کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9332 | مشاهده و دانلود: 751205820 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/11 | اعضاء: 318030 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

10 قابلیت آیفون5 برای ثبت رکورد فروش


كارشناسان در پي بررسي‌هاي خود به قابليت‌هايي از مدل جديد گوشي هوشمند اپل اشاره كرده‌اند كه مي‌تواند اين محصول را به پرفروش‌ترين گوشي هوشمند سال 2011 تبديل كند.

بر اساس آنچه كه از سوي منابع آگاه اعلام شده است، مدل جديد گوشي هوشمند اپل كه قرار است با نام "آيفون 5 " يا "آيفون 4S " روانه بازار شود، از ماه سپتامبر وارد بازار مي‌شود و از هم‌اكنون شايعات فراواني در مورد آن منتشر شده است.
قرار است اين گوشي هوشمند اوايل ماه ژوئن سال جاري ميلادي به صورت رسمي از سوي شركت اپل و در "كنفرانس جهاني توسعه‌دهندگان اپل " معرفي شود تا كاربران معمولي و تجاري در مورد اهميت اين محصول براي به‌روزرساني گوشي هوشمند خود و خريد آن تصميم‌گيري كنند.
اين روزها انواع گوشي‌هاي هوشمند با قابليت‌هاي فراوان به دست كاربران مي‌رسند و بر اين اساس اگر آيفون 5 امكانات ويژه‌اي را در خود جا نداده باشد، اپل بازار را به رقبا واگذار ميكند. اما كارشناسان از هم‌اكنون پيش‌بيني كرده‌اند كه اين قابليت‌هاي قابل ملاحظه در مدل جديد گوشي هوشمند اپل وجود دارد.
كارشناسان در پي بررسي اخير خود مهم‌ترين قابليت‌هايي كه مي‌تواند آيفون 5 اپل را به پرفروش‌ترين گوشي هوشمند سال 2011 تبديل كند، منتشر كرده‌اند.

#4#4 نمايشگر لبه به لبه با بدنه گوشي

نمايشگر اين محصول ضمن افزايش كيفيت نسبت به مدل قبلي، به گونه‌اي طراحي شده است كه با بدنه گوشي لبه به لبه است و اطراف آن هيچ فضاي اضافي ديده نمي‌شود. اين نمايشگر فضاي بزرگتري را در اختيار كاربر مي‌گذارد.

#4#4 نمايشگر بزرگتر

يكي از مهم‌ترين نكاتي كه در مورد گوشي هوشمند آيفون مورد توجه قرار مي‌گيرد نمايشگر 3.5 اينچي لمسي آن است. اين نمايشگر 3.5 اينچي بهترين كيفيت را در بازار دارد و نسبت به محصولات رقيب مانند نمايشگر 4.3 اينچي لمسي گوشي هوشمند Droid X موتورولا بسيار باكيفيت‌تر است. مدل جديد گوشي هوشمند آيفون نمايشگر لمسي 4.3 اينچي با كيفيت بالاتر نسبت به محصولات مشابه دارد.

#4#4 پشتيباني از شبكه بي‌سيم 4G

براي اين گوشي هوشمند جديد قابليت پشتيباني از شبكه بي‌سيم 4G در نظر گرفته شده است تا امكان استفاده از اينترنت فوق‌پرسرعت بي‌سيم در هر مكان و زماني براي كاربر فراهم شود. مدل‌هاي قبلي گوشي هوشمند آيفون فقط از شبكه‌هاي Wi-Fi و 3G پشتيباني مي‌كردند.

#4#4 آنتن ثابت

گوشي هوشمند آيفون 4 در بخش آنتن خود مشكلاتي داشت كه مدت‌ها مورد انتقاد كاربران و كارشناسان قرار گرفته بود. اما براي آيفون 5 آنتن ثابت در نظر گرفته شده است كه در هر مكان و زماني مي‌تواند امكان برقراري ارتباط با كيفيت بالا را فراهم كند.

#4#4 دوربين ديجيتال باكيفيت‌

براي دوربين گوشي هوشمند آيفون 4 قابليت FaceTime در نظر گرفته شده بود كه امكان برقراري تماس‌هاي تصويري را فراهم مي‌كرد. دوربين ديجيتالي اين محصول 5 مگاپيكسلي بود كه براي آيفون 5 دوربين 8 مگاپيكسلي با قابليت برقراري تماس‌هاي تصويري در نظر گرفته شده است.

#4#4 امكانات ويژه براي كاربران اداري و سازماني

شركت اپل براي اين گوشي جديد امكانات و برنامه‌هاي ويژه‌اي در نظر گرفته است كه از آن مي‌توان به عنوان يك ابزار مفيد و كاربردي در سازمان‌ها استفاده كرد و قابليت‌هاي آن را در جريان فعاليت‌هاي كاري به كار برد.

#4#4 حافظه داخلي بيشتر

گوشي هوشمند آيفون 4 هم‌اكنون در دو مدل و با حافظه‌هاي داخلي 16 و 32 گيگابايت وارد بازار شده است كه كارشناسان پيش‌بيني مي‌كنند آيفون 5 با حافظه داخلي 64 گيگابايتي به دست كاربران برسد و نياز آن‌ها را براي استفاده از هرگونه كارت حافظه به طور كامل برطرف كند.

#4#4 ابزارهاي ارتباطي كاربردي

اين گوشي هوشمند جديد ابزارهاي ارتباطي فراواني را در خود جا داده است كه به كمك آن‌ها امكان ارتباط واضح و آسان را فراهم مي آورد.

#4#4 عرضه از طريق چند شركت مخابراتي

اوايل سال جاري ميلادي شركت اپل سرانجام انحصار AT&T را در بازار آمريكا شكست و گوشي هوشمند آيفون 4 را از طريق شركت مخابراتي وريزون نيز به دست كاربران رساند. اما اخبار منتشر شده حاكي از آن است كه اين گوشي هوشمند به جز دو شركت مذكور از طريق شركت مخابراتي ديگري نيز وارد بازار خواهد شد تا كاربران بتوانند اپراتور مورد نظر خود را انتخاب كنند و ضمن داشتن گوشي هوشمند مناسب، قابليت‌هاي مورد علاقه خود را نيز در اختيار بگيرند.

#4#4 عرضه در سال 2011

برخي كارشناسان بر اين باورند كه شركت اپل به دنبال بروز بعضي مشكلات نمي‌تواند گوشي هوشمند آيفون 5 را امسال عرضه كند. با اين وجود منابع موثق بر اين باورند كه مدل جديد گوشي هوشمند اپل در ماه ژوئن به صورت رسمي معرفي مي‌شود و تا ماه سپتامبر به دست كاربران مي‌رسد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 5201 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: tct تاریخ خبر: 1390/02/28 تعداد مشاهده: 1471
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر