کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9332 | مشاهده و دانلود: 751205820 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/11 | اعضاء: 318028 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ادامه‌ی تست کیف پول همراه اول

به گفته قائم مقام مدير عامل همراه اول، بازار سرويس جيرينگ پول رايج دست مردم است و درواقع بازار آن بانكي نيست و جايي را هدف مي‌گيرد كه مردم با آن سر و كار دارند.

حميدرضا نيكوفر- قائم مقام مدير عامل شركت ارتباطات سيار - با بيان اين مطلب اظهار كرد: اين سرويس جاي بانك را نمي‌گيرد و خدمات بانكي ارائه نمي‌كند.

او درباره امكان فعاليت بين‌المللي اين سرويس گفت: اين امكان نيز وجود دارد اما قوانين و استانداردهاي خود را دارد كه قانون‌گذاران مي‌توانند همه اين‌ موارد را كنترل كنند.

وي با بيان اين كه جيرينگ يك سرويس خدمات مالي است كه به نظر آينده خوبي دارد، تصريح كرد: بخش بسياري از پولي كه روزانه خرج مي‌كنيم به صورت نقد و خارج از سيستم بانكي در حال مبادله است و اين در حالي است كه در همه جاي جهان سرويس‌هاي خدمات مالي برروي تلفن همراه بسيار مهم و قابل استفاده هستند.

نيكوفر ادامه داد: از سال گذشته اقدامات مورد نياز براي راه‌اندازي اين سرويس را انجام داديم و كارهاي تجاري آن نيز انجام شده و در حال تست است كه در حال حاضر خود بنده نيز از اين سرويس استفاده مي‌كنم.

قائم مقام مدير عامل همراه اول اظهار كرد: بخش‌هايي از اين سرويس نيازمند مذاكره با بانك مركزي است كه بتوانيم به عموم مردم ارائه كنيم و در حال حاضر نيز اين آمادگي را داريم كه اين سرويس را در اختيار عموم مردم قرار دهيم.

جيرينگ سامانه خريد با تلفن همراه و جديدترين سرويس همراه اول است و با ارايه اين سرويس، ديگر مشترك نيازي به حمل اسكناس و سكه نخواهد داشت و درواقع كيف پول همراهي است كه براي انجام امور مالي مانند دريافت، پرداخت و خريدهاي روزانه مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

هم‌چنين با سرويس جيرينگ مي‌توان تمامي پرداخت‌هاي روزانه خود اعم از خريد سوپرماركت، پرداخت وجه بنزين، كرايه تاكسي، صورت‌حساب رستوران، پرداخت كليه قبوض، شارژ مشتركان اعتباري و... را حتي در نقاطي كه دسترسي به شبكه بانكي وجود ندارد، توسط تلفن همراه‌ انجام داد.

اما براساس برنامه‌ريزي‌هاي فعلي در صورت افتتاح اين سامانه براي عموم، مشتركان اين اپراتور با مراجعه به فروشگاه‌هاي طرف قرارداد و كارت‌هاي عضو شتاب و واريز وجه نقد به هر ميزاني كه بخواهند مي‌توانند كيف پولشان را شارژ كنند.

جيرينگ پكيجي با شش سرويس است؛ انتقال شخص به شخص يكي از اين خدمات است كه با استفاده از آن مي‌توان براي هر شخصي در هر زمان و مكاني پول واريز كرد. با استفاده از جيرينگ مي‌توان قبوض، برق،‌ آب، گاز، تلفن ثابت، تلفن همراه و شهرداري را پرداخت كرد.

با جيرينگ، پول افراد به‌صورت ايمن در گوشي همراه‌ ذخيره مي‌شود و مي‌توان تمام مايحتاج را با آن خريداري كرد، بدون آن‌كه در كيف‌ پول نقد وجود داشته باشد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 5133 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1390/02/21 تعداد مشاهده: 1306
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر