کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
پیلگون
تعداد برنامه ها: 9451 | مشاهده و دانلود: 764983417 | آخرین بروزرسانی: 1403/08/05 | اعضاء: 319235 | نظرات: 38016
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 وفات شهادت گونه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها تسلیت باد 💐

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دوربین بی‌نظیر پوکو M5s، عکس‌هایی خیره‌کننده!

گوشی‌های هوشمند پوکو به دلیل قیمت مناسب و امکانات فوق‌العاده‌ای که ارائه می‌دهند، همیشه مورد توجه قرار گرفته‌اند. یکی از جدیدترین مدل‌های موبایل و تبلت در این سری، پوکو M5s است که با عملکرد قوی و دوربین بی‌نظیر خود توانست توجه بسیاری از علاقه‌مندان به تکنولوژی را جلب کند. در این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این گوشی، به‌ویژه دوربین آن بپردازیم؛ پس با ما همراه باشید.

نقد و بررسی گوشی پوکو m5s

پوکو M5s با طراحی زیبا و مینیمالیستی خود، حس لوکس بودن را به کاربر منتقل می‌کند. بدنه این گوشی از جنس پلاستیک باکیفیت ساخته شده که در برابر خط و خش مقاوم است. نمایشگر 6.43 اینچی AMOLED با رزولوشن Full HD+ و نرخ تازه‌سازی 90 هرتز، تصاویری با رنگ‌های زنده و کنتراست بالا به نمایش می‌گذارد که برای تماشای ویدئو و بازی کردن ایده‌آل است. پوکو M5s از پردازنده مدیاتک هلیو G95 بهره می‌برد که قدرت پردازشی خوبی برای اجرای برنامه‌ها و بازی‌های سنگین ارائه می‌دهد. این گوشی در سه نسخه با رم 4، 6 و 8 گیگابایتی عرضه می‌شود که تا حد زیادی به برآورده شدن نیازهای شما کمک می‌کند. حافظه داخلی 64، 128 یا 256 گیگابایتی آن نیز امکان ذخیره‌سازی داده‌های زیادی را فراهم می‌آورد. یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های پوکو M5s، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی آن است. این دوربین با استفاده از تکنولوژی Quad-Bayerتصاویر با جزئیات بالا و رنگ‌های واقعی تولید می‌کند. عکاسی در نور کم نیز به لطف دیافراگم باز و سنسور بزرگ این دوربین، نتایج بسیار خوبی به همراه دارد. همچنین حالت شب بهبودیافته در این گوشی، نویز تصاویر را به حداقل می‌رساند و تصاویر واضح‌تری را حتی در شرایط نوری ضعیف ثبت می‌کند.

دوربین‌های دیگر پوکو M5s شامل یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی، یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک حسگر عمق 2 مگاپیکسلی هستند که هرکدام وظیفه خاص خود را در بهبود کیفیت عکاسی بر عهده دارند. دوربین فوق عریض امکان ثبت تصاویری با زاویه دید وسیع‌تر را فراهم می‌کند که برای عکاسی مناظر و گروهی ایده‌آل است. لنز ماکرو به شما این امکان را می‌دهد که از فاصله نزدیک‌تر از سوژه‌ها عکاسی کنید و جزئیات بیشتری را به ثبت برسانید. دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی نیز عملکرد بسیار خوبی دارد و تصاویر واضح و باکیفیتی را ارائه می‌دهد. حالت‌های مختلف عکاسی مانند پرتره و زیباسازی نیز برای بهبود تجربه عکاسی در نظر گرفته شده‌اند. باتری 5000 میلی‌‌آمپر ساعتی پوکو M5s عملکردی بی‌نظیر دارد و به راحتی می‌تواند یک روز کامل با استفاده معمولی دوام بیاورد. علاوه بر این، پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی، زمان شارژ را به حداقل رسانده است و شما را از انتظار طولانی برای شارژ شدن گوشی بی‌نیاز می‌کند. بررسی‌های صورت‌گرفته نشان می‌دهند که با استفاده از شارژر سریع می‌توانید طی 30 دقیقه این گوشی را تا 64درصد شارژ کنید. همچنین در بخش نرم‌افزاری شرکت پوکو در M5s از سیستم عامل اندروید 12 استفاده کرده است. رابط کاربری مورد استفاده در نرم‌افزار این گوشی نیز MIUI 13 است.

خرید گوشی پوکو m5s از سایت پیندو

پیندو بازار آنلاین کالاهای نو است. این پلتفرم بستری را فراهم کرده تا هرکسی بتواند به راحتی و بدون محدودیت، کالاهای مورد نظر خود را خرید و فروش کند. با پیندو شما می‌توانید جدیدترین مدل‌های گوشی از جمله پوکوM5s را با بهترین قیمت و شرایط پرداخت در صفحه فروشندگان مختلف مقایسه و انتخاب کنید. پیندو با ارائه امکاناتی مانند مقایسه قیمت، جستجوی پیشرفته و پشتیبانی قوی، تجربه خرید آنلاین شما را لذت‌بخش‌تر می‌کند. در این سایت فروشگاهی شما با دنیایی از محصولات متنوع روبه‌رو خواهید شد؛ از گوشی‌های هوشمند گرفته تا لوازم خانگی، همه و همه با بهترین کیفیت و ضمانت اصالت کالا در این بازار آنلاین موجود هستند. علاوه بر این، پیندو به کسب‌و‌کارها این امکان را می‌دهد تا فروشگاه آنلاین خود را راه‌اندازی کنند و محصولاتشان را به‌طور مستقیم به دست مصرف‌کنندگان برسانند. اگر بخواهیم شما را با دسته‌بندی‌های محصولات در سایت پیندو آشنا کنیم، می‌توانیم موارد زیر را نام ببریم:

  • کالای دیجیتال
  • خانه و آشپزخانه
  • مد و پوشاک
  • زیبایی و سلامت
  • فرهنگ و هنر
  • سرگرمی و فراغت
  • وسایل نقلیه
  • خدمات
  • صنعتی و اداری
  • مواد غذایی

تنوع بالای محصولات در سایت پیندو باعث شده است تا بتوانید به راحتی برای خرید محصولات مورد نظر خود در این فروشگاه آنلاین اقدام کنید. به‌طور کلی، اگر به دنبال خرید گوشی پوکو M5s هستید، پیندو بهترین گزینه برای شما خواهد بود. با جستجوی ساده در این سایت می‌توانید لیستی از فروشندگان این گوشی را ببینید و با توجه به نیاز و بودجه خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

حرف آخر

اگر می‌خواهید یکی از گوشی‌های پوکو را به‌عنوان موبایلی قدرتمند خریداری کنید، می‌توانید از بین محصولات مختلف موجود در بازار به سراغ پوکو M5s بیایید. این گوشی با طراحی جذاب، نمایشگر باکیفیت، عملکرد قوی و به‌ویژه دوربین بی‌نظیر خود، یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار گوشی‌های میان‌رده است. این موبایل با توجه به قیمت مناسب و امکانات فوق‌العاده‌ای که دارد، می‌تواند گزینه ایده‌آلی برای کسانی باشد که به دنبال گوشی با دوربین عالی و عملکرد بالا هستند. اگر به دنبال خرید گوشی هوشمند جدید هستید، پوکو M5s قطعا یکی از گزینه‌های ایده‌آل برای شما خواهد بود. همچنین درصورتی‌که قصد دارید تا این گوشی را از طریق فروشگاه معتبری بخرید، برای این منظور می‌توانید از طریق سایت پیندو اقدام کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 51352 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1403/08/06 تعداد مشاهده: 202
کلید واژه ها:
سافت گذر