کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9332 | مشاهده و دانلود: 751205820 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/11 | اعضاء: 318030 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

فن‌آوری اطلاعات زیرساخت رشد و توسعه اقتصادی در جهان امروز است

مديرعامل شركت مخابرات تهران در پيامي هفته ارتباطات و مخابرات را تبريك گفت.

در پيام محمد روح‌اللهي آمده است: 27 ارديبهشت‌ماه مطابق با 17 ماه مه ميلادي، فرصتي است تا ضمن گراميداشت روز ارتباطات و روابط عمومي با بازنگري سير اقدامات و فعاليت‌هاي انجام گرفته شده به ترسيم افق‌هاي روشن آينده بپردازيم.

اجراي برنامه‌هاي مدون شركت مخابرات استان تهران در سالي كه گذشت با همت و تلاش مضاعف تمامي همكاران دلسوز و متعهد، مطابق با بودجه و برنامه‌هاي در نظر گرفته شده به اجرا درآمد و خوشبختانه موفقيت‌هاي چشمگيري براي مجموعه عظيم شركت به ارمغان آورد.

در سال جديد نيز كه از سوي مقام معظم رهبري سال جهاد اقتصادي نام گرفته است، برنامه‌ريزي‌ها بگونه‌اي رقم خورده است تا با تحرك و پويايي بيش‌تر و سرلوحه قرار دادن اين شعار بتوانيم شاهد درخشش فعاليت‌ها و ارايه سرويس‌هاي بيش‌تري به مشتريان خود باشيم.

فراهم ساختن بستر مناسب براي گسترش خدمات الكترونيكي و سرويس‌هاي مبتني بر فن‌آوري‌هاي اطلاعات، زمينه رشد و شكوفايي اقتصادي را براي ساير فعالان حوزه‌هاي مختلف مهيا مي‌كند و مبالغه نخواهد بود اگر بگوييم فن‌آوري اطلاعات زيرساخت هرگونه رشد و توسعه اقتصادي در جهان امروز است.

اين مساله خود فرصتي مغتنم براي شركت مخابرات، بعنوان بزرگترين متولي ارتباطات كشور است تا علاوه بر گسترش و توسعه خدمات ارتباطي خود بويژه سرويس‌هاي مبتني بر پهناي باند در مسير تحقق شعار جهاد اقتصادي حركت‌هاي تأثيرگذار خود را به منصه ظهور رساند. اين مهم عملي نمي‌شود مگر با اتحاد و تشريك مساعي تمامي توانمندي‌ها و قابليت‌هاي بي‌شماري كه در ميان نيروهاي انساني ماهر و متخصص شركت به وفور شاهد آن هستيم.

به فضل الهي با عبور از مراحل گذار شركت و روشن شدن مسير حركت،‌ آينده‌اي درخشان پيش روي ما قرار دارد كه مي‌توانيم همچون گذشته با تكيه بر همدلي‌ها و انسجام و يكپارچگي كه در سطح شركت مخابرات استان تهران وجود داشته و دارد،‌ در راستاي تحقق اهداف متعالي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران حركت كنيم.

بار ديگر هفته ارتباطات و روز جهاني مخابرات را به تمامي همكاران عزيز تبريك گفته اميد آن دارم با هم‌افزايي و جديت بيشتر در انجام امور، ثمرات تلاش‌ها و زحمات خود را با كسب رفاه بيشتر و خدمت‌رساني به مردم شريف ايران اسلامي شاهد باشيم.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 5192 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1390/02/28 تعداد مشاهده: 1111
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر