کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9332 | مشاهده و دانلود: 751205820 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/11 | اعضاء: 318032 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اینتل از «اولترابوک» رونمایی کرد

اینتل در نمایشگاه کامپیوتکس تایوان از نسل جدیدی از لپ‌تاپ‌ها با نام Ultrabook رونمایی کرد. به گفته اینتل، اولترابوک لپ‌تاپی با قابلیت‌های تبلت و نمایشگر فوق شفاف است. غول تراشه‌سازی جهان امیدوار است با عرضه اولترابوک‌ها بازار بین کامپیوترهای رومیزی و تبلت‌ها را در اختیار بگیرد.

اولترابوک‌ها بسیار سبک و باریک خواهند بود و قدرت بیشتری از تبلت‌های موجود در بازار خواهند داشت. اینتل پیش‌بینی می‌کند تا پایان سال میلادی جاری 40 درصد از فروش بازار لپ‌تاپ را از آن خود کند. بزرگ‌ترین تراشه‌ساز جهان همچنین وعده داد نسل جدید پردازنده‌های خود را سال 2012 در اولترابوک‌ها به کار خواهد گرفت.

اینتل قصد دارد 40 درصد از کاربران لپ‌تاپ و تبلت را تا پایان سال 2012 به بازار اولترابوك‌ها  جذب کند. این شرکت با وجود در دست داشتن بیش از 80 درصد بازار تراشه های لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای دسکتاپ، در بازار تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند به هیچ وجه موفق نبوده است.

اینتل هم مانند بسیاری از تولیدکنندگان دستگاه‌های الکترونیکی سایه سنگین آی پد اپل را بالای سر خود می‌بیند. این در حالی است که رقبای اینتل مانند موتورولا و اپل در ساخت دستگاه‌های الکترونیکی خود به پردازنده‌های کم مصرفی مثل پردازنده‌های شرکت انگلیسی ARM روی آورده‌اند.

شرکت تایوانی اسوس اولین نسل از اولترابوك‌ها  را وارد بازار می‌کند. به گفته اینتل، اولترابوک های اسوس و شرکت‌های دیگر با قیمتی کمتر از هزار دلار وارد بازار خواهد شد. اینتل قصد دارد قیمت اولترابوك‌ها را تا چند سال آینده به مرز 600 دلار برساند.

تام کیلروی، نایب رییس اینتل گفت: ما به دنبال ساخت لپ‌تاپی فوق سریع هستیم؛ لپ‌تاپی که همیشه متصل و روشن است و از عملکرد بسیار سریع‌تری برخوردار است، لپ‌تاپی که نقش اپل در بازار تبلت‌ها را بازی کند.

این اولترابوک به پردازنده‌های جدید 22 نانومتری Ivy Bridge اینتل مجهز خواهد بود و از فناوری سه‌بعدی پشتیبانی خواهد کرد. پیش‌بینی می شود اولترابوک اینتل سال 2012 وارد بازار شود.

اینتل در سال میلادی آینده همچنین تراشه جدیدی را با عنوان Medfield برای تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند عرضه خواهد کرد. اینتل مدعی است این تراشه در مقايسه با تراشه‌هایی که در تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند امروزی به کار می‌رود انرژی کمتری مصرف می‌کند و از قدرت بالاتری برای پردازش تصاویر برخوردار است.

ناوین شنوی (Navin Shenoy)، مدیر کل اینتل در منطقه خاورمیانه معتقد است بازار گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها به سرعت در حال تحول است. شنوی می‌گوید: صنعت کامپیوتر همواره در حال دگرگونی است و ما باید در این صنعت پیشتاز باشیم، اما این مساله زمانی به تحقق می انجامد که به دنبال بازارهای جدید باشیم.

جانی شی، رییس اسوس اعلام کرد: صنعت کامپیوتر از ریزتراشه ها گرفته تا سیستم های عامل مدام در حال پوست انداختن است.

 امروزه مرز میان لپ‌تاپ ها، تبلت‌ها و گوشی های هوشمند کمرنگ شده است. برای اینکه در این چرخه باقی بمانید و حرفی برای گفتن داشته باشید باید به سرعت عکس‌العمل نشان دهید و باید فوق باریک، فوق سبک و فوق سریع باشید.

این اولین باری نیست که اینتل و اسوس در زمینه تولید لپ‌تاپ با یکدیگر همکاری می کنند. این دو شرکت پیش‌تر در سال 2007 نوت‌بوک‌های Eee PC را روانه بازار کردند که به اعتقاد کارشناسان اولین نسل از نت‌بوکها بود.

اینتل قصد دارد ظرف سه سال آینده اندازه تراشه های موبایلی خود را سه برابر کوچک‌تر کند. اولین تراشه اینتل که به طور خاص برای کامپیوترهای تبلت طراحی شده است Oak Trail نام دارد. گفته می‌شود شرکت ایسر ماه میلادی آینده از تبلتی رونمایی خواهد کرد که به سیستم عامل آندرویید و پردازنده Oak Trail مجهز خواهد بود. با این حال ایسر هنوز واکنشی به این خبر نشان نداده است.

 عرضه احتمالی این تبلت محکی جدی برای اولین پردازنده تبلتی اینتل خواهد بود.

در Computex 2011 گوگل هم از لپ‌تاپ «کروم بوک» رونمایی کرد. این سیستم عامل بر پایه سیستم عامل وب محور کروم استوار است. گوگل با مشارکت اینتل و سامسونگ قصد دارد اولین نسل از این لپ‌تاپ ها را ژوئن سال میلادی جاری وارد بازار کند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 5339 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: itmen تاریخ خبر: 1390/03/12 تعداد مشاهده: 1505
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر