کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9332 | مشاهده و دانلود: 751205820 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/11 | اعضاء: 318032 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مروری بر مهم‌ترین اخبار حوزه‌ی ارتباطات در هفته‌ی گذشته

از حرف و حديث‌ها و اظهارنظرهاي كارشناسي درباره ادغام وزارت ارتباطات با دو وزارت مسكن و شهرسازي و راه كه بگذريم، شايد يادداشت تفاهم همكاري دو جانبه براي انتقال خط فيبر نوري روسيه به عمان از طريق ايران مهمترين خبر هفته گذشته در اين حوزه به شمار بيايد.

با امضاي قرارداد همکاري چهارجانبه ميان شرکت‌هاي ايراني، روسي و عماني روند اجرايي تأمين ارتباطات شرق و غرب آغاز شد و وزير ارتباطات در مراسم امضاي اين قرارداد، اظهار كرد: در حال حاضر پهناي باند کشور از مسيري که از کانال سوئز مي‌گذرد تأمين مي‌شود؛ از سوي ديگر و پيش از اين شاهد بروز برخي اختلال‌ها و قطعي‌ها در ارتباطي که از اين مسير تأمين مي‌شد، بوده‌ايم.

به گفته رضا تقي‌پور با اجرايي شدن قراردادي که ميان کشورهاي مختلف به امضاء رسيد، ارتباطات از کشور عمان آغاز و در مسير خود از کشورهاي ايران و روسيه عبور کرده و در اروپا به فرانکفورت ختم مي‌شود و مسير کاملاً مطمئن ارتباطي در کنار مسيرهاي ديگري که تاکنون فعال بوده‌اند، ايجاد خواهد شد.

همچنين رييس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي كشورمان با هيات روسي به رياست "ايگور شگولف" وزير مخابرات و ارتباطات جمعي روسيه ديدار كرد.

براساس اين گزارش در اين ديداردكتر محمد كرم‌پور و وزير مخابرات و ارتباطات جمعي روسيه درباره زمينه‌هاي بالقوه همكاري بين ايران و روسيه در حوزه رگولاتوري ICT و طيف فركانس با يكديگر مذاكره كردند.

اما طبق آخرين آمار سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي، تعداد پورت‌هاي ADSL نصب شده در سطح كشور توسط گروه شركت‌هاي ندا تا پايان فروردين‌ماه 1390، از مرز 1 ميليون و 400 هزار پورت گذشت.

طبق اين گزارش تا آخر فروردين ماه سال جاري، يك ميليون و 423 هزار و 306 پورت ADSL در 31 استان توسط شركت‌هاي بخش‌ خصوصي داراي پروانه PAP در كل كشور نصب شده كه از اين تعداد 861 هزار و 512 پورت داير شده و توسط كاربران در حال بهره‌برداري است.

* گذر به سمت آدرس‌هاي عددي ورژن 6 اينترنت

براي هماهنگي با اپراتورهاي مرتبط به منظور روبه‌رو شدن با مخاطرات همزيستي IP نسخه 4 و 6 و مطابقت آدرس‌هاي اينترنتي با شرايط فعلي، سازمان فن‌آوري اطلاعات به همراه وزارت ارتباطات و زيرمجموعه‌هاي مرتبط ساختار راهبري و اجرايي گذر به IPv6 را اجرايي کرد.

علي‌اصغر انصاري در همايش گذر از آدرس‌هاي عددي نسخه 4 به 6 که به مناسبت 18 خرداد که روز گذار به سمت آدرس‌هاي عددي ورژن 6 اينترنت (IPv6) نام‌گذاري شده، اظهار كرد: توزيع IPهاي نسخه 4 اينترنت سال گذشته به اتمام رسيد و تمام کشورهاي فعال در توسعه شبکه را با محدوديت‌هاي IPهاي اينترنتي روبه‌رو کرد.

*راه‌اندازي سامانه رسيدگي به شكايات رگولاتوري

عبدالرضا موثقي‌نيا - مديركل دفتر بازرسي، نظارت مديريتي و پاسخگويي به شكايات - از راه‌اندازي سامانه رسيدگي به شكايات و اعلامات سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي خبر داد و گفت: مراجعه‌كنندگان به سازمان از اين پس مي‌توانند هرگونه نظر، پيشنهاد و انتقاد خود از عملكرد مسوولان سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي را در اين سامانه مطرح كنند.

او تسهيل دسترسي مردم به مسوولان براي ارسال شكايات و اعلام نارضايتي‌ها، امكان برخورداري از نظرات و پيشنهادات مردم به عنوان بازخورد عملكرد دستگاه‌هاي اجرايي، افزايش سطح رضايتمندي با توجه به توسعه فرهنگ مشتري مداري در دستگاه‌هاي اداري و تسهيل فرآيند دريافت، بررسي و پاسخگويي به شكايات به شكلي كارآمد و اثربخش را از اهداف راه اندازي سامانه رسيدگي به شكايات و اعلامات بيان كرد.

*نفوذ جرياني خاص به پروژه اپراتور سوم تلفن همراه؟

حجت‌الاسلام و المسلمين مصطفي پورمحمدي - رئيس سازمان بازرسي كل كشور - درباره اينکه عنوان شده فشارهايي وارد شده تا مديرعامل پروژه عزل شود گفت: اگر اين فشارها منجر به تخلف از قانون شود با آن برخورد مي‌کنيم و اگر بحث تخلف از قانون نيست بايد در مراجع ديگر مثل مجلس پيگير اين قضايا شد.

*تفاهم‌نامه همكاري پايش و كنترل سرويس‌هاي ارتباطي

تفاهم‌نامه همكاري پايش و كنترل سرويس‌هاي ارتباطي و فن‌آوري اطلاعات بين 8 دستگاه اجرايي كشور با محوريت رگولاتوري مبادله مي‌شود.

تفاهم‌نامه همكاري پايش و كنترل سرويس‌هاي ارتباطي و فن‌آوري اطلاعات پس از برگزاري 17 جلسه مشترك و بيش از 30 جلسه تخصصي و حدود 3 هزار نفر ساعت مطالعه، بررسي و كار تحقيقاتي و كارشناسي مشترك توسط سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي، سازمان تعزيرات حكومتي، سازمان حمايت مصرف‌كنندگان و توليدكنندگان، سازمان فن‌آوري اطلاعات ايران، سازمان نظام صنفي رايانه‌يي كشور، پليس اطلاعات و امنيت عمومي، شركت ارتباطات زيرساخت و پليس آگاهي در 22 خردادماه سال جاري امضاء و مبادله خواهد شد.

*وضعيت صنعت تجهيزات مخابرات در ايران

وضعيت صنعت تجهيزات مخابرات در ايران توسط مركز پژوهش‌هاي مجلس شوراي اسلامي بررسي شد.

دفتر مطالعات ارتباطات و فن‌آوري‌هاي نوين، در اين گزارش ابتدا صنعت توليد تجهيزات مخابراتي در دنيا را مورد بررسي قرار داده و در ادامه به نمونه‌اي از كشورهاي پيشر‌و در اين صنعت اشاره كرده است.

همچنين در قسمت اصلي گزارش، به بررسي صنعت توليد تجهيزات مخابراتي كشور پرداخته شده و ضمن مصاحبه با كارشناسان و فعالين اين عرصه، چالش‌ها و مشكلات اصلي اين صنعت استخراج شده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 5396 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1390/03/22 تعداد مشاهده: 1222
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر