کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
پیلگون
تعداد برنامه ها: 9444 | مشاهده و دانلود: 763002516 | آخرین بروزرسانی: 1403/07/29 | اعضاء: 319117 | نظرات: 38013
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 وفات شهادت گونه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها تسلیت باد 💐

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بروزرسانی‌های جدید Outlook و Teams در Microsoft 365

به وب‌ سایت نقشه راه Microsoft 365 خوش آمدید. این هفته، برخی ویژگی‌های جدیدی که به کلاینت ایمیل Outlook اضافه خواهد شد را بررسی می‌کنیم. هفته گذشته، درباره برخی ویژگی‌های آینده مانند تم‌های Outlook که بوسیله AI و از طریق Copilot تولید می‌شوند و همچنین امکان همگام‌ سازی آفلاین ایمیل که قرار است تا پایان دسامبر در حالت پیش‌ نمایش در دسترس باشد، گزارش داده‌ایم.

این هفته در سایت نقشه راه، مایکروسافت اعلام کرد که ویژگی‌های پیشرفته‌تری برای ادغام ایمیل (Mail Merge) به اپلیکیشن Outlook جدید ویندوز و همچنین وب در آوریل 2025 اضافه خواهد شد.

ویژگی ادغام ایمیل (Basic) بهبود می‌یابد تا امکان جایگزینی فیلدها با مقادیر مربوط به هر آدرس ایمیل فراهم شود. هنگامی که ادغام ایمیل (Advanced) راه‌ اندازی شود، نه تنها هر دریافت‌ کننده ایمیل خود را با آدرس ایمیل خود در لیست دریافت‌ کنندگان خواهد گرفت، بلکه ایمیل‌ها می‌توانند شخصی‌ سازی شوند تا محتوایی مانند نام آنها را شامل شوند.

 

بروزرسانی‌های جدید Outlook و Teams در Microsoft 365

 

Outlook برای ویندوز و وب در دسامبر ویژگی جدید دیگری را اضافه خواهد کرد که به کاربران اجازه می‌دهد "به‌ صورت دستی یک امضا به یک رویداد تقویم اضافه کنند" همانطور که در اپلیکیشن کلاسیک Outlook برای ویندوز می‌توانند. همچنین در دسامبر، اپلیکیشن‌های موبایل Outlook برای iOS و Android بالاخره اجازه خواهند داد که ترتیب پوشه‌ها با دیگر اپلیکیشن‌های Outlook همسان شود.

 

مایکروسافت Teams نیز در دسامبر بروزرسانی‌هایی برای مدیران در تمام پلتفرم‌های خود خواهد داشت:

ما کنترل «چت جلسه» موجود در مرکز مدیریت Teams را با دو گزینه جدید گسترش می‌دهیم: «فقط در جلسه برای همه» و «فقط در جلسه به جز کاربران ناشناس». در مرکز مدیریت Teams، مدیران یک تنظیم به نام «چت جلسه» را در بخش «جلسات > سیاست‌های جلسه > تعامل در جلسه» خواهند دید. مدیران اکنون می‌توانند از پنج گزینه در تنظیم «چت جلسه» انتخاب کنند: (1) «برای همه روشن» (2) «برای همه به جز کاربران ناشناس روشن» (3) «خاموش» (4) «فقط در جلسه برای همه» (5) «فقط در جلسه به جز کاربران ناشناس». مدیران می‌توانند گزینه‌های «فقط در جلسه» را انتخاب کنند تا توانایی شرکت‌ کنندگان در ارسال پیام در چت جلسه قبل یا بعد از جلسه را برای جلساتی که توسط کاربران خاص در Tenant آنها سازماندهی شده، غیرفعال کنند. هنگامی که یکی از این گزینه‌های «فقط در جلسه» انتخاب شود، شرکت‌ کنندگان می‌توانند تاریخچه چت قبلی را بخوانند، اما هیچ‌ کس نمی‌تواند در چت جلسه پیام ارسال کند مگر اینکه جلسه فعال باشد.

 

در نوامبر، نسخه‌های دسکتاپ و مک Teams بروزرسانی‌هایی در زمینه چت بات AI Copilot خواهند داشت:

ایجنت‌های موتور سفارشی و بات‌های Teams اکنون می‌توانند پاسخ‌ها را مانند Microsoft Copilot استریم کنند. آنها می‌توانند بروزرسانی‌های بلادرنگی در مورد اقدامات خود ارائه دهند در حالی که بخش‌هایی از پاسخ را در حین تولید آن ارائه می‌دهند، که این تعاملات را سریع‌تر و جذاب‌تر می‌کند.

نسخه‌های دسکتاپ و مک Teams همچنین در نوامبر بهبودهایی در زمینه ساعت کار خواهند داشت که شامل «نمایش جامع و دقیق‌تری از داده‌های برنامه‌ ریزی شما» خواهد بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 51300 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/07/30 تعداد مشاهده: 19
سافت گذر