کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
پیلگون
تعداد برنامه ها: 9451 | مشاهده و دانلود: 764983417 | آخرین بروزرسانی: 1403/08/05 | اعضاء: 319235 | نظرات: 38016
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 وفات شهادت گونه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها تسلیت باد 💐

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نرم‌ افزار فشرده‌ سازی PeaZip با رابط کاربری جدید و امنیت بهبود یافته

PeaZip یک نرم‌ افزار متن باز برای مدیریت فایل‌ها و آرشیوها است. این برنامه به‌ صورت رایگان و بدون هیچ هزینه‌ای برای استفاده در دسترس است. PeaZip قابلیت استخراج بیشتر فرمت‌های آرشیو را از دنیای ویندوز و یونیکس دارد؛ از فرمت‌های رایج مانند 7Z، RAR، TAR و ZIP گرفته تا فرمت‌های آزمایشی مانند خانواده PAQ/LPAQ که در حال حاضر به عنوان قوی‌ترین فشرده‌ ساز شناخته می‌شود.

 

نرم‌ افزار فشرده‌ سازی PeaZip با رابط کاربری جدید و امنیت بهبود یافته

 

PeaZip می‌تواند بیش از 200 فرمت آرشیو را باز و استخراج کند، از جمله: 001، 7Z، ACE، ARC، ARJ، BZ2، CAB، DMG، GZ، ISO، LHA، PAQ، PEA، RAR، TAR، UDF، WIM، XZ، ZIP و ZIPX. شما می‌توانید لیست کامل فرمت‌های آرشیوی که این نرم‌ افزار از آنها پشتیبانی می‌کند را مشاهده کنید.

PeaZip امکانات فشرده‌ سازی چند فرمتی با سرعت بالا و نسبت فشرده‌ سازی قوی را ارائه می‌دهد.

این نرم‌ افزار به ۲۹ زبان مختلف بومی‌ سازی شده و قادر است با انواع فرمت‌های رایج آرشیو (بیش از 180 نوع فایل) کار کند. PeaZip مجموعه‌ای از ویژگی‌های پیشرفته مدیریت فایل و آرشیو را در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ از جمله: جستجو، نشان‌ گذاری، نمایش تصویر کوچک، یافتن فایل‌های تکراری، محاسبه مقادیر هش/چک‌ سام، تبدیل فایل‌های آرشیو و موارد دیگر. همچنین تمرکز ویژه‌ای روی امنیت دارد و امکاناتی مانند رمزنگاری قوی، احراز هویت دومرحله‌ای، مدیریت رمزهای عبور رمزنگاری شده و حذف ایمن فایل‌ها را ارائه می‌دهد.

 

نکات جدید نسخه PeaZip 10.0.0:

نسخه 10.0.0 PeaZip با یک رابط کاربری بازطراحی‌ شده عرضه شده که اندازه‌های آیکون بیشتری، تم‌های بروز شده، تنظیمات پیش‌ فرض جدید برای فشرده‌ سازی و منوهای بهتر سازمان‌ یافته را شامل می‌شود. منوی ابزارهای فایل بهبود یافته و گسترده شده است؛ اکنون امکان ذخیره نتایج چک‌ سام/هش در قالب سازگار با GNU Coreutils و جستجوی آنلاین هش فایل برای شناسایی بد افزارهای شناخته‌ شده فراهم شده است.

نسخه جدید نرم‌ افزار از نسخه 7z 24.08 و Pea 1.20 استفاده می‌کند. سورس کد برنامه با Lazarus 3.4 کامپایل شده و همچنان با نسخه‌های خط 2.x از Lazarus سازگار است. اکنون PeaZip می‌تواند ۲۳۴ نوع فایل را به‌ عنوان آرشیو باز کند.

PeaZip به بیش از ۳۰ زبان ترجمه شده است و از کمک داوطلبان برای ترجمه به زبان‌های جدید و بروز نگه‌ داشتن ترجمه‌های فعلی استقبال می‌کند. 

 

 

دانلود نرم افزار PeaZip

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 51345 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/08/06 تعداد مشاهده: 222
سافت گذر