کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9332 | مشاهده و دانلود: 751205820 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/11 | اعضاء: 318030 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

قطع دسترسی آفلاین به جیمیل از طریق کروم

گوگل روز گذشته اعلام كرد كاربران جيميل از اين پس نمي توانند از طريق مرورگر كروم به طور آفلاين به اين سرويس پست الكترونيك متصل شوند و بايد براي اين كار از نسخه هاي قديمي تر مرورگر IE مايكروسافت يا موزيلا استفاده كنند.

گوگل در اقدامي تعجب برانگيز پشتيباني آفلاين از جيميل را در مرورگرهاي كروم، IE9، فايرفاكس 4، سفري و اپرا متوقف كرده است. اين رويه گوگل با انتقاد شديد كاربران جيميل مواجه شده كه ارائه اين سرويس را يكي از مزاياي جيميل در مقايسه با ديگر سرويس هاي پست الكترونيك رقيب مي دانستند.

گوگل علت اين اقدام را سازگار كردن جيميل با استاندارد جديد چندرسانه اي تحت وب موسوم به HTML5 دانسته است. اما كاربران معتقدند گوگل بدون قطع اين خدمات هم مي توانست اين به روزرساني را انجام دهد و علت اصلي اين كار چيز ديگري است.

گوگل قول داده اين خدمات را مجدداً همزمان با عرضه نسخه 12 مرورگر كروم خود ارائه دهد. هم اكنون آخرين نسخه باثبات مرورگر كروم نسخه 12 است.

اگر چه گوگل مي گويد اين سرويس بر روي مرورگرهاي قديمي در دسترس است اما مشكلات امنيتي و امكانات كمتر نسبت به نسخه هاي جديد باعث شده كاربران ميلي به رجوع به نسخه هاي قديمي تر براي دسترسي آفلاين به جيميل نداشته باشند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 5292 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iritn تاریخ خبر: 1390/03/08 تعداد مشاهده: 1090
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر