کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9332 | مشاهده و دانلود: 751205820 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/11 | اعضاء: 318028 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مروری بر مهم‌ترین اخبار حوزه‌ی ارتباطات در هفته‌ی گذشته

اخطار شركت ارتباطات زيرساخت به مخابرات مبني بر اينكه در صورت عدم تسويه بدهي، ارتباطات مخابرات ايران قطع خواهد شد، مهم‌ترين خبر حوزه ارتباطات در هفته‌اي كه گذشت به شمار مي‌رود.

پس از انتشار خبر روابط عمومي و امور بين‌الملل شركت ارتباطات زيرساخت مبني بر اينكه اين شركت به مخابرات ايران اخطار داده در صورتي كه اين شركت بدهي خود را با شركت ارتباطات زيرساخت تسويه نكند، ارتباطات مخابرات ايران در آينده‌اي نزديك قطع خواهد شد، مدير كل روابط عمومي شركت مخابرات ايران اعلام كرد كه هيات مديره شركت ارتباطات زيرساخت و شركت مخابرات ايران در اسفندماه سال گذشته صورت‌جلسه‌اي به امضا رساندند كه در آن قيد شده بدهي‌هاي مخابرات تسويه شده است.

داود زارعيان در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا درباره اخبار منتشر شده مبني بر بدهكار بودن مخابرات به شركت زيرساخت كه برخلاف صورتجلسه به امضا رسيده بوده افزود: دليل اين موضوع به عواملي مربوط مي‌شود كه در شركت ارتباطات زيرساخت وجود داشته و از همان ابتدا مخالف خصوصي‌سازي بود.

*مجمع شرکت مخابرات و 430 ريال سود هر سهم

در هفته‌اي كه گذشت در مجمع عمومي عادي ساليانه شرکت مخابرات (سهامي عام)، براساس مصوبات هيات مديره 430 ريال سود به ازاي هر سهم تصويب شد.

صابر فيضي - مدير عامل شرکت مخابرات ايران - در اين جلسه با تشريح گزارش عملکرد شرکت گفت: تأمين منافع و رضايت همه ذينفعان اعم از سهامداران، کارکنان و مشترکان و حفظ سهم حداکثري خود در بازار خدمات مخابراتي با رعايت همه قوانين و مقررات و در چارچوب پروانه فعاليت، در اقصي نقاط کشور از مهمترين اهداف اين شرکت است.

نايب رييس هيأت مديره شرکت مخابرات ايران نيز در مجمع عادي سالانه شرکت مخابرات ايران بر سرمايه‌گذاري گسترده براي تأمين سود آتي سهامداران تاكيد كرد.

سيدهاشمي گفت: خصوصي‌سازي در مجموعه مخابرات ايران به عنوان تاريخ سازترين رخداد در اين مجموعه، بستر توسعه و تجهيز شبکه ارتباطي را هموار و بـــه تبع آن، توقع جامعه و سهامداران مخابراتي نيز افزون‌تر شده است، توقعي که تاکنون به نحو شايسته برآورده گرديده است.

او درباره جايگاه شرکت مخابرات ايران عنوان کرد: شرکت مخابرات با توجه به اقدامات مثبت در دو سال گذشته، از نظر جايگاه داراي موقعيت ممتازي است و کماکان به عنوان انتخاب نخست مشترکين مورد نظر است.

*ساليانه حدود چند ميليارد تومان كابل سرقت مي‌شود

مدير عامل شركت مخابرات استان تهران هم در نشست خبري درباره آخرين موضوعات مطرح در حوزه مخابرات استان تهران توضيح داد.

محمد روح‌اللهي - مدير عامل شركت مخابرات استان تهران - با بيان اين كه در حال حاضر هر سه دقيقه مكالمه شهري 7/44 ريال است، اظهار كرد: بررسي‌هاي كارشناسي نشان مي‌دهد هزينه‌ي تمام شده يك دقيقه مكالمه ثابت بيش از نرخي تمام مي‌شود كه ما از مردم دريافت مي‌كنيم.

روح‌اللهي همچنين در بخشي از سخنان خود در پاسخ به اين كه آيا راهي براي جلوگيري از سرقت تجهيزات و كابل‌ها در مخابرات وجود ندارد؟ گفت: راهي صددرصد و قطعي در رابطه با اين موضوع وجود ندارد و مي‌توان گفت ساليانه حدود چند ميليارد تومان از ما كابل سرقت مي‌شود.

*برقراري مكالمات بين‌الملل كشور از طريق 25 هزار كانال مداري و بسته‌اي بين‌الملل

حسين معدني پور - مدير كل كنترل و مديريت شبكه شركت ارتباطات زيرساخت - با اعلام اين مطلب افزود: هم اكنون بيش از 70 درصد مكالمات بين‌الملل كشورمان از طريق مداري و حدود 30 درصد ديگر از طريق بسته‌اي برقرار مي‌شود؛ در حال حاضر كشور ما با 50 كشور جهان ارتباط بين‌الملل مستقيم دارد و با ساير كشورهاي جهان به جز رژيم اشغالگر قدس از طريق ترانزيت ارتباط دارد.

*انتصاب مدير كل جديد دفتر روابط عمومي مخابرات تهران

حجت‌الله فرزين به سمت مدير كل جديد دفتر روابط عمومي شركت مخابرات استان تهران منصوب شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 5154 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1390/02/24 تعداد مشاهده: 1344
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر