کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
پیلگون
تعداد برنامه ها: 9444 | مشاهده و دانلود: 762867185 | آخرین بروزرسانی: 1403/07/28 | اعضاء: 319098 | نظرات: 38014
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 وفات شهادت گونه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها تسلیت باد 💐

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مسدود سازی بروزرسانی ویندوز 11 برای دستگاه‌های ایسوس

چند روز پیش، راهنمایی منتشر کردیم که توضیح می‌دهد کاربران چگونه می‌توانند کامپیوتر خود را به‌ طور اجباری به نسخه 24H2 ویندوز 11 بروزرسانی کنند، در صورتی که بروزرسانی از طریق Windows Update ارائه نشود. این کار شامل تغییر برخی تنظیمات Group Policy یا Registry است.

اما اگر شما از دستگاه‌های ایسوس استفاده می‌کنید و بروزرسانی را دریافت نمی‌کنید، مایکروسافت به‌ طور جدی توصیه کرده است که تلاش نکنید به‌ طور اجباری نصب کنید، زیرا مسدود سازی ارتقاء به‌ طور عمدی وضع شده است. این به این دلیل است که این شرکت به همراه ایسوس به برخی از مشکلات سازگاری سخت‌ افزاری در برخی از دستگاه‌های ایسوس پی برده است.

 

مسدود سازی بروزرسانی ویندوز 11 برای دستگاه‌های ایسوس

 

این مشکل برای اولین بار زمانی شناسایی شد که مشاهده شد برخی از کامپیوترها نمی‌توانند بروزرسانی را کامل کنند و با صفحه آبی مرگ (BSOD) مواجه می‌شوند. تاکنون، دو مدل دستگاه، X415KA و X515KA، به‌ عنوان دستگاه‌های تحت تأثیر این مشکل سازگاری سخت‌ افزاری شناخته شده‌اند. مدل اول یک لپ‌ تاپ Vivobook 14 با پردازنده Intel Pentium Silver N6000 و مدل دوم یک لپ‌ تاپ Vivobook 15 با پردازنده Celeron N4500 است. با این حال، مایکروسافت دقیقاً مشخص نکرده است که کدام قطعه سخت‌ افزاری مسئول این مشکل است.

 

در بیانیه‌ای نوشته شده است:

"پس از تلاش برای بروزرسانی به ویندوز 11، نسخه 24H2، برخی از دستگاه‌های ایسوس، به ویژه مدل‌های X415KA و X515KA، ممکن است با مشکلی مواجه شوند که سیستم نمی‌تواند بروزرسانی را کامل کند. در طول فرآیند بروزرسانی، دستگاه‌ها ممکن است صفحه آبی با پیغام خطا را مشاهده کرده و نتوانند نصب نسخه 24H2 را تکمیل کنند.

 

این مشکل در همکاری با ایسوس شناسایی شده و به سازگاری با برخی از اجزای سخت‌ افزاری در این مدل‌ها مربوط می‌شود.

 

برای حفظ تجربه بروزرسانی شما، ما یک مسدود سازی سازگاری برای دستگاه‌های استفاده‌ کننده از این برنامه اعمال کرده‌ایم. این دستگاه‌ها از طریق کانال انتشار Windows Update به نصب ویندوز 11، نسخه 24H2، دعوت نخواهند شد. مدیران IT که از گزارش‌های Windows Update for Business استفاده می‌کنند، می‌توانند این مشکل را با استفاده از شناسه حفاظتی: 54157480 بررسی کنند."

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 51285 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/07/28 تعداد مشاهده: 111
سافت گذر