کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
پیلگون
تعداد برنامه ها: 9451 | مشاهده و دانلود: 764983417 | آخرین بروزرسانی: 1403/08/05 | اعضاء: 319235 | نظرات: 38016
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 وفات شهادت گونه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها تسلیت باد 💐

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اپل در حال آزمایش برنامه پایش قند خون برای پیش دیابت

در گزارش جدیدش، مارک گورمن از بلومبرگ اعلام کرده است که اپل در حال آزمایش یک برنامه پایش قند خون است که به افرادی که در مرحله پیش دیابت هستند، کمک می‌کند تا سلامت و سطح قند خون خود را بهتر مدیریت کنند. گفته می‌شود اپل در حال کار بر روی یک برنامه غیرتهاجمی برای پایش قند خون است و حالا شواهد بیشتری در مورد این پروژه به دست آمده است.

 

اپل در حال آزمایش برنامه پایش قند خون برای پیش دیابت

 

گورمن به منابع ناشناس اپل اشاره می‌کند (که به دلیل محرمانه بودن پروژه درخواست ناشناس ماندن کرده‌اند) و ادعا می‌کند که اپل این برنامه را بر روی برخی از کارمندان خود آزمایش کرده است. از این کارمندان خواسته شده بود که از طریق یک آزمایش خون تأیید کنند که در مرحله پیش دیابت هستند و سطح قند خون خود را با استفاده از دستگاه‌های مختلف موجود در بازار پایش کنند. آزمایش خون تأیید کرد که آنها در حال حاضر دیابتی نیستند، اما خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ در آنها بالا است.

در حالی که هیچ درمانی برای دیابت وجود ندارد و فقط می‌توان آن را مدیریت کرد، مرحله پیش دیابت می‌تواند با رعایت رژیم غذایی مناسب و ورزش معکوس شود. در اینجا است که برنامه پایش قند خون اپل به کار می‌آید و به کاربران کمک می‌کند تا ببینند انتخاب‌های غذایی مختلف چگونه بر سطح قند خونشان تأثیر می‌گذارد، تا بتوانند گزینه‌های غذایی سالم تری را انتخاب کنند و از افزایش ناگهانی قند خون جلوگیری کنند.

گفته می‌شود اپل «برنامه‌ای برای عرضه این اپ ندارد، بلکه در نظر دارد تا بزودی این فناوری را در محصولات بهداشتی آینده‌اش، مانند یک ردیاب قند خون غیرتهاجمی، ادغام کند.» همچنین گزارش می‌دهد که حسگر قند خون غیرتهاجمی اپل با استفاده از لیزر نوری را به پوست می‌تاباند و مقدار گلوکز موجود در خون را می‌سنجد.

نسخه‌های اولیه این فناوری به کاربران هشدار می‌دهد که در مرحله پیش دیابت هستند و نسخه‌های بعدی به آنها در خواندن دقیق‌تر سطح قند خون کمک می‌کنند. گفته می‌شود که اپل در زمینه توسعه این فناوری پیشرفت‌های خوبی داشته است، اما هنوز تا آماده شدن برای بازار فاصله دارد. در حال حاضر، گورمن اشاره می‌کند که اپل آزمایش این برنامه را متوقف کرده تا بر روی ویژگی‌های بهداشتی دیگر تمرکز کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 51351 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/08/06 تعداد مشاهده: 211
سافت گذر