کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9332 | مشاهده و دانلود: 751205820 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/11 | اعضاء: 318032 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

رونق تجارت الکترونیکی مستلزم حمایت از تولید‌کنندگان داخلی

ايجاد زيرساخت‌هاي ارتباطي با كيفيت و حمايت از توليدها و توليد‌كنندگان داخلي حوزه‌ي تجارت الكترونيكي موجب ارتقاي جايگاه تجارت الكترونيكي مي‌شود.

دكتر عزت‌الله بصيري تعاريف متنوع و متعددي را پيش‌روي حوزه‌ي تجارت الكترونيكي دانست و اظهار كرد: هرگونه فعاليت و كسب و كاري كه توسط ابزار الكترونيكي انجام شود، مشمول تجارت الكترونيكي خواهد بود و فرآيند‌هايي از قبيل بانكداري الكترونيكي، ارتباط با مشتريان و ثبت سفارشي از راه دور مي‌توانند برروي بستر‌هاي تجارت الكترونيكي عرضه شوند.

وي درباره الزامات اين حوزه نيز خاطر نشان كرد: از پيش‌نيازهاي اصلي اين حوزه زيرساخت‌هاي ارتباطي با كيفيت از قبيل اينترنت و اينترانت است زيرا در حال حاضر كيفيت چندان مناسب نيست و تنها جوابگوي اطلاع‌رساني است.

او ادامه داد: ثبات كيفي و پهناي باند اينترنت در حال حاضر مناسب نيست و حتي در بسياري از موارد از قبيل سفارش چند عدد كالا، نيازها را مرتفع نمي‌كند و به دليل همين سرعت پايين در اكثر مواقع صرفه اقتصادي نيز ندارد و كاربران به سمت شيوه‌هاي سنتي و دستي رجوع مي‌كنند.

اين كارشناس حوزه‌ي تجارت الكترونيكي يادآور شد: حمايت از توليد و توليد‌كنندگان اين حوزه نيز از ديگر پيش‌نيازها براي تحقق تجارب الكترونيك به شمار مي‌رود، زيرا تا حال حاضر هيچ‌گونه حمايتي از توليدات اين بخش نشده و تسهيلاتي در اختيار فعالان اين حوزه قرار نگرفته است.

بصيري درباره‌ي دلايل اين كاستي‌ها گفت: هيچ بانكي در حال حاضر براي توليدات نرم‌افزار تسهيلات نمي‌دهد و اين ديد از آنجا نشأت مي‌گيرد كه همگان IT را سخت‌افزار مي‌دانند.

وي در بيان حداقل اينترنت لازم براي ارائه‌ي خدمات تجارت الكترونيكي، ابراز كرد: كيفيت و ثبات دو بحث اساسي درباره پهناي باند است، به‌گونه‌اي كه اگر يك خط اينترنت پرسرعت 512kbps در اختيار داشته باشيم، شايد به دليل كيفيت پايين كه حاصل share شدن‌هاي بسيار باشد، بسياري از مباحث و خدمات ارائه‌ شده بر بستر وب را نتوان انجام داد.

اين كارشناس وجود ديتاسنترهاي داخلي را براي ارائه‌ي خدمات الكترونيكي لازم دانست و تصريح كرد: بسياري از كشورهاي دنيا در حال حاضر از ديتاسنتر‌هاي مختص به خود براي نگه‌داري اطلاعاتشان استفاده مي‌كنند، در حالي‌كه در ايران بسياري از اطلاعات در خارج از كشور ميزباني مي‌شود.

او عملكرد بانك‌ها در حوزه‌هاي الكترونيكي را خوب ارزيابي كرد و گفت: درست است كه يكسري خدمات توسط بانكداري الكترونيك ارائه مي‌شود، اما تمامي اين خدمات مبتني بر پرداخت‌هاي نقدي است و افراد نيز به واسطه‌ي اين موضوع فقط قادر به انجام تراكنش‌هاي جزيي هستند و به عنوان مثال يك خريد الكترونيكي B2B در حال حاضر توسط اين بستر‌ها توانايي انجام را ندارد.

بصيري درباره‌ي سرمايه‌گذاري‌هاي لازم در ارتباط با شكل‌گيري بستر‌هاي تجارت الكترونيك اذعان كرد: نمي‌توانيم تخميني در حوزه داشته باشيم، زيرا ارتباط مستقيم با وضعيت شبكه و زيرساخت‌ها دارد و ما نيز چون از وضعيت آن‌ها خبر نداريم، نمي‌توانيم تخميني از ميزان سرمايه‌گذاري‌ها داشته باشيم، هرچند كه معيارها و شاخص‌هاي جهاني در اين حوزه وجود دارد كه ميزان كيفيت اينترنت توسط آن‌ها قابل ارزيابي است و ما هم براي تحقق تجارت الكترونيكي بايد به سمت آن شاخص حركت كنيم.

اين كارشناس درباره‌ي دوركاري نيز كه مي‌تواند يكي از زمينه‌هاي تجارت الكترونيكي باشد، گفت: بستر اينترنت در حال حاضر با توجه به محدويت 128kbps جوابگوي اين كار نيست و افراد نمي‌تواند از سازمان‌هايي كه خدمات خودشان را به‌صورت الكترونيكي ارائه مي‌دهند، استفاده كنند.

او در پايان تجارت الكترونيك را يكي از ملزومات رونق بهره‌وري دانست و ابراز كرد: رونق تجارت الكترونيكي مي‌تواند سرعت، دقت، افزايش بهره‌وري، تسهيل ارتباطات و كيفيت بالاتر خريد و فروش و تجارت‌ها را به دنبال داشته باشد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 5386 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1390/03/21 تعداد مشاهده: 1336
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر