کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9332 | مشاهده و دانلود: 751205820 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/11 | اعضاء: 318032 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با مهارت تایپ کنید

امروزه کاربران کامپیوتر به طور روزمره با نرم افزارهای فراوانی سر و کار دارند که در بسیاری از موارد بیشتر کارهای روزمره آنها با آنها صورت می پذیرد.

یکی از پرکاربرد ترین نرم افزارهای مورد استفاده در میان کاربران، نرم افزار Microsoft Word است که می توان گفت تقریباً تمامی کاربران کامپیوتر حداقل یک بار از آن استفاده کرده اند و بسیاری از آنها نیز بارها با آن سر و کار داشته اند. این نرم افزار بسیار قدرتمند است و کارایی فوق العاده ای را در اختیار کاربر می گذارد تا بتواند انواع اسناد مورد نیاز خود را آماده کند. البته همان اندازه که این نرم افزار توانا و قدرتمند است، به همان اندازه نیز می تواند کار با آن عذاب آور و دشوار باشد!
یقیناً در صورت عدم آگاهی از قابلیت ها و کاربردهای این نرم افزار کاربر برای کار با آن حسابی با مشکل مواجه خواهد شد، اما در صورتی که قابلیتهای آن را بشناسد، کار با این نرم افزار از لذت بخش ترین کارهای ممکن به همراه کامپیوتر است. در حال حاضر در هر گوشه از شهر می توان کلاسهای رنگارنگی را برای فراگیری مهارت کار با این نرم افزار پیدا کرد که شاید برخی از آنها نیز از استانداردهای لازم آموزشی نیز برخوردار نباشند.
روشی که نه نیاز به حضور فیزیکی و منظم در کلاس داشته باشد و نه هزینه بالایی را به کاربر تحمیل کنداستفاده از لوح های آموزشی است.
باید توجه داشت که با توجه به تنوع لوح های فشرده آموزشی در بازار، نسبت به تهیه یک نسخه مطمئن که آموزش های استاندارد در آن در نظر گرفته شده باشد نهایت دقت عمل را به خرج داد.
پرند به عنوان یکی از قدیمی ترین شرکت های نرم افزاری فعال در کشور، مدتهاست که اقدام به تهیه و تولید نرم افزارهای آموزشی می کند. نرم افزار آموزشی Word 2010 این شرکت را می توان یکی از کامل ترین نسخه های آموزشی موجود به شمار آورد که تمامی سرفصل های استاندارد آموزشی در آن لحاظ شده است. ضمن اینکه این نرم افزار آموزشی قابلیت های دیگری دارد که می تواند موجب یادگیری بهتر و کاملتر کاربر نیز بشود.
محیط آموزشی نرم افزار آموزشی Word 2010 پرند به صورت کاملاً تعاملی (interactive) بوده و در حین تدریس سعی می شود تا کاربر را نیز وادار به همکاری و تعامل با مدرس مجازی کند. این مجموعه آموزشی نیز در سه سطح مقدماتی، متوسطه و پیشرفته تهیه گردیده است که به ترتیب نکات آموزشی را به کاربر آموزش می دهد. همچنین در دوره آموزشی Word 2010 تمامی تغییرات این نسسخه نسبت به نسخه های پیشین نیز مد نظر قرار گرفته و در آموزش اعمال شده است و تمامی محیط آموزش در نسخه 2010 در نظر گرفته شده است. در انتهای دوره هر سطح 6 دوره آزمون عملی برای کاربر در نظر گرفته شده است تا بتواند آموخته های خود را مورد بررسی و آزمایش قرار دهد. ضمن اینکه 60 تست نیز می تواند موجبات اطمینان خاطر کاربر را از میزان یادگیری فراهم کند. محیط آموزشی نیز کاملاً به صورت نسخه ای مجازی از نسخه اصلی نرم افزار است که کاربر می تواند هر مورد را پس از یادگیری در نرم افزار اصلی خود نیز بررسی و امتحان کند.
این چنین نرم افزارهایی قطعاً برای کاربرانی که فرصت کافی برای شرکت در کلاسهای حضوری را ندارند می تواند بسیار مفید و کارآمد باشد و تمامی آموزه های مورد نیاز کاربر جهت استفاده مفید از این نرم افزار را به او آموزش دهد
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 5324 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سیتنا تاریخ خبر: 1390/03/11 تعداد مشاهده: 1537
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر