کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9332 | مشاهده و دانلود: 751205820 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/11 | اعضاء: 318032 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گذر به سمت آدرس‌های عددی ورژن 6 اینترنت (IPv6)

براي هماهنگي با اپراتورهاي مرتبط به منظور روبه‌رو شدن با مخاطرات همزيستي IP نسخه 4 و 6 و مطابقت آدرس‌هاي اينترنتي با شرايط فعلي سازمان فن‌آوري اطلاعات به همراه وزارت ارتباطات و زيرمجموعه‌هاي مرتبط ساختار راهبري و اجرايي گذر به IPv6 را اجرايي کرد.

علي‌اصغر انصاري در همايش گذر از آدرس‌هاي عددي نسخه 4 به 6 که به مناسبت 18 خرداد که روز گذار به سمت آدرس‌هاي عددي ورژن 6 اينترنت (IPv6) نام‌گذاري شده، اظهار كرد: توزيع IPهاي نسخه 4 اينترنت سال گذشته به اتمام رسيد و تمام کشورهاي فعال در توسعه شبکه را با محدوديت‌هاي IPهاي اينترنتي روبه‌رو کرد.

وي با اشاره به محدوديت‌هاي IPV4 گفت: با توجه به فضاي آدرس‌دهي پايين نسخه چهارم آدرس‌هاي اينترنتي و هم‌چنين امنيت پايين، ‌کيفيت سرويس‌دهي پايين، عدم مسيريابي بهينه، تحرک‌پذيري کند و پيکربندي سخت به سوي 6 IPV حرکت خواهيم کرد.

انصاري با تاکيد بر ضرورت گذر به سوي آدرس‌هاي عددي نسخه 6 در کشور گفت: از آنجايي که طبق برنامه پنجم توسعه نيز در کشور ما گسترش شبکه ملي اطلاعات و خدمات الکترونيکي مدنظر قرار گرفته، نياز کشور به آدرس‌هاي عددي اينترنت روز به روز افزايش مي‌يابد.

وي گسترش خدمات الکترونيکي، اهميت امنيت فضاي تبادل اطلاعات و کيفيت خدمات و شبکه‌هاي جديد، را عواملي ضروري براي استفاده از اين نسخه جديد خواند و گفت: کره جنوبي که پيشتاز فن‌آوري اطلاعات در دنيا است، 100 ميليون IP آدرس نسخه 4 دارد و تاکنون نيز موفق به در اختيارگيري 10 ميليون IP آدرس نسخه 6 شده است.

معاون توسعه و مديريت شبکه سازمان فن‌آوري اطلاعات از تشکيل گروه ضربت با مدل کشورهاي پيشرفته دنيا به منظور تعيين راهبردهاي لازم براي گذار به سوي IPV6 خبر داد و گفت: براي هماهنگي با اپراتورهاي مرتبط به منظور روبه‌رو شدن با مخاطرات همزيستي IP نسخه 4 و 6 و مطابقت آدرس‌هاي اينترنتي با شرايط فعلي سازمان فن‌آوري اطلاعات به همراه وزارت ارتباطات و زيرمجموعه‌هاي مرتبط ساختار راهبري و اجرايي گذر به IPv6 را اجرايي کرد.

او تاكيد كرد: با توجه به ضرورت گذار به سوي آدرس‌هاي عددي نسخه 6 نقشه راه آدرس‌هاي عددي اينترنتي (IPV6)، نسخه 6 ظرف دو سال آينده به بهره برداري مي‌رسد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 5377 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1390/03/19 تعداد مشاهده: 1509
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر