کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9332 | مشاهده و دانلود: 751205820 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/11 | اعضاء: 318028 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کاهش تقاضا برای گوشی‌های ایرانی

به گفته مدیرعامل شرکت "ارتباط همراه اروند گویا" تولید کننده گوشی های ایرانی جی ال ایکس تقاضا برای گوشی های ایرانی در ماه های نخست سال نسبت به سال گذشته به طور چشمگیری پایین آمده است.

عبدالرضا مریداوی" اظهار داشت: برخلاف سه ماهه اول سال گذشته که بازار این گوشی ها به گرمی سپری شد اما متاسفانه از فروردین ماه سال 90 تا کنون فروش این گوشی ها در بازار کاهش یافته است.
وی دلیل اصلی این افت تقاضا توسط مشتریان را افزایش بی رویه گوشی های قاچاقی دانست و گفت: واردات گسترده غیرقانونی انواع گوشی های صاحب نام باعث شده تا مشتریان تمایل چندانی به خرید گوشی های ایرانی نداشته باشند.
مدیرعامل شرکت ارتباط همراه اروند گویا با اشاره به سیاست این شرکت مبنی بر فروش 100 هزار دستگاه گوشی های جی ال ایکس در ماه گفت: متاسفانه در این روزها این رقم به نصف رسیده است.
وی افزود: در حال حاضر دو مدل گوشی 2690 و 2680 که در لیست پرفروش ترین ها دربازار قرار دارد با تعدیل قیمت به بهای 79 و 70 هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
مریداوی تصریح کرد: تمامی مدل های این برند با بهای زیر 100 هزار تومان و امکاناتی همچون دو سیمکارت همزمان، دوربین عکاسی و فیلمبرداری، حافظه بالا ، بلوتوث، رادیو و دزدگیر در بازار عرضه می شود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 5138 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1390/02/21 تعداد مشاهده: 1420
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر