کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746975589 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317557 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سایت گوگل برای چند ساعتی از کار افتاد

سرويسهاي مختلف گوگل مانند جست و جوي اينترنت، جي ميل، نقشه گوگل، گوگل ريدر، گوگل نيوز و يوتيوب روز پنج شنبه براي کاربران در آمريکا و سراسر جهان غيرقابل دسترس شدند.

به گزارش ايسنا طبق گزارش پي سي ورلد، اين قطعي که از ساعت 10 و 45 دقيقه صبح روز پنج شنبه آغاز و تا 12 و 20 دقيقه بعدازظهر همان روز طول کشيد موجب شد کاربران در آمريکا و نقاط دورتري همچون چين، استراليا و فرانسه نتوانند به سايتهاي گوگل دسترسي يابند.

در پي غيرقابل دسترس شدن سايتهاي گوگل که بيش از60 درصد از بازار جست و جوي آمريکا را در کنترل دارد سرويس ميکرووبلاگ نويسي توييتر سرشار از اظهارنظرها و شکايات کاربران خشمگين شد. برخي از کاربران نمي توانستند از سايتهاي گوگل استفاده کنند در حاليکه برخي ديگر از کندي عملکرد آنها شکايت داشتند.

اين شرکت مستقر در مونتين ويو کاليفرنيا در وبلاگ رسمي خود اعلام کرد خطا در يکي از سيستمهاي شرکت موجب شده برخي از ترافيک اينترنتي از طريق آسيا مسيردهي شود که ترافيک اطلاعاتي ايجاد کرده و در نتيجه آن حدود 14 درصد از کاربران گوگل با کندي و يا حتي قطعي سرويسها مواجه شدند.

گوگل ضمن معذرت خواهي اعلام کرد: ما سخت در تلاشيم خدمات خود را فوق سريع و همواره قابل دسترس کنيم در نتيجه هنگامي که چنين مشکلي روي مي دهد ناراحت کننده است. ما براي آنچه که اتفاق افتاده متاسفيم و مي توانيد مطمئن باشيد که بيشتر تلاش مي کنيم تا مشکلات مشابه دوباره روي ندهد.

طبق اعلام گوگل، اين قطعي از ساعت 7 و 48 دقيقه صبح به وقت گرينويچ آغاز شده و حدود يک ساعت طول کشيد.

به گفته برخي از تحليلگران، چنين قطعي هايي براي کاربران اينترنت معمولي تنها مايع آزردگي است اما ممکن است تاثير جدي بر فعاليت گوگل بمنظور تبليغ سرويس هاي اينترنتي اش در نزد شرکتها داشته باشد.

سرويس جي ميل گوگل پيش از اين دچار قطعي هاي متعددي شده که جدي ترين آنها در ماه فوريه گذشته روي داده و ميليونها نفر از مردم جهان را از دسترسي به اين سرويس مبتني بر وب رايگان محروم کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 539 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iranictnews.ir تاریخ خبر: 1388/02/26 تعداد مشاهده: 1232
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر