کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
پیلگون
تعداد برنامه ها: 9451 | مشاهده و دانلود: 764983417 | آخرین بروزرسانی: 1403/08/05 | اعضاء: 319235 | نظرات: 38016
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 وفات شهادت گونه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها تسلیت باد 💐

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بروزرسانی جدید AdGuard و حمایت از uBlock Origin در مرورگرها

AdGuard برای ویندوز، که یک مسدود کننده محتوا و تبلیغات نسبتاً محبوب است، چند روز پیش بروزرسانی بزرگی دریافت کرد که مشکل صفحه آبی مرگ (BSOD) ناشی از ویندوز با NETIO را برطرف می‌کند و وعده تم تیره برای هر صفحه وب با استفاده از Userstyles را می‌دهد.

در این راستا، uBlock Origin، که احتمالاً محبوب‌ ترین مسدود کننده تبلیغات است، به‌ تازگی توسط گوگل کروم حذف شد، زیرا برخلاف AdGuard دیگر پشتیبانی نمی‌شود. دلیل این موضوع این است که uBlock Origin و برخی دیگر از افزونه‌ها از نوع Manifest V2 (MV2) هستند و گوگل به MV3 تغییر می‌کند.

این موضوع باعث واکنشی از جانب مرورگر Brave شد که به کاربران یادآوری کرد که این مرورگر دارای مسدود کننده تبلیغات و ردیاب داخلی است و همچنین اضافه کرد که هنوز از uBlock Origin پشتیبانی می‌کند.

 

بروزرسانی جدید AdGuard و حمایت از uBlock Origin در مرورگرها

 

با این حال، Brave تنها مرورگری نیست که چنین تضمینی ارائه کرده است. در ابتدا ما این موضوع را نادیده گرفتیم، اما Opera قبلاً یک پست وبلاگی منتشر کرده بود که در آن اعلام کرده بود که به پشتیبانی از uBlock Origin و دیگر افزونه‌های مرورگر MV2 ادامه خواهد داد.

با انتشار Opera One R2 به‌ عنوان یک نسخه پایدار (که از ژوئن امسال در کانال توسعه در حال آزمایش بود)، سازنده این مرورگر دوباره به کاربران یادآوری کرد که از افزونه‌های MV2 پشتیبانی می‌کند. و مانند Brave، Opera نیز مسدود کننده تبلیغات داخلی خود را مورد تاکید قرار داده و ادعا کرده است که می‌تواند صفحات را تا 90 درصد سریع‌تر بارگذاری کند. Opera می‌نویسد:

Opera از سال 2016 یک مسدود کننده تبلیغات داخلی را در خود مرورگر ارائه داده که به شما این امکان را می‌دهد که بدون مزاحمت تبلیغاتی وبگردی کنید. این مسدود کننده نیاز به نصب اضافی ندارد و می‌تواند طبق خواسته‌های شما سفارشی‌ سازی شود. استفاده از مسدود کننده تبلیغات، مرورگر شما را تمیزتر، ایمن‌تر و خصوصی‌تر می‌کند و همچنین باعث افزایش سرعت می‌شود، زیرا صفحات وب بدون وجود تبلیغات حجیم تا 90 درصد سریع‌تر بارگذاری می‌شوند.

علاوه بر این، Opera R2 به پشتیبانی از افزونه‌های Manifest V2 ادامه خواهد داد و به شما این امکان را می‌دهد که از افزونه‌های محبوب مسدود کننده تبلیغات و افزایش حریم خصوصی خود همانند گذشته استفاده کنید.

پست وبلاگ قبلی که به پشتیبانی از افزونه‌های MV2 اختصاص داشت، اطلاعات بیشتری درباره نحوه ادامه پشتیبانی از این افزونه‌ها ارائه می‌دهد و بطور خاص به uBlock Origin اشاره می‌کند تا کاربران بتوانند به استفاده از این افزونه‌ها ادامه دهند. این شرکت می‌نویسد:

چارچوبی که افزونه‌های مرورگر در آن در کرومیوم اجرا می‌شوند، از Manifest V2 فعلی به Manifest V3 منتقل می‌شود. این بدان معناست که بسیاری از افزونه‌هایی که بر اساس چارچوب قبلی ساخته شده‌اند، انتظار می‌رود که بر روی مرورگرهایی مانند کروم دیگر کار نکنند. بسیاری از آن‌ها قبلاً غیرفعال شده‌اند.

Opera بر اساس کرومیوم ساخته شده است، کد منبع آزاد که همچنین موتور اصلی کروم است. این بدان معناست که تغییرات در کرومیوم معمولاً بر Opera نیز تأثیر می‌گذارد. همچنین به این معناست که ما هنوز می‌توانیم تغییرات خود را بر روی این کد پایه مشترک اعمال کنیم.

در روزها و هفته‌های آینده، ما به تعدادی از توسعه‌ دهندگان افزونه‌های انتخاب شده دسترسی خواهیم داشت تا بهترین و ایمن‌ترین راه پیش رو را مشخص کنیم.

این بدان معناست که شما می‌توانید به استفاده از افزونه‌هایی مانند uBlock Origin بدون وقفه ادامه دهید، به جای اینکه به نسخه ساده‌تر uBlock Origin Lite منتقل شوید.

برای کسانی که ممکن است پیگیر نبوده‌اند، Opera سال گذشته برند One را معرفی کرد تا نشان‌ دهنده ادغام ویژگی‌های هوش مصنوعی در آن باشد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 51349 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/08/06 تعداد مشاهده: 218
سافت گذر