کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
پیلگون
تعداد برنامه ها: 9444 | مشاهده و دانلود: 763002516 | آخرین بروزرسانی: 1403/07/29 | اعضاء: 319117 | نظرات: 38013
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 وفات شهادت گونه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها تسلیت باد 💐

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

انویدیا بزودی اپلیکیشن جدید خود را با سری RTX 50 عرضه می‌کند

در ماه فوریه، انویدیا اپلیکیشن جدیدی را معرفی کرد که برای استفاده با کارت‌های گرافیک انویدیا جی‌ فورس طراحی شده است. این اپلیکیشن به سادگی «اپ انویدیا» نامگذاری شده و هدف آن ادغام نقش‌ها و ویژگی‌های پنل کنترل انویدیا، تجربه جی‌ فورس و اپلیکیشن تجربه RTX در یک مکان واحد است. با این حال، هشت ماه بعد، این اپلیکیشن هنوز در حالت بتا به سر می‌برد، اما ممکن است شرکت برنامه‌ای برای انتشار آن در دست داشته باشد.

طبق گفته لوک‌ کننده‌ای به نام Kopite7kimi، که نامی شناخته‌ شده در فضای اطلاعات انویدیا است، این شرکت قصد دارد اپ را با عرضه سری جدید کارت‌های گرافیک GeForce RTX 50 از حالت بتا خارج کند.

نسخه بتای اولیه اپ انویدیا در فوریه، همزمان با درایور 551.61، ویژگی‌های ترکیبی پنل کنترل قدیمی انویدیا و عملکرد تنظیمات بازی بهینه اپ تجربه جی‌ فورس را ارائه داد. برخلاف اپ تجربه جی‌ فورس فعلی، برای دسترسی به ویژگی‌های آن نیازی به ورود به حساب انویدیا نیست.

 

این اپ بطور رسمی همراه با RTX 50 عرضه خواهد شد.

 

انویدیا بزودی اپلیکیشن جدید خود را با سری RTX 50 عرضه می‌کند


 

ویژگی‌هایی مانند رابط کاربری Overaly درون بازی و فیلترهای مبتنی بر هوش مصنوعی مانند RTX HDR نیز به این اپ منتقل شده‌اند، اما ویژگی‌های قدیمی مانند پخش زنده به توییچ و یوتیوب، اشتراک‌ گذاری تصاویر در شبکه‌های اجتماعی، و حالت عکس 360 و گزینه‌ها بطور کامل در این انتقال حذف شدند.

بروزرسانی‌های بعدی ویژگی‌های بیشتری مانند تغییر تنظیمات نمایش، مرتب‌ سازی اپلیکیشن‌ها، کنترل‌های ویدیویی RTX و پشتیبانی از زبان‌های بیشتر را اضافه کردند. با این حال، اوایل این ماه، یک بروزرسانی بزرگ برای اپ انویدیا کنترل‌های G-SYNC را به مرکز کنترل GPU اضافه کرد، پشتیبانی از چند مانیتور RTX HDR، قابلیت بازگشت به نسخه‌های قبلی درایور، تجربه بروزرسانی شده HUD و دیگر بهبودهای کیفیت زندگی را به ارمغان آورد.

انویدیا هنوز تاریخ رسمی انتشار اپ انویدیا و همچنین سری RTX 50 را اعلام نکرده است. با این حال، بتای این اپ در دسترس دانلود و استفاده قرار دارد و انویدیا از کاربران می‌خواهد تا بازخورد خود را ارائه دهند تا توسعه ادامه یابد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 51301 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/07/30 تعداد مشاهده: 23
سافت گذر