کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9332 | مشاهده و دانلود: 751205820 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/11 | اعضاء: 318028 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کاهش قیمت سیم‌کارت دائمی

شايد مهم‌ترين خبر حوزه ارتباطات در هفته‌ گذشته برگزاري نخستين جشنواره ملي ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات در روز جهاني ارتباطات بود كه با حضور رييس جمهوري كشورمان، وزير ارتباطات و ديگر مديران و مسوولان مرتبط با حوزه برگزار شد.

رييس ‌جمهوري در اين جشنواره تصريح كرد: هرچه ارتباطات بيشتر گسترده شود فرصت شكوفايي انسان بيش‌تر مي‌شود.

دكتر محمود احمدي‌نژاد با اشاره به سرعت گسترش ارتباطات گفت: در گذشته اطلاعات به كندي و با فاصله بين مردم منتقل مي‌شد. حتي به ياد دارم در زماني كه در شهرداري بودم مردم براي گرفتن يك تلفن ثابت بايد چند سال در نوبت مي‌ماندند اما الان اين‌طور كه من شنيده‌ام براي تلفن ثابت ظرفيت‌هاي فراواني ايجاد شده و مشتري براي آن وجود ندارد.

وي ادامه داد: شما به ياد داريد كه در سال‌هاي ‌76 و ‌77 قيمت تلفن همراه به ‌2 ميليون تومان رسيد، اما امروز مي‌بينيد كه شركت‌هاي ارايه‌دهنده تلفن همراه با تبليغات فراوان تلاش مي‌كنند مشتري‌هاي بيشتري جذب كنند و قيمت سيم كارت خيلي ارزان‌تر به راحتي در اختيار است، در شبكه اطلاعات در كشور كارهاي خوبي شده و حركت جهشي بوده است.

همچنين وزير ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات گزارشي از آخرين نتايج و دستاوردهاي اين حوزه ارايه كرد و نسرين سلطان‌خواه - معاون علمي و فناوري رييس جمهوري - نيز گفت: مسأله‌ي مهم در حوزه ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات توجه به امنيت و كاركرد شبكه است كه ما بتوانيم بر آن تسلط داشته باشيم كه بسيار موضوع مهمي است و بايد توسط سياست‌گذاران و دست‌اندركاران مربوطه مورد توجه قرار بگيرد.

* آغاز فروش سيم‌كارت‌ دائمي همراه اول به قيمت 254 هزار و 800 تومان

اما مدير عامل شركت ارتباطات سيار ايران هم در نشست خبري هفته گذشته خود از فروش سيم‌كارت‌هاي دائمي همراه اول به قيمت 254 هزار و 800 تومان از روز 27 ارديبهشت‌ماه سال جاري خبر داده بود.

وحيد صدوقي اين موضوع را به عنوان اولين خبر خوش سال جهاد اقتصادي كه از سوي رهبر معظم انقلاب نامگذاري شده ياد و اظهار كرد: سيم‌كارت‌هاي دائمي همراه اول با قيمت 254 هزار و 800 تومان از روز 27 ارديبهشت‌ماه عرضه مي‌شوند كه درواقع سيم كارت‌هاي دائمي تضمين‌دار هستند.

مدير عامل شركت ارتباطات سيار گفت: توسعه ظرفيت GPRS را در ارديبهشت‌ماه يعني ماه جاري در دست داريم و قرار است براي 20 ميليون مشترك ظرفيت GPRS ايجاد كنيم و ظرفيت IN نيز از 20 ميليون به 40 ميليون ارتقاء خواهد يافت.

* تعويق يکسان‌سازي کدهاي بين شهري استان تهران

در حالي که قرار بود يکسان‌سازي کدهاي بين شهري استان تهران از روز 21 ارديبهشت‌ماه در استان تهران اجرايي شود اما اين موضوع به دلايلي به تعويق افتاد.

مدير عامل شركت مخابرات ايران درباره علت اجرايي نشدن موضوع هم‌كد شدن تمامي شهرستان‌هاي استان تهران به خبرنگار ايسنا گفت: مخابرات به لحاظ فني آمادگي لازم را براي اين كار دارد و هر زمان كه به ما اعلام كنند، اين كار انجام خواهد شد.

وي افزود: اما وزارت ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات به ما اعلام كرده كه فعلا اين موضوع به تعويق بيفتد و قرار است بعد از انجام هماهنگي، زمان انجام اين كار را به ما اعلام كنند.

وزير ارتباطات نيز گفت: در صورت تامين اعتبار، حذف پيش شماره استان تهران محقق مي‌شود؛ مصوبه دولت فعلا براي استان تهران است كه ما از معاونت نظارت راهبردي رييس‌جمهور خواسته‌ايم تا بودجه لازم را در اختيار ما قرار دهد.

* مزايده تبادل بخشي از ترافيك VOIP وارده‌ي بين‌الملل

شركت ارتباطات زيرساخت تبادل بخشي از ترافيك VOIP وارده بين‌الملل (ترمينيشن) را با استفاده از تجهيزات و امكانات فني خود، به مزايده گذاشت؛ شركت‌هايي كه داراي مجوز فعاليت در زمينه ICT از سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي باشند، مي‌توانند در اين مزايده شركت كنند.

اين شركت اعلام كرده است به منظور حفظ شرايط رقابتي مزايده و پيشگيري از انحصار ترافيك، هيچ يك اپراتورهاي بزرگ تلفن ثابت، سيار و وايمكس كه از سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي پروانه فعاليت دارند، نمي‌توانند به صورت مستقيم و غيرمستقيم در اين مزايده شركت كنند.

* جلوگيري از فعاليت‌هاي غيرمجاز پستي

هم‌زمان با افزايش ظرفيت توان شركت‌هاي خصوصي پست و ساماندهي فعاليت‌هاي موجود پستي از فعاليت‌هاي غيرمجاز پستي جلوگيري مي‌شود.

حسن رضواني - معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي - با بيان اين مطلب و با اشاره به اينكه فعاليت‌هاي پستي در سطح كشور توسط رگولاتوري نظارت و ساماندهي مي‌شود، گفت: با توجه به مفاد اساسنامه سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي ارائه‌كنندگان خدمات پستي بايد داراي مجوز و پروانه از سازمان باشند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 5212 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1390/02/31 تعداد مشاهده: 1215
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر