کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
پیلگون
تعداد برنامه ها: 9451 | مشاهده و دانلود: 764983417 | آخرین بروزرسانی: 1403/08/05 | اعضاء: 319235 | نظرات: 38016
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 وفات شهادت گونه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها تسلیت باد 💐

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

وان‌ پلاس دستیار گوگل را با دستیار جدید جمینی جایگزین می‌کند

آخرین اخبار از شرکت وان‌ پلاس تایید می‌کند که گوشی‌های پرچمدار آینده این شرکت به صورت پیش‌ فرض با دستیار هوشمند جدیدی به نام «جمینی» عرضه خواهند شد و دیگر خبری از گوگل اسیستنت به عنوان دستیار پیش‌ فرض نخواهد بود. انتظار می‌رود که این تغییر تصادفی نباشد، چرا که در ماه آوریل، وان‌ پلاس به اشتباه اعلام کرده بود که نسخه «جمینی 1.0 اولترا» در اواخر امسال روی دستگاه‌هایش عرضه می‌شود.

 

وان‌ پلاس دستیار گوگل را با دستیار جدید جمینی جایگزین می‌کند

 

اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، وان‌ پلاس اولین شرکتی نخواهد بود که گوگل اسیستنت را کنار می‌گذارد و از جمینی به عنوان دستیار پیش‌ فرض استفاده می‌کند. موتورولا و حتی خود گوگل نیز به سمت استفاده از دستیار جمینی به عنوان دستیار پیش‌ فرض روی آورده‌اند. گوگل اعلام کرده است که از گوشی‌های پیکسل ۹ به بعد، دستیار هوشمند جمینی به عنوان دستیار پیش‌ فرض خواهد بود. همچنین، گوشی‌های پیکسل با رم ۲ گیگابایت یا بیشتر امکان دانلود اپلیکیشن مستقل جمینی از گوگل پلی را خواهند داشت.

نکته قابل توجه این است که گوگل اسیستنت همچنان در گوشی‌های وان‌ پلاس در دسترس خواهد بود، اما دیگر دستیار پیش‌ فرض نخواهد بود. برای استفاده از گوگل اسیستنت به جای جمینی، کاربران باید اپلیکیشن جمینی را باز کنند و به صورت دستی به گوگل اسیستنت برگردند. همچنین، برای گوشی‌های فعلی وان‌ پلاس که بزودی به نسخه اکسیژن‌ او‌اس ۱۵ ارتقا می‌یابند، گوگل اسیستنت همچنان در دسترس خواهد بود، مگر اینکه کاربران تصمیم بگیرند جمینی را نصب کنند.

طبق گزارش بیزنس‌ تودی، "گوشی‌های پرچمدار آینده وان‌ پلاس به صورت پیش‌ فرض با گوگل جمینی نصب شده عرضه می‌شوند. کاربران سایر گوشی‌های وان‌ پلاس نیز می‌توانند اپلیکیشن مستقل گوگل جمینی را دانلود کنند، هرچند گوگل اسیستنت به عنوان دستیار پیش‌ فرض عمل خواهد کرد."

وان‌ پلاس هم‌ اکنون دستگاهی دارد که به صورت پیش‌ فرض از دستیار جمینی استفاده می‌کند. به‌ نظر می‌رسد وان‌ پلاس ۱۳ اولین گوشی این برند باشد که گوگل اسیستنت را کنار گذاشته و از جمینی به عنوان دستیار اصلی بهره می‌برد. این گوشی رویداد رونمایی خود را برای ۳۱ اکتبر در چین اعلام کرده و انتظار می‌رود در ماه‌های آتی به صورت جهانی عرضه شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 51344 گروه خبری: هوش مصنوعی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/08/06 تعداد مشاهده: 208
سافت گذر