کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
پیلگون
تعداد برنامه ها: 9444 | مشاهده و دانلود: 762867185 | آخرین بروزرسانی: 1403/07/28 | اعضاء: 319098 | نظرات: 38014
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 وفات شهادت گونه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها تسلیت باد 💐

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پشتیبان‌ گیری خودکار پوشه‌ها به Google Photos اضافه شد

پشتیبان‌ گیری از عکس‌ها و ویدیوهای شما از رایانه شخصی به نسخه وب Google Photos ساده‌تر شده است، چرا که گوگل قابلیت پشتیبان‌ گیری خودکار پوشه‌ها را به آن اضافه کرده است. پیش از این، کاربران مجبور بودند به صورت دستی تصاویر و ویدیوها را انتخاب و از رایانه خود به Google Photos در وب آپلود کنند.

خوشبختانه این موضوع در حال تغییر است. طبق گزارش جدیدی، این قابلیت تازه‌ای که به نسخه وب Google Photos افزوده شده، این فرآیند را خودکار می‌کند. کاربران تنها باید به وب‌ سایت photos.google.com بروند و از منوی آپلود گزینه "پشتیبان‌ گیری از پوشه‌ها" را انتخاب کنند تا پشتیبان‌ گیری خودکار پوشه فعال شود.

 

پشتیبان‌ گیری خودکار پوشه‌ها به Google Photos اضافه شد

 

پس از آن، Google Photos از کاربر می‌خواهد که یک پوشه را انتخاب کرده و اجازه دسترسی به فایل‌های درون آن پوشه را بدهد. پس از پایان تنظیمات، Google Photos به صورت خودکار به دنبال فایل‌های جدید درون پوشه انتخاب شده می‌گردد تا آنها را آپلود کند. این ویژگی مشابه برنامه Google Drive برای دسکتاپ در سیستم‌های مک و ویندوز است.

 

پشتیبان‌ گیری خودکار Google Photos

پنجره پشتیبان‌ گیری از پوشه‌ها همچنین تعداد فایل‌ها و حجم پشتیبان‌ گیری در حال آپلود را نمایش می‌دهد. به این ترتیب، می‌توانید مقدار داده‌ای که برای آپلود استفاده می‌شود را پیگیری کنید. همچنین می‌توانید با ضربه زدن روی آیکون منوی سه‌ نقطه در کنار پوشه، آن را حذف کنید. علاوه بر این، امکان اضافه کردن پوشه جدید با انتخاب گزینه "اضافه کردن پوشه" نیز وجود دارد.

اما یک نقطه ضعف در این قابلیت جدید پشتیبان‌ گیری خودکار Google Photos وجود دارد. برخلاف برنامه دسکتاپ Google Drive که فایل‌های شما را به طور خودکار در پس‌ زمینه پشتیبان‌ گیری می‌کند، شما باید به صورت دوره‌ای به نسخه وب Google Photos مراجعه کنید تا پوشه‌های انتخاب شده را پشتیبان‌ گیری کنید. اما همچنان بهتر از آپلود دستی عکس‌ها و ویدیوها از رایانه است.

 

قابلیت‌های جدید پلیر ویدیو در اندروید

در اندروید، گوگل در حال کار روی پلیر ویدیویی جدیدی است که نه تنها رابط کاربری تازه‌ای دارد، بلکه کنترل‌های جدیدی مانند دکمه حلقه (Loop) اضافه شده و دکمه توقف (Pause) اکنون زیر ویدیو نمایش داده می‌شود. این پلیر ویدیو همچنین هنگام جابجایی در ویدیو با نوار جستجوی نقطه‌ دار جدید، بازخورد لمسی ارائه می‌دهد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 51282 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/07/28 تعداد مشاهده: 85
سافت گذر