشتن ، شما با همراهی ۷۹ کماندو  دو هلیکوپتر بلاک هاوک آمریکایی از مرز پاکستان عبور می‌کنید که همکاران شما در این  کماندوهای چالاک با بالاترین سرعت واکنش در عملیات‌های سری هستند و باید در نبرد با جنایتکاران  سرانجام بن لادن را شما از بین ببرند”.

در این بروز رسانی یک نقشه بر اساس حمله به ابوت اباد محل زندگی بن لادن در پاکستان  قرار داده شده و بازیکن به صورت خودکار در یکی از دو تیم قرار می‌گیرد که شما یا می‌توانید جزو نیروهای حمله کننده دریایی آمریکا باشید و یا اینکه جزو نیروهای مدافع بن لادن بوده و همه آمریکایی‌ها را از بین ببرید.

از جمله نقاط ضعف این بازی آنلاین رایگان می‌توان به هوش مصنوعی پایین نیروهای آمریکایی و مدافعان بن لادن اشاره کرد.

Untitled2

مایک تامپسون مدیر پروژه در این مورد گفت:”ما در این بازی بسیار حساس بودیم که احترام نیروهای امریکایی و ائتلاف را حفظ کنیم و این بدان معنی است که ما برای واقعی‌تر کردن فضا با منابع مختلف و همچنین سربازان گفتگو کرده ایم”.

گفتنی است که این بازی مانند اکثر بازیهای انلاین به یک خط اینترنت با سرعت حداقل ۲۵۶ کیلوبیت احتیاج داشته و دارای منو و اینترفیس فارسی نیز است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 5128 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1390/02/20 تعداد مشاهده: 1654
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر